Kiista ehkäisystä tyttöystävän kanssa
Haluaisin käyttää kondomia vaikka tyttöystäväni syökin pillereitä, kun taas hän haluaisi jättää sen pois.
En missään tapauksessa halua maksaa mitään elareita, saati leikkiä perhe-elämää parikymppisenä, ja kun tiedän että tyttöystäväni on abortin vastustaja niin en pysty ollenkaan rentoutumaan ja nauttimaan seksistä koska siihen sisältyy riski että minusta tulee isä. Toki riski on kaksoisehkäisylläkin, mutta paljon pienempi, ja pillerit on teoriassa aika varmat, mutta se on kuitenkin helppo unohtaa ottaa, ja jo yhdenkin unohtaminen laskee ehkäisytehoa aika paljon. Vasektomiaa ei minun ikäinen saa.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Otin eilen asian puheeksi tyttöystävän kanssa. Hän ei vieläkään suostunut edes kuuntelemaan asiaa vakavasti, vaan jopa nauroi kun sanoin, että lastensaantiriski ahdistaa ja vie seksistä nautinnon, ja totesi että "eihän se lapsi nyt mikään katastrofi olisi".
No, alettiin siinä sitten puimaan kaikkia muitakin ongelmia tässä suhteessa, kuten erilaisia tulevaisuudensuunnitelmia. Hän ei kuulemma kestä enää asua kerrostalossa, eikä aio elättää minua jatko-opiskeluiden ajan (huom. en missään vaiheessa ole implikoinut ettenkö pystyisi elättämään itse itseäni niiden aikana). Totesin sitten siihen, että ei sinun tarvitsekaan, ja että meidän on parempi erota, koska haluamme eri asoita tulevaisuudelta.
Hän juoksi ulos itkien, mutta tunnin käveltyään palasi ja totesi että niin se kai on.Täällä kaverin kämpässä majailen nyt väliaikaisesti, siirsin tavarat tässä iltapäivällä, ja pitää kyllä sanoa, että on vapautunut olo. Ehkäpä nainen, jolle se, että olen ateisti enkä saa kirkkohäitä on (kaiken muun ohella) ongelma ei ole oikea valinta sitten kuitenkaan.
Varmasti vaikea päätös,mutta teit oikein AP.Joskus ei vain ole mahdollista tehdä kompromissia ja silloin on parempi erota,jotta on vapaa etsimään itselleen sopivampaa puolisoa.Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Miten tyttöystäväsi perustelee kumin poisjättämisen? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Se ei nimittäin tunnu erilaiselta naiselle ilman kumia, joten se ei voi olla syy. Eikä ole hauskaa valua tuntitolkulla aktin jälkeen: suurin osa naisista tykkää kumin käytöstä, koska se on siistimpää.
Kyllä se muiten tuntuu erilaiselta, itsellä se kitka ärsyttää limakalvoja ja tulee kipuja ymym. Pillereitä täälläkin vaan käytetään ja on käytetty jo 1,5v. Ilman vahinkoja
"Eihän se lapsi katastrofi olisi", vittu mua suututtaa tuollainen ajattelu, koska monelle se todellakin olisi, hyvin monella tapaa >:( Tietty on paljon joille ei olisi, varmaan enemmän kuin niitä jotka tuntisi sen katastrofina, mutta inhottavaa toisen tunteiden ja halujen mitätöintiä tuollanen.
Ap, tuo on varmasti vaikea päätös, mutta uskon vakaasti että se on myös oikea. Kaikkea hyvää! Toivottavasti molemmat löydätte enemmän itseänne vastaavan puolison.
Kierukka ei todellakaan ole täysin varma ehkäisykeino!! Kokemusta on...
Vierailija kirjoitti:
Miten tyttöystäväsi perustelee kumin poisjättämisen? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Se ei nimittäin tunnu erilaiselta naiselle ilman kumia, joten se ei voi olla syy. Eikä ole hauskaa valua tuntitolkulla aktin jälkeen: suurin osa naisista tykkää kumin käytöstä, koska se on siistimpää.
Oletko mies kun kuvittelet ettei kumin kanssa tunnu erilaiselta naiselle??? Todellakin tuntuu!
Aiheeseen olen silti sitä mieltä että ap tottakai käyttää tuplaehkäisyä jos haluaa, sehän on selvä. Tyttöystävä suostuu tai on ilman.
Fiksu mies <3 Älä ännä periksi!
Seuraa pillereiden käyttöä. Nimittäin se unohdus on kohtalokas vain ekalla viikolla: toisella tai kolmannella sen ei ole niin väliä. (Tsekkaa netistä käyttöohje.) Silloin voitte olla paljaalla. Toivottavasti väliltämme löytyy riittävästi luottamusta, jotta tämä onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ainakin musta tuntuu erilaiselta. Kumin kanssa liikkeet tuntuvat selkeämmin ja "kovemmilta", vähän ei-luonnolliselta. Ilman kumia liikkeet mukautuvat jotenkin paremmin omaan kehoon ja yleistuntuma on pehmeämpi. Hankala selittää, mutta erilaiselta tuntuu ja nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyttöystäväsi haluaa välttämättä ilman kortsua?
Sillä on vauvakuume, ja vahingossa sitten saattaa pillerit unohtua ottamatta. Näitä naisia on paljon. Pidät vaan pääsi ja käytät kondomia, jos ei naiselle kelpaa niin sitten vaan raakasti olette ilman seksiä, kunnes nainen tajuaa oman typeryytensä. Sanot vaan naiselle että et halua vielä isäksi, että niin paljon sattuu pillereiden käytöstä huolimatta vahinkoraskauksia. Älä kuitenkaan vihjaa mitään sellaista, että naisesi pettäisi luottamuksesi pilleriasiassa, se tietää vain turhaa draamaa. Sanot kuitenkin että haluat myöhemmin lapsia, jos haluat todella.
Naisten ehkäisyhaluihin ei ole luottamista.Kumin pois jättäminen johtaisi katastrofiin.
AP tässä.
Otin eilen asian puheeksi tyttöystävän kanssa. Hän ei vieläkään suostunut edes kuuntelemaan asiaa vakavasti, vaan jopa nauroi kun sanoin, että lastensaantiriski ahdistaa ja vie seksistä nautinnon, ja totesi että "eihän se lapsi nyt mikään katastrofi olisi".
No, alettiin siinä sitten puimaan kaikkia muitakin ongelmia tässä suhteessa, kuten erilaisia tulevaisuudensuunnitelmia. Hän ei kuulemma kestä enää asua kerrostalossa, eikä aio elättää minua jatko-opiskeluiden ajan (huom. en missään vaiheessa ole implikoinut ettenkö pystyisi elättämään itse itseäni niiden aikana). Totesin sitten siihen, että ei sinun tarvitsekaan, ja että meidän on parempi erota, koska haluamme eri asoita tulevaisuudelta.
Hän juoksi ulos itkien, mutta tunnin käveltyään palasi ja totesi että niin se kai on.
Täällä kaverin kämpässä majailen nyt väliaikaisesti, siirsin tavarat tässä iltapäivällä, ja pitää kyllä sanoa, että on vapautunut olo. Ehkäpä nainen, jolle se, että olen ateisti enkä saa kirkkohäitä on (kaiken muun ohella) ongelma ei ole oikea valinta sitten kuitenkaan.