Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pilasi mun viikonlopun.

Vierailija
28.08.2016 |

Tai itsepähän olin tyhmä. Olisi ollut kiva tehdä yhdessä jotain. Ehdotuksiini se vastasi, että " en osaa sanoa, katotaan"
No nyt katottiin. Se ei ole tehnyt muuta kuin maannut ja vittuillut koko viikonlopun, nyt se ihan aktivoitui ja keitti itselleen kahvia. Siinä sitten odottelin ja katselin tämänkin vähäisen vapaa-aikani. Kyllä oli mukavaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kuulostaa tutulta. Ens viikonloppuna vaan ilmoitat, mitä sinä aiot tehdä, ja jos mies ei välitä tulla mukaan, niin menet itseksesi. Mitä sitä turhaan odottelemaan aktiivisuutta täysin passiiviselta ihmiseltä.

Voi olla, että jossakin vaiheessa huomaat, ettet tarvitse ollenkaan sitä kotona nyhjöttävää tyyppiä. Kun itselläsi on runsaasti muuta elämää, on eroaminen helpompaa.

Vierailija
2/2 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, kuulostaa tutulta. Ens viikonloppuna vaan ilmoitat, mitä sinä aiot tehdä, ja jos mies ei välitä tulla mukaan, niin menet itseksesi. Mitä sitä turhaan odottelemaan aktiivisuutta täysin passiiviselta ihmiseltä.

Voi olla, että jossakin vaiheessa huomaat, ettet tarvitse ollenkaan sitä kotona nyhjöttävää tyyppiä. Kun itselläsi on runsaasti muuta elämää, on eroaminen helpompaa.

Oot niin oikeassa. No, onneksi oon itse ohjelmoinut seuraavat 2kk eteenpäin niin ei tarvitse tota katsella. Olis vaan kiva ollut viettää aikaa kahdestaan, mutta olen ilmeisesti täysin turha. -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla