Kuunnelkaa kun Saara Aalto laulaa X Factorissa!
Häntä ei valittu Euroviisuihin, vaan se yksi... jonka nimeä en muista. :(
Tämä kupliva, iloinen tyttö osaa laulaa!
Kommentit (916)
Kuinka moni teistä on kuullut Saara Aaltoa livenä?
Olin viime vuonna hänen ja Kymi Sinfonietan joulukonsertissa. Saara todellakin osasi esiintyä ja lauloi upeasti! Kaikkien aikojen paras joulukonsertti missä olen ollut.
Toivottavasti pärjää x-factorissa ja näyttää epäileville suomalaisille närhen munat!! :-:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusalliset maneerit pois ja vähän näkemystä ulkonäön stailaukseen! Se jo auttaisi todella paljon!
Saarahan ei sinänsä tarvitse apua itse laulutekniikassa.Saara tarvitsisi tyylitajua. Kaikkia kommervenkkejä ei tarvitse ahtaa samaan kappaleeseen.
Juuri näin. Eikä myöskään ulkoasuun. Nytkin on sivukalju, kimalteet ja kalevalakorut samassa kattauksessa.
Artistilla pitää myös olla itsekuria. Ja kykyä valita omat kappaleet. Ja se lähipiiri ja avustajat. En usko että se tyttis on ainakaan ollut nyt hyväksi, palvova kotispanieli.
Ja pitää osata ottaa vastoinkäymisistä opiksi. Esim Kari Tapio kiersi ja kiersi ennen menestystä.
Ihan typerä kommentti sikäli että Saara on toiminut koko uransa ihan yksin. Ohjausta hän kyllä tarvitsee, mutta Suomessa ei osata Saaraa auttaa, eikä haluta auttaa koska kaikki vaan väheksyy ja painaa alas.
Ei se tyylitaju vaadi armeijaa. Tavarataloissakin on pukeutumisneuvojia. Samaten sen maltin ja itsehillinnän ja sellaiset bisneshoksottimet pystyy hankkimaan ilman kv manageria. Paljon olisi hyötynyt esim siitä euroviisukokemuksesta jos olisi halunnut. Ja fiksu ei olisi sitä surkeaa kappaletta edes lähtenyt työstämään. Pysähtyisi miettimään, analysoimaan. Eikä tohottaisi kiukkuisena ja muita syyttäen eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni teistä on kuullut Saara Aaltoa livenä?
Olin viime vuonna hänen ja Kymi Sinfonietan joulukonsertissa. Saara todellakin osasi esiintyä ja lauloi upeasti! Kaikkien aikojen paras joulukonsertti missä olen ollut.
Toivottavasti pärjää x-factorissa ja näyttää epäileville suomalaisille närhen munat!! :-:
Täytyy mennä katsomaan. Televisiossa hän ei osaa esiintyä.
Karismaa karismaa karismaa... mutta kun mutta kun mutta kun...
VAIHTAKAA JO LEVYÄ!!!
Saaran esittämä laulu oli Sian, joka ei koskaan paljasta kasvojaan ja persoonaansa julkisuudessa. En ihmettele, sellaisen ryöpytyksen ja henkilökohtaisuuksiin menevään arvosteluun joutuvat artisitit...
Pitäisi arvostella vain lauluääntä, ja Saara veti paremmin kuin Sia.
Eivät taida järjestäjät vielä tietää tämän laulajan taipuvaisuutta lesbolaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
VAIHTAKAA JO LEVYÄ!!!
Saaran esittämä laulu oli Sian, joka ei koskaan paljasta kasvojaan ja persoonaansa julkisuudessa. En ihmettele, sellaisen ryöpytyksen ja henkilökohtaisuuksiin menevään arvosteluun joutuvat artisitit...
No ehkä sen Saaran todellakin pitäiis laulaa huppu päässä. Jos ei laula, niin sitten pitäisi vain ihan oikeasti kuunnella tätä viestiä maneereista jne.
Teknisesti jälleen kerran täydellinen suoritus, mutta ikuinen kakkonen tekniikasta huolimatta. Joku siinä kuitenkin sitten lopulta tökkii. Saaralle toki parasta tuonne toivon, että saisi lopultakin uran tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
VAIHTAKAA JO LEVYÄ!!!
Sia on kaunis
Kuunnelkaapa tämä versio Saaran laulamana, parhaita ikinä jollei paras kuulemani.
Kyllähän Saaralta tosiaan tyylitajua löytyy...
http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/saara_aalto2_inline…
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaapa tämä versio Saaran laulamana, parhaita ikinä jollei paras kuulemani.
Ja taas niitä maneereita. Miten joku voi avata jopa silmänsä niin että tuntuu että tapa on teennäinen ja kulunut? Ja harkittu ja "katsokaa kaikki miten hirveän taitava minä olen" -osoitteleva? Missä on AITOUS?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VAIHTAKAA JO LEVYÄ!!!
Sia on kaunis <3
Ihan tavallinen on Sia. Hänen työkalunsa on lauluääni, ei naama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VAIHTAKAA JO LEVYÄ!!!
Sia on kaunis <3
Ihan tavallinen on Sia. Hänen työkalunsa on lauluääni, ei naama.
Jep. Mutta se Sian tyyli on Sian omaperäinen oma tyyli.
Yrittää liikaa ja lipsuu silloin teennäisyyden puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas niitä maneereita. Miten joku voi avata jopa silmänsä niin että tuntuu että tapa on teennäinen ja kulunut? Ja harkittu ja "katsokaa kaikki miten hirveän taitava minä olen" -osoitteleva? Missä on AITOUS?
Mitä ihmettä sä lässytät? Millä silmällä oikein katsoit tuota videota, persesilmällä? Että silmätkin voi avata väärin, voi herra mun vereni...
Ei voi olla totta. Siis en ole pitänyt Saarasta, koska hän on laulanut sellaiselle piipertävällä Disney Prinsessa-äänellä (jollainen hän haluaa olla?), mutta tästä tuli kylmät väreet! TSIISUS!!! Siis älytön esitys, olen ihan ällikällä lyöty. Vaikuttaa selvästi siltä, että Saaran markkinointi ja managerointi ei ole ollut ihan sillä tasolla kuin sen pitäisi olla. Saara - laita joku oikea ammattilainen asialle, kyllä sinä vielä nouset! Nykyinen meininki on vähän sellaista piiperrystä avopuolison kanssa, ei se oikein onnistu... ei kannata yhdistää työtä ja rakkautta siinä mielessä, että vaikka rakas rakastaa rakasta, niin ei se saa kaikkia rakastamaan, kun ei vaan ole ammattilainen. Terkut Merille anyway. :) Menestystä!
En ole aiemmin välittänyt saarasta yhtään, mutta nyt näen potentiaalin. En silti usko että hänestä ulkomaillakaan mitään jymymenestystä tulee, mutta ehkä löytää paikkansa kuten juuri musikaalit tai teatteri jossain. Supertähteys vaatisi laulutaidon lisäksi juurikin karismaa ja valitettavasti vielä paljon paremman ulkonäön kuin saaralla on. Onhan Saara nätti mutta ei missään nimessä sellainen kaunotar että maailmalla todella menestyisi. Se on totta että Suomessa menestys on varmasti tökkinyt juuri siinä, että eivät täällä pärjää Disney-prinsessat joihin hän samaistuu
Wau, lauloipa hienosti! Toivon paljon menestystä Saaralle!! Ihanan iloinen tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sä lässytät? Millä silmällä oikein katsoit tuota videota, persesilmällä? Että silmätkin voi avata väärin, voi herra mun vereni...
Millä silmällä itse katsot? Palvovan spanielin silmin? Siinä ei ole yhtään aitoa liikettä tai elettä. Kaikki on teennäistä, kopioitua, maneerista, päälleliimattua. Kaikkea on liikaa.
Ja mitä hänen ulkoiselle habitukselleen oli tapahtunut!?