Mies kutsuu mua päivittäin kusiaivoksi ja paskakasaksi
Olen todella väsynyt moiseen. Haistatteluja kuulen suunnilleen siitä, jos joku ovi on vahingossa jäänyt kiinni tai jos huomautan hänen jatkuvasta piereskelystään tai röyhtäilystään sekä siitä, ettei hän pese wc-käynnin jälkeen käsiään.
Ennen hän oli väkivaltainenkin, mutta lopetti sen, kun naapuri kerran soitti metelin takia poliisit. Mies pitää minua liian vanhana hänelle, kun olen melkein samanikäinen kuin hän sekä haukkuu ulkonäköäni, vaikka olen ihan tavallinen "naapurintytön" tasoinen, tosin hissukkamainen ulkonäöltäni. Lasten takia tässä kärvistellään. Kaikkeen pitää aina kysyä lupa mieheltä ja en saa omistaa juuri mitään. :(
Kommentit (29)
Millaisia vastauksia oikein odotat tähän?
Mitäpä jos vaikkapa välillä miettisit omaa parastasi ja jättäisit tuommoisen elämän pilaajan ja ettisit paremman miehen itsellesi sekä paremman isän lapsillesi.
Uuteen nousuun taas. Tervetuloa vaan takaisin palstalle.
Ja sä oot tän "prinssin" kanssa, koska?
Ihan oikein tuollaisella kynnysmatolle!
Jssap. Tiedät sen itsekin ;-) Ja ihan tuubaa että lasten takia jäät - lapset luultavasti kärsivät myös kamalasta ilmapiiristä ja kysymys sulle: Tollaistako mallia parisuhteesta haluat heille välittää?
Luulen että miesviha johtuu siitä kun kynnysmatto naiset käyttävät sanaa "mies" kertoessaan sen paskaläjä epäihmisen toiminnasta, jonka kanssa ovat parisuhteen irvikuvassa.
Kun näitä kertomuksia lukee useita, tuntuu että koko mies-sana on mennyt pilalle.
Ei oikein voi käyttää normaaleista tervepäisistä peniksellisistä ihmisistä samaa nimityistä kuin noista kuvotuksista minkä kanssa ap:kin sattuu oleskelemaan.
Mitä helvettiä? Lasten takia "kärvistelet" tuollaisessa suhteessa? Ei tuollaisen kuuntelu voi olla hyväksi lapsille.
Oletko se sama, joka tänne silloin tällöin kirjoittelee ja mm nukkuu nurkassa patjalla, kun mies ei päästä sänkyyn? Jos, niin miten pitkään vielä aiot tuota sietää?
Vain suomalainen nainen voi elää ja olla noin.
Hänellä sentään on mies.
Pääasia että edes on mies.
Mies mies mies mies.
SouthernGrove kirjoitti:
Oletko se sama, joka tänne silloin tällöin kirjoittelee ja mm nukkuu nurkassa patjalla, kun mies ei päästä sänkyyn? Jos, niin miten pitkään vielä aiot tuota sietää?
Joku muukin voi olla hankalassa tilanteessa, mutta siis mä en saa pitää mitään huonekaluja ja mm. mies on rikkonut kaksi kirjoituspöytääni ja toisen lopulta kantoi väkisin ulos, vaikka siis ne molemmat olivat ihan nättejä ja tyylikkäitä. Sängyllekään ei ole kuulemma "tilaa", vaikka se patja vie käytännössä saman lattiapinta-alan kuin sänkykin. Kävimme viimeksi tänään eräässä paikassa, josta olisi voinut ostaa huonekaluja ja mies ei vain auostunut siihen, että olisin ostanut itselleni vuoteen ja pöydän (nukumme siis eri huoneissa ja siinä mun huoneessa ei ole kuin patja lattialla ja muovilaatikoita, joissa on kaikki tavarani, sillä hyllyä tai lipastoakaan en saa hankkia, vaikka ostaisin nättejä ja laadukkaita sekä maksaisin ne itse omilla rahoillani.
