Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuunnelkaa kun Saara Aalto laulaa X Factorissa!

Vierailija
28.08.2016 |

Häntä ei valittu Euroviisuihin, vaan se yksi... jonka nimeä en muista. :(

Tämä kupliva, iloinen tyttö osaa laulaa!

Kommentit (916)

Vierailija
881/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo X -factorin "6 tuolia" systeemi oikein on?

Miten se toimii? Tietääkö joku?

Samaa mietin. Suomi24-palstalla "tiedettiin" kertoa, että Saara olisi muka pudonnut juuri six chairs -vaiheessa. Tiedä sitten onko totta vai ei...?

No johan se on tässä ketjussa kerrottu moneen kertaan. Ketään enää kinosta Saara, antaa tän jo tippua, fanittajat.

Vierailija
882/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis fanittamisen ymmärtää, mutta tällainen "minulla on negatiivinen mielipide ja haluan sen sanoa ja minulla on siihen oikeus" jankuttaminen on aivan h******n käsittämätöntä.

Mitä vittua sä lässytät???

Eli jumaloida saa, mutta jos sanoo oman mielipiteensä, joka ei olekaan ihan jumalointitasoa, niin se onkin heti jankuttamista ja aivan helvetin käsittämätöntä. Miten ihminen voi olla noin mustavalkoinen? Eikö se ole aivan hemmetin rasittavaa kun ei näe maailmassa mitään muita sävyjä, kuin mustaa ja valkoista???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se, että tänä vuonna aikuisia coachaa Sharon Osborne. Maailman rasittavin akka.

Saara pärjäis paremmin Nicolen kanssa, Nicole kun on itse loistava laulaja. 

Ai nyt jo selitellään "etukäteen" miksi Saara putosi :D

Ootte te Saara-fanit kyllä lystikkäitä. Koko maailma ymmärtää väärin teidän suurta idolianne :D

Tai no paskaako tässä teitittelen, siis tarkoitin tietysti sinä yksinäinen pakkomielteinen Saara-fani, joka tässä ketjussa olet yksinäsi julistanut Saaran jumalallisuutta ;)

Vierailija
884/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo ainakaan fani mutta mikä v*ttu teitä vaivaa? Millaisia on ihmiset jotka panettelee satojen viestien verran jotain artistia? Siis oikeasti?

Tarkoitit kai "fanittelee"? Et tosiaan ole fani, etkä ole ikinä kuullut Siasta, etkä kuullut Saaran laulavan, mutta nyt ohoi, sinusta tuli fani! Anteeksi, vastapuolen salaliittoteoria sen jälkeen kun on lukenut abouttiarallaa 50 samanlaista tosistooria "en ole ikinä .. mutta nyt.."

Vierailija
885/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se, että tänä vuonna aikuisia coachaa Sharon Osborne. Maailman rasittavin akka.

Ootte te Saara-fanit kyllä lystikkäitä. Koko maailma ymmärtää väärin teidän suurta idolianne :D

Tai no paskaako tässä teitittelen, siis tarkoitin tietysti sinä yksinäinen pakkomielteinen Saara-fani, joka tässä ketjussa olet yksinäsi julistanut Saaran jumalallisuutta ;)

Heh. Joo. Aina se vika on muussa kuin suinä sylttytehtaassa. On selkeesti salaliitto. Kyllä.

Vierailija
886/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo ainakaan fani mutta mikä v*ttu teitä vaivaa? Millaisia on ihmiset jotka panettelee satojen viestien verran jotain artistia? Siis oikeasti?

Mieluummin kysyisin, että minkälainen on ihminen, joka yksi kerrallaan lyttää jokaikisen viestin, jossa ei ylistetä Saaraa? Heti on Saaran inhoaja, jos uskaltaa sanoa, että esitys ei nyt ihan jokaiselta sekunnilta ollut minun makuun.

Itseasiassa tulee hyvinkin mieleen taannoinen ja nyt jo lopetettu Iltalehden keskustelupalsta. Siellä hääräsi muutama vuosi sitten ensimmäisen VOFin aikoihin samanlainen Saara-fani joka avasi Saaraa jumaloivia ketjuja ja jos joku ei yhtynyt 100 prosenttisesti hänen ylistykseensä, niin oli heti Saara-vihaaja. En olisi lainkaan yllättynyt, jos tämä tässä ketjussa riehuva Saara-fani olisikin sama sekopää.

Vierailija
887/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeaa epäilyttämään että miten läheistä lähipiiriä tää fanaatikko oikein on. Keuhkoaa täysin suunniltaan.

Vierailija
888/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joo, nyt tajusin systeemin. Eli ne valmentajat on määräytyneet jo etukäteen riippuen mihin ryhmään kuuluu. Ja vain kuusi pääsee ryhmästä jatkoon?

Ja Saara aikuisryhmäläisenä saa valmentajakseen Osbournen.

Tuo Osbourne vaikuttaa tosi ylimieliseltä muijalta, tuskin lämpenee stauprinsessoista puhuvasta hihittelijästä. Luin Leah Reminin (se King of queens-nainen) elämänkerran ja aika törkeästi käyttäytyvä lady tämä Sharon tosiaan on. :(

Vierailija
889/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharon on jutellut Paulan kanssa ja kyllä ne nyt vaan on tahallaan sen pahuuttaan sueltä tiputtaneet.

Vierailija
890/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vain sieltä täältä lukenut muutamia kommentteja, tässä oma mielipiteeni. Olen aina ollut samaa mieltä valtaosan kanssa Saara Aallosta siinä mielessä, että laulutekniikkaa ja osaamista tuskin moni kieltää, mutta se jokin puuttuu. En ole koskaan ns. syttynyt hänelle tarpeeksi. En inhoa, enkä todellakaan vihaa häntä, niinkuin osa tuntuu jostain kumman syystä tekevän, jokin vain tökkii. Tämä x factor-esitys oli ensimmäinen kerta kun minulle tuli kylmät väreet Saara Aallosta. En toki ole seurannut hänen uraansa muuten kuin lähinnä niissä voicessa ja umk:ssa missä olen häntä nähnyt.

Siinä alkuhaastatteluosiossa, jossa hän naureskeli hermostuneesti ja kertoi disneyprinsessa-haaveistaan, ehdin jo ajatella, että tuskin mikään on muuttunut, varmaan laulaa taas puhtaasti, muttei sytytä, lähinnä ärsyttää niinkuin aina. Siinä koelaulutilanteessa hän oli kuitenkin jotenkin ihastuttavan aito. Kaikki ylimääräinen oli karsittu, ehkä häntä hieman jännitti, nyt hän ei esittänyt mitään, vaan lauloi tunteella ja koskettavasti. Mielestäni hän riisui siinä sen Saara Aalto-maskin, mikä minua on aina ärsyttänyt. Hän vaikutti jotenkin haavoittuvaiselta ja vakavalta, eikä siltä täydelliseltä kympin tytöltä, joka minulle on joskus hänestä tullut mieleen. Sama jatkui vielä esityksen jälkeen, kun tuomarit antoi kommentteja. Täytyy sanoa että olin todella ylpeä hänestä. Tuomareiden alkureaktiosta päätellen kyllä meissä suomalaisissa jotain eksoottista on, ainakin tuolla suuren maailman musiikkipiireissä. Ei meitä liikaa siellä pyöri. Hienoa että Saara sai tuotua Suomea ns. maailmankartalle tuollakin saralla. Tuota ohjelmaakin katsoo aika suuri yleisö.

Sekin joitakin tuntuu ärsyttävän, että hän kiertää talent-ohjelmia, itse en näe siinä mitään pahaa. Se on nykyaikaa, sillä saa ainakin näkyvyyttä ja mahdollisia yhteistyökumppaneita. Toivoisin näkeväni samanlaista herkkyyttä Saaralta jatkossakin. Se hieman kauhistutti, kun kuulin että oli harmitellut arkista pukeutumistaan ja että "olisi vaan pitänyt pukeutua prinsessamekkoon". Ei, minusta hänen pitäisi vähän himmata niiden esiintymisasujen kanssa, ne on aika övereitä välillä, eikä mielestäni auta luomaan yhteyttä yleisöön, jos hän näyttää joltain cabaree-tanssijalta, tai wannabe disneyprinsessalta. Sellaiset kuuluu teatterin lavalle. Pitäisi löytyä oma suunta, potentiaalia siihen kyllä näen. Toivon hänelle menestystä jatkossakin tuossa ohjelmassa ja urallaan muutenkin, jo pelkästään tuo koelaulu jätti hyvän jäljen.

Koita nyt sinäkin rakas lapsi ymmärtää, että jos kertoo, että jokin esitys ei kolahtanut, tai että se jätti kylmäksi, ei tarkoita sitä, että kyseisen esityksen esittäjää inhottaisiin, saatika vihattaisiin.

Kuvittelet ilmeisesti vastaavasi yhdelle ja samalle henkilölle, mutta itse kirjoitin jonkun viestin - en ole koskaan erityisemmin pitänyt Saarasta, mutta nyt tykkäsin - sitten jatkoi joku muu puhumaan jankkaamisesta. Ja ilmeisesti aika samasta aiheesta kirjoitti joku kolmaskin.

Vierailija
891/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin kysyisin, että minkälainen on ihminen, joka yksi kerrallaan lyttää jokaikisen viestin, jossa ei ylistetä Saaraa? Heti on Saaran inhoaja, jos uskaltaa sanoa, että esitys ei nyt ihan jokaiselta sekunnilta ollut minun makuun.

Itseasiassa tulee hyvinkin mieleen taannoinen ja nyt jo lopetettu Iltalehden keskustelupalsta. Siellä hääräsi muutama vuosi sitten ensimmäisen VOFin aikoihin samanlainen Saara-fani joka avasi Saaraa jumaloivia ketjuja ja jos joku ei yhtynyt 100 prosenttisesti hänen ylistykseensä, niin oli heti Saara-vihaaja. En olisi lainkaan yllättynyt, jos tämä tässä ketjussa riehuva Saara-fani olisikin sama sekopää.

Tiedän tapauksen, samoinen fani ollut monella muullakin saitilla, mutta ei ole ollut tässä ketjussa. Tunnistaisin sen, sillä tapaus on tuttu mnetistä,. En myöskään löydä Saaran eritysitä ylistystä tästä ketjusta lainkaan, aloitusviestiä lukuunottamatta. Objektiivisella, puolella tai toisella olemattomalla viileellä näppituntumalla väittäisin, että hyökkääjäpuoli on ollut varsin kovasanainen ja äänekäs tällä kertaa. Saaran varsinaisia kehuja hämmentävän vähän.

Vierailija
892/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä huutoa

Vierailija
893/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian innokkaat fanit taitavat olla enemmän haitaksi kuin hyödyksi, herättävät ärsytystä. Facessakin joku on ottanut asiakseen ojentaa englantilaisia, jopa nimen kirjoitusasusta ja kun kehujen joukossa joku kutsui Saaraa kummalliseksi, hänhän oli tietysti heti vain kateellinen :D

Paremmin tietysti ymmärrän kannattajien fanaattisuuden kuin sen, miten tärkeää jollekin on täälläkin puolustaa näkemystään siitä, miten kylmä jne. Saara on esiintyessään.

Vierailija
894/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tapauksen, samoinen fani ollut monella muullakin saitilla, mutta ei ole ollut tässä ketjussa. Tunnistaisin sen, sillä tapaus on tuttu mnetistä,. En myöskään löydä Saaran eritysitä ylistystä tästä ketjusta lainkaan, aloitusviestiä lukuunottamatta. Objektiivisella, puolella tai toisella olemattomalla viileellä näppituntumalla väittäisin, että hyökkääjäpuoli on ollut varsin kovasanainen ja äänekäs tällä kertaa. Saaran varsinaisia kehuja hämmentävän vähän.

Olen täysin samaa mieltä. Tuon Saara-fani numero ykkösen tunnistaa kirjoitustyylistä, eikä täällä ole ollut mitään sellaista. Salaliitostakin jauhavat nämä vastustajat.

Vierailija
895/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Nicole tykkäsi Saaran koelaulusta ja Sharon ei ollut edes paikalla.

Vierailija
896/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupeaa epäilyttämään että miten läheistä lähipiiriä tää fanaatikko oikein on. Keuhkoaa täysin suunniltaan.

??? minusta esimerkiksi tämä sinun kommenttisi on aika keuhkoava, jos jokin.

Vierailija
897/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa tämä: Lara Fabian- Je suis Malade

Olen itse enemmän raskaan musiikin ystävä, mutta kuuntelen silti monenlaista musiikkia. Ihailen sitä, kuinka kaikkensa antaen ja tunteella Lara Fabian tuon tekee. Hän ei esitä laulua, hän elää sen koko kehollaan. Esitys on syntynyt siinä tilanteesssa, jossa se on tehty, ja siksi se on niin aito.  Tuo on ollut varmaan aika ainutlaatuinen hetki sekä esittäjälle itselleen että yleisölle.

Vierailija
898/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saran ongelma saattaa paljastua aloitus viestissä, jossa häntä kuvaillaan sanoilla "kupliva iloinen tyttö".

Hän on kuitenkin 29-vuotias nainen.

Tämä on totta. Hän on lähes 30- vuotias nainen. Silti olemus ja käytös muistuttaa tekopirteää pikkutyttöä. :/

Vierailija
899/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa tämä: Lara Fabian- Je suis Malade

Olen itse enemmän raskaan musiikin ystävä, mutta kuuntelen silti monenlaista musiikkia. Ihailen sitä, kuinka kaikkensa antaen ja tunteella Lara Fabian tuon tekee. Hän ei esitä laulua, hän elää sen koko kehollaan. Esitys on syntynyt siinä tilanteesssa, jossa se on tehty, ja siksi se on niin aito.  Tuo on ollut varmaan aika ainutlaatuinen hetki sekä esittäjälle itselleen että yleisölle.

Lara on upea artisti, mutta mitä halusit tällä sanoa?

Vierailija
900/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittu sä oot typerä. Lopeta jo.