Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuunnelkaa kun Saara Aalto laulaa X Factorissa!

Vierailija
28.08.2016 |

Häntä ei valittu Euroviisuihin, vaan se yksi... jonka nimeä en muista. :(

Tämä kupliva, iloinen tyttö osaa laulaa!

Kommentit (916)

Vierailija
861/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin just vanhasta Iltalehden justusta, että tyttöystävä Meri on "tehnyt hanttihommia" ennen kuin ryhtyi hoitamaan Saaran asioita.

Jos Saara haluaa apua ja asiantuntemusta, ei varmaan hanttihommia tehnyt tyttöystävä ole siihen ihan paras vaihtoehto. Varsinkin jos "Meri-rakas" on kirjoitellut tähänkin ketjuun...

Kenen idea yhteishaastattelut ovat olleet? Aika monen tähden puolisot pysyttelevät taustalla.

Maksaakohan Saara Merille palkkaa asioidensa hoitamisesta?

Hienoa kyllä, että ovat toisensa löytäneet ja ilmeisen onnellisia.

Itse en haluaisi julkisuuteen, vaikka puolisoni olisi kuuluisa.

Saara on kyllä nimenomaan kertonut että itse hoitaa kaiken. Ja se on kyllä hieno asenne. Ja ilmeisesti hän otti sen umk-häviön hyvin raskaasti joten ehkä siinä on nyt lähipiirikin vähän sen takia niin aggressiivisesti sekaantunut kaikkeen... Kovasti kyllä tuntuu julkisuus maistuvan molemmille.

Vierailija
862/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä on hehkutettu nyt niin paljon, että kun katsoin videon, petyin pahasti!!! Siis ihan "mediocre" tai "karaoke" niinkuin Simon sanoisi.

Kuulitko Simon Cowellin kommentit Saaran esityksestä?

Simon sanoi että laulu teknisesti ok mutta muuten tarttee guidance.

Ja se on kyllä karu arvio kun kyse on ammattiesiintyjästä.

Eikös se sanonu platform eikä guidance?

Sanoi guidance. Eli tarkoittaa kyllä just ihan sitä samaa mitä tämä ketjukin. Maneerit pois, tyyli kuntoon, apua kappalevalinnoissa.

No ei todellakaan sanonut guidance vaan platform. 😂 miten voi edes kuulla noin väärin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä on hehkutettu nyt niin paljon, että kun katsoin videon, petyin pahasti!!! Siis ihan "mediocre" tai "karaoke" niinkuin Simon sanoisi.

Kuulitko Simon Cowellin kommentit Saaran esityksestä?

Simon sanoi että laulu teknisesti ok mutta muuten tarttee guidance.

Ja se on kyllä karu arvio kun kyse on ammattiesiintyjästä.

Eikös se sanonu platform eikä guidance?

Sanoi guidance. Eli tarkoittaa kyllä just ihan sitä samaa mitä tämä ketjukin. Maneerit pois, tyyli kuntoon, apua kappalevalinnoissa.

No ei todellakaan sanonut guidance vaan platform. 😂 miten voi edes kuulla noin väärin...

Sanoi direction mikä on suunnilleen sama kuin guidance. Sisältö tuo yllämainittu.

Vierailija
864/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko mode jo pliis pakkolopettaa tän saman LÄNKYTYKSEN aiheesta kuka tykkää mistäkin? 

Jollain on PAKKOMIELLE kehua jotain pikkulikkaa, ja jankuttaa sitä maailman tappiin. Voi viidennen kerran. Menkää jonnekkin fanisivuille, eikö facebook oo täynnä niitä fanisivuja joissa pakkomielteiset fanit kirkuu hysteerisinä jonkun idolin perään.

Vierailija
865/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo X -factorin "6 tuolia" systeemi oikein on?

Miten se toimii? Tietääkö joku?

Vierailija
866/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPETTAKAA JO SE  FIDUN   LÄNKYTYS,    ---TANA!!!

Vierailija
867/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tavallinen 29 vuotias nainen puhuisi että hän on aina halunnu olla oikea disney prinsessa, hänet vietäisiin piipaa autolla pakkohoitoon.

Vierailija
868/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö täällä jankataan?

Vierailija
869/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos tavallinen 29 vuotias nainen puhuisi että hän on aina halunnu olla oikea disney prinsessa, hänet vietäisiin piipaa autolla pakkohoitoon.

Eipä sinne pakkohoitoon noin helposti pääse.

Vierailija
870/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta nyt saaraan henkilönä kantaa, mutta tyyliasioista yleisesti: prinsessatyyli on sellainen herkän ja aika perinteisen kaunis, pitkät hulmuavat hiukset usein auki, helmiä tms koruina, pastellisävyinen meikki, kimallusta tai röyhelöä, ei erityisen seksikäs vaan pikemminkin söpö. Disneyprinsessatyyli on edellä oleva lisättynä vähän sellaisella lapsellisella sävyllä. Sivukalju ei kuulu prinsessatyyliin. Ei myöskään kova ja tumma meikki tai nahkatakit tms. Ne on ristiriidassa prinsessatyylin kanssa.

"Sivukalju ei kuulu prinsessatyyliin" Says who??

Vuonna 2016  voi "prinsessa" olla ihan mitä tahansa, sinä et sitä määrittele.

Juu. 2016 nainen voi olla mies, prinsessa voi olla ritari, kalju voi olla paksutukkainen jne. Ihan miten kukin itse määrittelee erilaisille käsitteille oman merkityksensä. Jos jonkun mielestä nainen on mies, niin se vain on. Jos prinsessa kokee olevansa hirviö, niin sitten on hirviö.

Vierailija
871/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on vähän ristiriitaiset fiilikset tämän ketjun suhteen. En ole aiemmin juurikaan seurannut Saaran tekemisiä ja esim. Voicessa esiintymiset jättivät kylmäksi, ymmärrän, mistä monet puhuvat. Kuitenkin tämä X-factorin esitys oli mielestäni upea, enkä ollenkaan ymmärrä, miten niin monet ovat inhonneet sitä. Paljon oli varmasti merkitystä kappalevalinnalla, mutta paljon oli tunnetta ja mielestäni Saara myös eläytyi, joka kostautui siinä, että silmät olivat liikaa kiinni. Tuomarit antoivat varmasti plussaa myös siitä, ettei vain kopioitu alkuperäistä. Saaralle sopi tällainen tilanne, jota hän jännitti, eikä ollut liian itsevarma. Nuo joulupukkijutut olisi tosin voinut jättää väliin.

Itse tämän ketjun pikaisesti sieltä täältä pläräsin, tai lähinnä alkupään, koska loppupää on näissä pidemmissä ketjuissa yleensä vain muutaman kirjoittajan loputonta jankkaamista.

En kyllä itse havainnut yhdenkään sanoneen, että inhosi kyseistä esitystä, enkä nyt kyllä mitenkään voi ymmärtääkään, että miten kukaan aikuinen ihminen voisi inhota jonkun laulamista, sikäli kun laulaja on tosissaan liikkeellä. Varhaisteinit on erikseen, ne nyt "inhoaa" mitä vaan, mutta en nyt usko, että heitä täällä pyörii muuta kuin silloin tällöin trollaamassa, eikä varhaisteinejä taida kauheasti jonkun Saara Aallon laulelut kiinnostaa.

Enimmäkseenhän täällä kommentoitu Saaran tapaa laulaa ja esiintyä, mutta eipä niissä kriittisimmissäkään kommenteissa minkään sortin inhoa ole näkenyt. Jos ihminen kokee esityksen vaivaannuttavana, kliinisenä ja tulkintaa ja tunnetta opeteltuna, eikä niinkään aitona eläytymisenä, niin hän kokee sen niin, ilman sen kummempaa "inhoa".

Täällä on nyt todella moni maininnut tismalleen samoista asioista, jotka ei Aallon laulamisessa sytytä vaan jättää kylmäksi, joten mistään yksittäisten ihmisten vainoamisesta ei nyt todellakaan ole kysymys.

Ketjun aiheena oli X-factor ja esiintyminen siellä. Sitä juuri en ymmärrä, miten tuo kyseinen esitys on jättänyt kylmäksi, vaikka aiemmin niin olisikin ollut. Paikalla olijoiden ilmeetkin kertovat, ettei ainakaan siellä jättänyt kylmäksi. Vai onko niin, että kun on kerran luonut jonkun mielikuvan, ei voi sitten antaa edes mahdollisuutta. Tai ehkä olen sitten keskimääräistä herkempi ihminen, kun tuo esitys minuun vaikutti.

Kyllä nimenomaan juuri X-factor esityksestä on kysymys ja ainakin ne kommentit mitä minä olen tässä ketjussa havainnut, ovat nimenomaan kommentoineet kyseistä esitystä. Mitä tulee paikallaolijoiden ilmeisiin, niin eivät kyllä sielläkään erityisemmin liekeissä näyttäneet olleen. En ole ohjelman vakituinen seuraaja, vaan lähinnä satunnaisesti sitä seuraillut ja mitä yleisön reaktioihin tulee, niin ne oli jopa kohtuullisen vaisut, eikä Simonkaan kovin liekeissä tuntunut olevan.

Henkilökohtaisesti arvioin vain esitystä, koska en tiennyt kyseistä kappaletta, eikä minulla ole hajuakaan mistään Siasta. Niin ja minuun se esitys ei tehnyt kummoistakaan vaikutusta. Siinä lauloi laulaja, joka osaa laulaa, mutta jonka laulamisesta puuttuu särmä ja persoonallisuus. Valitettavasti siitä kuuluu ja paistaa läpi, että sibis on käyty. Liian puhtoista, liian kliinistä, ei sytyttänyt minua.

Jokainen kuuntelee ja katselee omilla aisteillaan ja se että sinä lämpenit sille on tietysti sinun asiasi ja totta kai ihan ok. Kuitenkaan sinun ei tarvitse loukkaantua Saaran tai kenekään puolesta siitä, että minut ja monen muun, esitys jätti hieman haaleaksi.

Siis oikeasti, eikö kaikki mitä sanoit ole sanottu jo etusivulla ja sen jälkeen toistettu ehkä 425 kertaa? Ihan samoin perusteluin ja sanakääntein? Mikä oli siis oma kontribuutiosi tähän Saaralla ei ole karsimaa, kliininen, jätti kylmäksi-aiheeseen?

Eikö sekään vakuuta sinua siitä, että nuo sanottu jo lukemattomia kertoja, että ihmiset todella kokivat sen esityksen niin???

Onko todella niin, että kaikken muiden tuntemukset on mielestäsi vääriä ja vain sinun oikea??? Musiikki ja sen esittäminen on aina puhtaasti makuasia. Minä en paheksu sinua lainkaan siitä että jumaloit Saaraa, sinulla on täysi oikeus tehdä niin. Mutta sinun on myös ymmärrettävä se, että läheskään kaikki eivät koe sitä niin kuin sinä. Jos täällä on jo 425 kertaa toistettu nuo mainitsemani mielipiteet, niin aika paksupäinen saa olla, ettei ymmärrä, että aika moni oikeasti on sitä mieltä.

Koeta nyt ymmärtää, että ihan varmasti kaikki uskovat, että jotkut kokevat esitykset kylmiksi jne. Ovat uskoneet jo ensimmäiseltä sivulta saakka. Minä ainakin. Se on ihan ok.   Mutta kaikki eivät koe niitä kylmiksi. Ei vaikka kuinka jankuttaisit omia argumenttejasi. Ja näillä jotka pitävät on myös oikeus pitämiseensä ilman että sitä mielipiteenilmaisua jatkuvasti häiriköidään väitteillä että mutku Saara on kylmä niin olet väärässä.

Onko jumalointisi sumentanut ajatuksesi, vai onko luetunymmärtämisesi todellakin noin luokatonta?  Minun ensimmäinen viesti tähän ketjuun on tuo tämä lainausketjun toiseksi ylimmäinen viesti ja sen jälkeen joka toinen. Minähän nimenomaan sanoin ihan selkeästi, että Saaran jumalointi on ihan ok, jumaloi ihan rauhassa vaan, mutta muillakin on oikeus kertoa omat näkemyksensä. Minä nimenomaan en ole väittänyt kenenkään mielipidettä vääräksi, vaan mielipideasioissa ei ole oikeaa ja väärää. Sinä sen sijaan tunnut vääntävän joka ainoan mielipiteen inhoamiseksi, vaikka kuinka neutraalisti olisi kertonut, ettei kyseinen esitys vaan yksikertaisesti sytyttänyt

Minähän alunperin puutuin ainoastaan juurikin siihen, että en havainnut kenenkään kertovan inhoavansa Saaraa, vaikka ei hänen esityksestään syttyneetkään. En siis kertonut edes omaa mielipidettäni, jonka kerroin vasta toisessa viestissä ja senkin sivulauseessa ja siihenhän sinä välittömästi tartuit ja mielestäsi en olisi saanut mielipidettäni kertoa, koska aika moni muukin on ollut samaa mieltä. 

Sinä siis koit yhden ainoan mielipiteeni jankkaamiseksi ja olisit sen ainoankin halunnut täältä sensuroida, koska sen on jo jo ku muukin kertonut (en tosin nähnyt yhdessäkään lukemassani viestissä kenekään puhuneen särmästä yhtään mitään). 

Minä siis tulin keskusteluun mukaan sivulla 55 ja heti olin "jankkaaja". Sinä todennäköisesti olet ollut mukana ensimmäisestä sivusta lähtien henkeen ja vereen idoliasi puolustaen muutaman sadan viestin voimalla. Hienoa jos sinulla on jokaisessa viestissäsi ollut uusi tulokulma, etkä ole jankannut laisinkaan. Olen pahoillani, että minä jankkasin sen puolikkaan viestin verran kertomalla oman mielipiteeni ja näin aiheutin sinulle pahan mielen.

Vedä nyt hyvä ihminen henkeä ja rauhoitu. 

Vierailija
872/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kuunnella häntä.

Vierailija
873/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se Saara jo haettu pois sieltä brittein saarilta suomalaisia häpäisemästä?

Vierailija
874/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ainakaan fani mutta mikä v*ttu teitä vaivaa? Millaisia on ihmiset jotka panettelee satojen viestien verran jotain artistia? Siis oikeasti?

Vierailija
875/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä Saara Aalto on niin hyvä laulaja niin miksi kukaan ei osta hänen levyjään vaan ne päätyvät aina alelaariin?

Taitaa olla vain muodikasta nyt ylistää ja fanittaa Saaraa vaikka ei hänen musiikistaan välittäisikään.

Saara tuo tämän päivän Pertti Kurikan Nimipäivät.

Vierailija
876/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis fanittamisen ymmärtää, mutta tällainen "minulla on negatiivinen mielipide ja haluan sen sanoa ja minulla on siihen oikeus" jankuttaminen on aivan h******n käsittämätöntä.

Vierailija
877/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko se Saara jo haettu pois sieltä brittein saarilta suomalaisia häpäisemästä?

Särkänniemeen, Särkänniemeen! Sehän on laulu.

Vierailija
878/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo X -factorin "6 tuolia" systeemi oikein on?

Miten se toimii? Tietääkö joku?

Samaa mietin. Suomi24-palstalla "tiedettiin" kertoa, että Saara olisi muka pudonnut juuri six chairs -vaiheessa. Tiedä sitten onko totta vai ei...?

Vierailija
879/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se, että tänä vuonna aikuisia coachaa Sharon Osborne. Maailman rasittavin akka.

Saara pärjäis paremmin Nicolen kanssa, Nicole kun on itse loistava laulaja. 

Vierailija
880/916 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä Saara Aalto on niin hyvä laulaja niin miksi kukaan ei osta hänen levyjään vaan ne päätyvät aina alelaariin?

Taitaa olla vain muodikasta nyt ylistää ja fanittaa Saaraa vaikka ei hänen musiikistaan välittäisikään.

Saara tuo tämän päivän Pertti Kurikan Nimipäivät.

Mitä se sulle kuuluu? Moni on nähnyt tuon X Factor esityksen, ja pitää siitä. Meneeks sun pieni elämä siitä sekaisin?