Olen itse hommannut perheelle isomman asunnon käytännön syistä, sillä nykyisellään asumisolosuhteet ovat aika huonot. Mies itse on erittäin, erittäin pihi, joten haluaa maksimoida rahoileen tuoton, jolloon meidän pitäisi kärvistellä koko perheen pienissä ja puutteellisissa tiloissa mahdollisimman pitkään. Hän on itse varakas ja hyvätuloinen, mutta pitäisi olla kuulemma ahtaassa kaksiossa lasten kanssa vielä ainakin viitisen vuotta, kunnes hän maksaisi nykyisen asuntonsa velattomaksi.
Mutta se mun hankkimani asunto/kiinteistö valmistuu vasta ensi vuonna. Sinne saan sitten ostaa lunnolliset huonekalut ja tehdä asunnosta nätin ja kodikkaan, ellei sitten mies keksi kotain jippoa suunniltelmieni romuttamiseksi viime hetkillä. Sillä mies kyllä nykyään puhuu siihen malliin, että antaa meidän muuttaa sinne. Pitäisi tässä melkein vuosi vielä jaksaa. :(
Pahoittelen kirjoitusvirheitäni. Tällä kosketusnäytöllisellä laitteella tulee helposti typoja, jos nopeasti kirjoittaa. :/
Jos sinulla ei ole munaa varata aikaa perheneuvolaan ja houkutella mies sinne, niin tee omasta perheestäsi nimetön lastensuojeluilmoitus. Huolenaiheena lasten kasvun ja kehityksen vaarantaminen.
Kenellekään lapselle ei ole hyväksi kuulla äitiään haukuttavan.
Ei hyvä luoja..... jos tuntisin sinut, tekisin lapsistasi lasun. Vaarannat heidän kehityksensä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla ei ole munaa varata aikaa perheneuvolaan ja houkutella mies sinne, niin tee omasta perheestäsi nimetön lastensuojeluilmoitus. Huolenaiheena lasten kasvun ja kehityksen vaarantaminen.
Kenellekään lapselle ei ole hyväksi kuulla äitiään haukuttavan.
Tässä kävi niin, että mies tosiaan aiemmin kesällä alkoi saada säännöllisesti hirveitä huutoraivareita ja välillä kävi muhun käsiksikin. Kerran naapuri sitten rimpautti poliisille ja sen myötä ls-työntekijät puuttuivat asiaan. En tiedä, mitä siitä nyt sitten loppujen lopuksi seuraa, mutta olen oikeasti helpottunut siitä, vaikka se varmaan kuulostaakin oudolta. Nimittäin mies on lopettanut sen hillittömän riehumisen ja raivoamisen sekä fyysisen väkivallan. Mies siis enää "vain" solvaa suusanallisesti sekä rajoittaa elämääni ja nöyryyttää toisinaan. Ja todennäköisesti pääsemme jonnekin perheneuvolan tapaiseen. Sillä vaikka eroaisimmekin, niin miehen pitäisi lopettaa se idioottimainen, täysin vastuuton käytöksensä juuri lasten vuoksi. Mahdollisen eronhan jälkeen lapset tulisivat olemaan osan ajasta miehen kanssa ja silloin kukaan muu ei ole paikalla valvomassa, miten mieheni käyttäytyy lasten seurassa. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkään kukaan MIES ei käytä moista kieltä ja toisekseen kukaan NAINEN ei suostuisi moista kielenkäyttöä kuuntelemaan.
Missähän maailmassa oikein elät? Et ainakaan samoissa realiteeteissä meidän muiden kanssa. Kyllä, jotkut IHMISET ovat kamalia luonteeltaan ja kyllä, joillekin naisille/miehille on vaikeaa lähteä suhteesta, jossa on henkistä/seksuaalista ja/tai fyysistä väkivaltaa.
Onko hän väkivaltainen lapsia kohtaan?
Ensinnäkään kukaan MIES ei käytä moista kieltä ja toisekseen kukaan NAINEN ei suostuisi moista kielenkäyttöä kuuntelemaan.