Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiista ehkäisystä tyttöystävän kanssa

Vierailija
28.08.2016 |

Haluaisin käyttää kondomia vaikka tyttöystäväni syökin pillereitä, kun taas hän haluaisi jättää sen pois.

En missään tapauksessa halua maksaa mitään elareita, saati leikkiä perhe-elämää parikymppisenä, ja kun tiedän että tyttöystäväni on abortin vastustaja niin en pysty ollenkaan rentoutumaan ja nauttimaan seksistä koska siihen sisältyy riski että minusta tulee isä. Toki riski on kaksoisehkäisylläkin, mutta paljon pienempi, ja pillerit on teoriassa aika varmat, mutta se on kuitenkin helppo unohtaa ottaa, ja jo yhdenkin unohtaminen laskee ehkäisytehoa aika paljon. Vasektomiaa ei minun ikäinen saa.

Kommentit (131)

Vierailija
81/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tosiaan on sitten paras vaan erota. Tyttöystäväni yrittää tehdä tästä turhan vakavaa turhan aikaisin (hän haluaa ottaa valtavan lainan ja hankkia omistusasunnon, vaikka hänellä ei ole vielä lukion jälkeistä tutkintoa, ja minulla vain luonnontieteiden kandi millä ei saa töitä). Kolme vuotta ollaan seurusteltu, mutta mielestäni tässä vaiheessa ei ole todellakaan ole aika mitään taloa velaksi ostaa, kun molempien tutkinnot kesken.

Lisäksi hän on eri mieltä kanssani monesta asiasta. Olen tehnyt täysin selväksi, että lapsia ei ole missään vaiheessa tarkoitus hankkia, ja myös kysynyt samassa yhteydessä haluaako hän erota, mutta ei kuulemma missään tapauksessa halunnut erota. Lisäksi hän yrittää saada minut muuttamaan mieleni kaavailemani tohtorin tutkinnon suhteen, mikä ei mielestäni ole millään muotoa hänen asiansa. AP

Erohan tuossa on väistämättä edessä, joten eroa.

Vierailija
82/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo...vasektomiaa...Tiesitkö että sen jälkeen ei voi saada ollenkaan lapsia?Jo se että mietit piuhojen katkaisua kertoo että ylireagoit.Eroa tyttöystävästä ja etsi joku joka ei voi saada lapsia lainkaan?Se olisi parasta.

Tutulla miehellä oli yhden yön juttu naisen kanssa, joka "ei voi saada lapsia". Vähänkö sitä vitutti kun akka oli sen yhden yön jälkeen paksuna.

No ei sitten tämä mies ollut kuitenkaan käyttänyt kondomia mahdollisten tautien ehkäisyn takia

Urpo äijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävälle ehkäisykapseli tai kierukka - joissa ei ole unohtamisriskiä tai oksentaessa poistumisriskiä, niin sitten voitte jättää kortsut pois. 

Kuulostaa siltä kun vastustaa sinun tekemää ehkäisyä, että tavoitteena on saada vauva. Pidä pääsi, olet ihan oikeassa.

Vierailija
84/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
85/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyttöystäväsi haluaa välttämättä ilman kortsua? 

Miksi kukaan haluaisi kondomin kanssa, jos on mahdollisuus ilmankin?

Vierailija
86/131 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusjuttua. Itsellä muijja sanoi et rupee syömään pillereitä ja ne ostettiinkin. Jätettiin kortsu pois mutta puolenvuoden päästä löysin sattumalta laskupinon joukosta käyntimaksun kun oli lapsettomuustutkimuksissa käynyt...

AP NYT SIT JUOKSET!

87/131 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tyttöystäväsi perustelee kumin poisjättämisen? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Se ei nimittäin tunnu erilaiselta naiselle ilman kumia, joten se ei voi olla syy. Eikä ole hauskaa valua tuntitolkulla aktin jälkeen: suurin osa naisista tykkää kumin käytöstä, koska se on siistimpää.

Todellakin tuntuu! Iso ero. En mäkään tykkää kumin kanssa. Käytän silti.

Siis juuri tämä!Varsinkin,jos on jotain peruskortsuja,ehkä joku superohut olisi vähemmän inhottava.Olen onnistunut välttämään kondomeja lähes koko aikuisikäni,mutta nyt on ollut niin paljon harmia hormoniehkäisystä,että lähipäivinä siirryn kortsuihin.Ovat inhottavia,mutta ajatus vahinkoraskaudesta tuntuu vielä inhottavammalta.

