Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiista ehkäisystä tyttöystävän kanssa

Vierailija
28.08.2016 |

Haluaisin käyttää kondomia vaikka tyttöystäväni syökin pillereitä, kun taas hän haluaisi jättää sen pois.

En missään tapauksessa halua maksaa mitään elareita, saati leikkiä perhe-elämää parikymppisenä, ja kun tiedän että tyttöystäväni on abortin vastustaja niin en pysty ollenkaan rentoutumaan ja nauttimaan seksistä koska siihen sisältyy riski että minusta tulee isä. Toki riski on kaksoisehkäisylläkin, mutta paljon pienempi, ja pillerit on teoriassa aika varmat, mutta se on kuitenkin helppo unohtaa ottaa, ja jo yhdenkin unohtaminen laskee ehkäisytehoa aika paljon. Vasektomiaa ei minun ikäinen saa.

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tyttöystävä siihen tottuu. Jos ei, niin kyse on jostain muusta kuin pienestä "epämukavuudesta"... Vauvakuume.

Vierailija
42/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tyttöystäväsi perustelee kumin poisjättämisen? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Se ei nimittäin tunnu erilaiselta naiselle ilman kumia, joten se ei voi olla syy. Eikä ole hauskaa valua tuntitolkulla aktin jälkeen: suurin osa naisista tykkää kumin käytöstä, koska se on siistimpää.

Kyllä se tuntuu erilaiselta ilman kumia myös naiselle. Ainakin minulla.

Itse asiaan, älä anna periksi vaan käytä kumia. Pillerit eivät ole oikein käytettynäkään varma ehkäisykeino. Hämmentävän vähän puhutaan lääkärissäkään tilanteista jolloin pillereiden teho on alentunut. Minulle ei esimerkiksi kukaan (lääkärissä tai apteekissa) koskaan kertonut että ehkäisyteho ei ole varma jos ollut maha sekaisin (vaikka ei olisi oksentanut pilleria ulos tms) tai olisi antibioottikuurilla. 

Tuttavapiiristä löytyy myös KOLME kierukasta huolimatta alkanutta raskautta. Oikeasti pistää miettimään että mitä täälläpäin on vedessä vai onko kenties ehkäisytehoa hieman liioiteltu... Jos ei lapsia todellakaan halua niin tuplaehkäisy on erittäin fiksu ja vastuullinen päätös!

Hormonittomasta kierukasta leviää jostain syystä sellainen myytti, että olisi yhtä hyvä menetelmä kuin strelisiaatio... Kierukka ei ole ollenkaan varma menetelmä. Hormonikierukan teho hieman parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi nainen joka ei halua lapsia. Ei ole vaikeaa, usko pois, vaikka täällä yritetään vihjata, että ainoastaan harvinainen kohduton nainen olisi vaihtoehto. Sinun kaltaisesi vastuulliset mutta lapsia haluamattomat miehet ovat todella harvinaisia, selaa vaikka suomi24.

Vierailija
44/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tyttöystäväsi perustelee kumin poisjättämisen? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Se ei nimittäin tunnu erilaiselta naiselle ilman kumia, joten se ei voi olla syy. Eikä ole hauskaa valua tuntitolkulla aktin jälkeen: suurin osa naisista tykkää kumin käytöstä, koska se on siistimpää.

Kyllä se tuntuu erilaiselta ilman kumia myös naiselle. Ainakin minulla.

Itse asiaan, älä anna periksi vaan käytä kumia. Pillerit eivät ole oikein käytettynäkään varma ehkäisykeino. Hämmentävän vähän puhutaan lääkärissäkään tilanteista jolloin pillereiden teho on alentunut. Minulle ei esimerkiksi kukaan (lääkärissä tai apteekissa) koskaan kertonut että ehkäisyteho ei ole varma jos ollut maha sekaisin (vaikka ei olisi oksentanut pilleria ulos tms) tai olisi antibioottikuurilla. 

Tuttavapiiristä löytyy myös KOLME kierukasta huolimatta alkanutta raskautta. Oikeasti pistää miettimään että mitä täälläpäin on vedessä vai onko kenties ehkäisytehoa hieman liioiteltu... Jos ei lapsia todellakaan halua niin tuplaehkäisy on erittäin fiksu ja vastuullinen päätös!

Hormonittomasta kierukasta leviää jostain syystä sellainen myytti, että olisi yhtä hyvä menetelmä kuin strelisiaatio... Kierukka ei ole ollenkaan varma menetelmä. Hormonikierukan teho hieman parempi.

Näistä kolmesta kaksi sai alkunsa hormonikierukan kanssa ja yksi kuparikierukan.

Vierailija
45/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo...vasektomiaa...Tiesitkö että sen jälkeen ei voi saada ollenkaan lapsia?Jo se että mietit piuhojen katkaisua kertoo että ylireagoit.Eroa tyttöystävästä ja etsi joku joka ei voi saada lapsia lainkaan?Se olisi parasta.

Tutulla miehellä oli yhden yön juttu naisen kanssa, joka "ei voi saada lapsia". Vähänkö sitä vitutti kun akka oli sen yhden yön jälkeen paksuna.

Vierailija
46/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä pidän kortsua epämiellyttävänä ylimääräisen säätämisen ja tunnon vuoksi, mutta häiritseekö se muka naisiakin? 

Kuvitteletko,ettei naisilla ei ole alapäässään tuntoa? :D Onhan kumi eri tuntuinen kuin paljas iho,puhumattakaan siitä miten itse kumin paikalleen laittaminen on tunnelmaa latistava tapahtuma.Silti tällaisessa tilanteessa kuin ap:n,jossa on vastakkain toisen suurempi nautinto ja toisen huoli loppuelämään vaikuttavasta  vakavasta  asiasta(ei-toivottu vanhemmuus),olen ehdottomasti sitä mieltä että tuplaehkäisy on oikein.Jos tyttöystävälle ei sovi kumin käyttö,olkoon kokonaan ilman yhdyntää.Tai sitten eroavat ja tyttöystävä etsii sopivamman kumppanin,jonkun  aborttivastaisen,huolettomasti ehkäisyyn suhtautuvan tyypin.

Vierailija
47/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tosiaan on sitten paras vaan erota. Tyttöystäväni yrittää tehdä tästä turhan vakavaa turhan aikaisin (hän haluaa ottaa valtavan lainan ja hankkia omistusasunnon, vaikka hänellä ei ole vielä lukion jälkeistä tutkintoa, ja minulla vain luonnontieteiden kandi millä ei saa töitä). Kolme vuotta ollaan seurusteltu, mutta mielestäni tässä vaiheessa ei ole todellakaan ole aika mitään taloa velaksi ostaa, kun molempien tutkinnot kesken.

Lisäksi hän on eri mieltä kanssani monesta asiasta. Olen tehnyt täysin selväksi, että lapsia ei ole missään vaiheessa tarkoitus hankkia, ja myös kysynyt samassa yhteydessä haluaako hän erota, mutta ei kuulemma missään tapauksessa halunnut erota. Lisäksi hän yrittää saada minut muuttamaan mieleni kaavailemani tohtorin tutkinnon suhteen, mikä ei mielestäni ole millään muotoa hänen asiansa. AP

Vierailija
48/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on oikeus päättää ite omasta kehostasi, eikä tyttöystäväsi voi kieltää käyttämästä kortsua sen enempää kuin sinä voisit kieltää häntä käyttämästä pillereitä.

Vierailija
49/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa viel lisäksi ehkäisyvaahto.ja hyvä että olet vastuullinen koska ikävä kyllä ehkäisy voi pettää! Zoely e pilleri on sellainen mikä ilmeisesti sallii unohtelut

Vierailija
50/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme vässykkä.. Muija oikein kerjää että annat hänelle creampieta ja sinä uliset. Tosimies panee aina paljaalla. Abortti on keksitty hei.

Joo, kurjempi juttu kun mies ei siitä abortista enää päätä. Aloittaja on harvinaisen fiksu tapaus.

Vierailija
51/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että tyttöystäväsi suunnittelee "vahinkoraskautta". En ole koskaan kuullut että kukaan nainen ehdottomasti vaatisi päästä ilman kondomia hommiin. 

Vierailija
52/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytin kumia siihen asti kunnes tiesin että voisin tehdä tämän naisen kanssa lapsen.

t. mies

Vierailija
53/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin juoksemaan. Ja julmetun lujaa. Tai pidä todella tarkoin varasi, jos uskallat. Vasektomian saa onneksi heti kun täyttää 30v, yksityisellä jo muutaman päivän kuluessa ja hintakaan ei ole paha. Terv. Velanainen, joka on nähnyt tuollaisia kuvioita tuttavapiirissä, niissä mies häviää aina

Vierailija
54/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena kortsu haittaa kyllä. Nyt kun kokeiltiin pitkästä aikaa eri merkkiä kortsuissa niin se ei haitannut niin paljoa. Aikaisemmin käytetyn merkin jälkeen olin aina hieman kipeä. Ilmeisesti jokin niissä ärsytti limakalvojani. Uusi merkki sopi paljon paremmin eikä tuntunutkaan toiminnan aikana niin paljoa.

Vierailija
55/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa viel lisäksi ehkäisyvaahto.ja hyvä että olet vastuullinen koska ikävä kyllä ehkäisy voi pettää! Zoely e pilleri on sellainen mikä ilmeisesti sallii unohtelut

No ei kai se auta jos tää kusipää ei ikinä halua ja muija joskus haluaa.Jätä se eukko ja oikeesti me kyseleen lihapäiltä salilta miten saa kassit tyhjäksi.

Vierailija
56/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se joillekin voi tuntua erilaiselta. Itsellä ei ole kortsun käytön kanssa ongelmia. Pidä ap pääsi. Itse olen nainen ja ns samassa tilanteessa, raskautta en halua, mutta en myöskään tee aborttia joten ehkäisy ja seksi stressaa. Vielä kun en voi yhdistelmähormonivalmisteita käyttää :/

Vierailija
57/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, rakastatko tyttöystävääsi? Minusta tuo on todellista vastuunpakoilua, tuo "kysyin haluaako hän erota". No haluatko itse? Mitä itse haluat teidän suhteelta? Oletko muuten tyytyväinen suhteeseenne?

Itse en ehkä menisi huutelemaan vauvakuumeesta. Varsinkin kun kyse on noin nuorista ihmisistä. Mutta sitä ihmettelen kyllä, miksi tulevaisuudensuunnitelmasi haittaavat tyttöystävääsi. Meillä mies kävi vain DI opinnot, mutta itse hain jatko-opiskelijaksi, eikä mies siitä sanonut juuta eikä jaata, on tyytyväinen kun itse olen tyytyväinen. Köyhäähän tässä toki tulee olemaan, mutta elämässä on muita tärkeämpiä asioita kun raha. Tsemppiä, älä luovu tulevaisuuden suunnitelmistasi./ohis.

Vierailija
58/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmä vaihtoon! :D

Vierailija
59/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena kortsu haittaa kyllä. Nyt kun kokeiltiin pitkästä aikaa eri merkkiä kortsuissa niin se ei haitannut niin paljoa. Aikaisemmin käytetyn merkin jälkeen olin aina hieman kipeä. Ilmeisesti jokin niissä ärsytti limakalvojani. Uusi merkki sopi paljon paremmin eikä tuntunutkaan toiminnan aikana niin paljoa.

Voisiko sulla olla kumiallergia? Ei ole mikään harvinaisuus. :)

Vierailija
60/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjusta on aika helppo spotata itsekkäät lehmät, jotka ovat raskautuneet miehen vastustelusta huolimatta, kunnon kusipäälompakkoloisia.

Ap, pidä pääsi ja jätä se ämmä ja heti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme