Mies kutsuu mua päivittäin kusiaivoksi ja paskakasaksi
Olen todella väsynyt moiseen. Haistatteluja kuulen suunnilleen siitä, jos joku ovi on vahingossa jäänyt kiinni tai jos huomautan hänen jatkuvasta piereskelystään tai röyhtäilystään sekä siitä, ettei hän pese wc-käynnin jälkeen käsiään.
Ennen hän oli väkivaltainenkin, mutta lopetti sen, kun naapuri kerran soitti metelin takia poliisit. Mies pitää minua liian vanhana hänelle, kun olen melkein samanikäinen kuin hän sekä haukkuu ulkonäköäni, vaikka olen ihan tavallinen "naapurintytön" tasoinen, tosin hissukkamainen ulkonäöltäni. Lasten takia tässä kärvistellään. Kaikkeen pitää aina kysyä lupa mieheltä ja en saa omistaa juuri mitään. :(
Kommentit (29)
Jos oikeasti haluaisit erota, olisit jo lähtenyt.
Ja siis mies vähättelee omia tekemisiään sekä on uhannut mua, jos kerron niistä hänen pahimmista tempuistaan. Mutta silti se yhteistyö on auttanut. T. Ap
Kirjoita Turvakotiin. Goooglaat osoitteen. 😊
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Ja sä oot tän "prinssin" kanssa, koska?
Koska lapset. Ap tahtoo näyttää lapsille, millainen on ehjä ydinperhe.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti haluaisit erota, olisit jo lähtenyt.
Tämä. Tekosyitä on luettu tarpeeksi.
Jaaha, näin sitä tarinaa pidetään elossa. Saat siis vuoden kirjoittelurauhan, kun asunto valmistuu vasta vuoden päästä. Suahan on jo useampaan kertaan eri ketjuissa neuvottu muuttamaan, mutta aina on joku tekosyy, ettet muuta pois lapsien kanssa, vaikka kämpänkin piti olla jo keväällä hankittuna. Ja nyt sitten on jo viranomaisetkin kuviossa mukamas, ettei siitä joka kerta sulle sanottaisi ja toivottaisi, että joku sen lasun teistä tekisi. Aneletko edelleen sitä suihkussa käynti lupaa impotentti ukoltasi?
Vierailija kirjoitti:
Mutta muuten tosi ihana mies?
Ja tosi hyvä isä.
Tosiaan olisin halunnut erota jo noin 2,5 vuotta sitten vakavissani ja noin 3 vuotta sitten puolivakavissani. Avioero on vireillä ja olemme olleet miehen käytöksen vuoksi viranomaisten kanssa tekemisissä. Mies ei usko minua ja ei pidä mielipiteitäni minään, mutta onneksi hän ottaa viranomaisten jutut hieman vakavammin sentään. Itse olen tosiaan huojentunut siitä, että tämä tilanteemme on lähtenyt selviämään, vaikkakin niissä tapaamisissa mies mustamaalaa minua niin paljon kuin pystyy. T. Ap