Vierailija
88/131 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1/5

0/5

Oikein tohtorin tutkinto, siihen kyllä väitellään.

On nää provot vaan paskoja nykyään, silti näin monta sivua tekstiä.

Vierailija
89/131 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin käyttää kondomia vaikka tyttöystäväni syökin pillereitä, kun taas hän haluaisi jättää sen pois.

En missään tapauksessa halua maksaa mitään elareita, saati leikkiä perhe-elämää parikymppisenä, ja kun tiedän että tyttöystäväni on abortin vastustaja niin en pysty ollenkaan rentoutumaan ja nauttimaan seksistä koska siihen sisältyy riski että minusta tulee isä. Toki riski on kaksoisehkäisylläkin, mutta paljon pienempi, ja pillerit on teoriassa aika varmat, mutta se on kuitenkin helppo unohtaa ottaa, ja jo yhdenkin unohtaminen laskee ehkäisytehoa aika paljon. Vasektomiaa ei minun ikäinen saa.

No jos sulla elämä on noin helvetin vaikeaa vastakkaisen sukupuolen kanssa, niin pidä saatana vaatteet päälläs ja ennenkaikkea pysy erossa naisista!!!

Vierailija
90/131 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
91/131 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tyttöystäväsi perustelee kumin poisjättämisen? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Se ei nimittäin tunnu erilaiselta naiselle ilman kumia, joten se ei voi olla syy. Eikä ole hauskaa valua tuntitolkulla aktin jälkeen: suurin osa naisista tykkää kumin käytöstä, koska se on siistimpää.

Puhu omasta puolestas vaan, mulla ainakin nimittäin tuntuu huomattavasti paremmalta ilman vaikka olen nainen.

Vierailija
92/131 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samantyyppinen tilanne. 

Ei olla kyllä erityisen nuoria, mutta lapsi ei sovi elämäntilanteeseen nyt. Miehellä on yksi lapsi edellisestä avioliitosta ja haluaisi joskus lisää, mulla ei ole yhtään ja olen epävarma siitä, haluanko joskus - joka tapauksessa olen miehelle tehnyt hyvin selväksi, että toistaiseksi ei, ja hän on ehdottomasti samaa mieltä. 

Mietin joskus, onko se minä vai pillerit, johon hän ei luota, kun hän vaatii kondominkäyttöä pillereiden lisäksi. Toivon, että se olisi ensisijaisesti pillerit, mutta on hän myöntänyt, että hänellä on takaraivossa ajatus siitäkin, että joskus nainen (/ihminen) jotain todella halutessaan saattaa siihen käyttää oman päänsä mukaisia keinoja, ja lapsi voi (erityisesti ikääntyvälle naiselle) olla joskus sellainen asia. Hänen ensimmäinen lapsensa tuli tavallaan yllätyksenä - luotti, että ehkäisytouhut on kunnossa. Useammalle kaverille on käynyt myös samantyyppisiä juttuja, ja siksi haluaa osaltaan kantaa vastuun siitä, että sitä raskautumista ei tapahdu ennen oikeaa hetkeä. 

Tämä kalvaa mua ihan pikkuriikkisen tuon pienen luottamuspulan takia, ja toisaalta siksi, että mietin yhä, miettiikö mies, olenko ehkä sittenkään oikea nainen hänen tulevien lastensa äidiksi. Mies sanoo aina, että ylianalysoin kaikkea ja teen ongelmia joka paikkaan, missä niitä ei ole, ja tämä lienee yksi niistä asioista. Toisaalta haluan itsekin varmuuden, että hän on oikea ihminen mun mahdollisen lapseni isäksi, että suhteemme kestää tämän kolmannen osapuolen, ja että saadaan elämäntilanne rauhallisempaan ja selkeämpään suuntaan ennen lisääntymistä - pakko kai suoda sama hänelle.. 

Ennen olin sitä mieltä, että kondomien käyttö on tosi kamalaa, mutta olen tottunut niihin ja alkanut jotenkin tykkäämäänkin. On kivaa, kun sperma ei valu joka paikkaan, ja jotenkin sellainen kumipatukka on aika ihana. Tietysti paljas on ihanampi, mutta ei tämä vaihtoehtokaan ole niin paha. Miehellä oli joskus kumittomina aikoina vaikea ylläpitää stondista, luullakseni raskauspelkojen takia, ongelma poistui kokonaan kumiin palaamisen myötä. 

Vierailija
93/131 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pillerit petti" on todellisuudessa muutaman pillKrin unohtaminen.

Kondomi on ainut tartunnoilta suojaava. Käyttäkää hyvät ihmiset kondomia, vältytte murheilta.

Vierailija
94/131 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraissakäyvät ne pahimpia kuminvälttäjiä on... kun ei muka tunnu miltään niin pitää saada tartuttaa puoli kuntaa samaan sukupuolitautiin. Ja tällä häntäheikillä tietenkään mitään tautia ole. Piste.

Vierailija
95/131 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vaan pääsi, olet fiksu nuori mies, joka kantaa oman osuuden ehkäisystä!! Arvostan suuresti!!!

Vierailija
96/131 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntis kirjoitti:

Vieraissakäyvät ne pahimpia kuminvälttäjiä on... kun ei muka tunnu miltään niin pitää saada tartuttaa puoli kuntaa samaan sukupuolitautiin. Ja tällä häntäheikillä tietenkään mitään tautia ole. Piste.

Totta. Melkeinpä sen, että mies nurisee kondominkäyttöä vastaan, voisi tulkita positiiviseksi sukupuolitautitestitulokseksi. Ynhh, puistattaa nuo joka koloon lykkivät pöpöpesäkkeet. 

Vierailija
97/131 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, todellakin tuntuu erilaiselta ilman kumia! Tuntuu ihanalle ja lämpimälle, eri tavalla liukkaalle ilman.

Mutta tärkein on tietenkin ap:n tunnepuoli. Jos stressaa liikaa, niin ei seksistä voi nauttia. Joten kumin kanssa on teillä parempi.

Vierailija
98/131 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo...vasektomiaa...Tiesitkö että sen jälkeen ei voi saada ollenkaan lapsia?Jo se että mietit piuhojen katkaisua kertoo että ylireagoit.Eroa tyttöystävästä ja etsi joku joka ei voi saada lapsia lainkaan?Se olisi parasta.

Tiesin kyllä. En halua lapsia, en voi sietää lapsia, ja perhe-elämää en missään tapauksessa halua. Olen kuuden lapsen perheen esikoisena nähnyt sitä elämää ihan tarpeeksi, vaihtanut vaippoja ja syöttänyt nirsoja yksivuotiaita, että uskon tietäväni mistä puhun ihan riittävän hyvin. AP

Ja miten olet päätynyt yhteen naisen kanssa, joka lapsiperheen ja talolainan haluaa? 

Vierailija
99/131 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa erittäin fiksulta ja vastuulliselta, kun hän haluaa huolehtia omalta osaltaan ehkäisystä, eikä jättää sitä vain naisen kontolle. Ilmeisesti tämä ei kuitenkaan ap:n naiselle tunnu kelpaavan, kun kumi kertaa herättää hänessä vastustusta.

Itse olen aina käyttänyt kondomia  koska ehkäisy kuuluu mielestäni molempien vastuulle (poislukien toki ne naiset, joilla on riski esim. veritulppaan). Onneksi suurin osa naisista ei ole ap:n naisystävän kaltaisia, vaan saattavat jopa vaatia mieheltä kumin käyttöä. Kumi on kuitenkin parempi ehkäisykeino, kuin pillerit.

Ap:lle sanoisin, että pidä pääsi tässä asiassa, ja kerro, että et suostu seksiin ilman kondomia.  Jos olet itse tottunut käyttämään kumia, sinulla on minusta oikeus vaatia, että nainenkin totuttelee siihen. Jos se ei naisellesi käy, on ehkä parempi että eroatte, ja kumpikin etsii itselleen sopivan kumppanin.

T: Mies 28v

Vierailija
100/131 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tyttöystäväsi syökin pillereitä, kyllä sullakin on oikeus huolehtia ehkäisystä niin kuin itse parhaaksi koet. Meillä riittää että minä syön pillereitä, ja olemme kumpikin fine sen kanssa, mutta asia on tietenkin kummankin osapuolen päätös. Varsinkin jos on mitään syytä epäillä, että toinen voisi unohtaa pillerin ottamisen, kannattaakin pitää omalta puolelta asiasta huolta. Jos tyttöystäväsi ei ala näkemään sun puolta asioista, ei mun mielestä semmoisen kanssa kannata jatkaa.

Teillä riittää että sinä syöt myrkkyjä? Tottakai se miehelle riittää.Miten miehesi on päättäny että syöt pillereitä eli vedät aikamoisia myrkkyjä kehoosi? Kun sanoit että on kummanki osapuolen päätös. Meillä miehen kanssa käytetään kumia, mitään hormoni myrkkyjä en kehooni suostu ottamaan. Näin menny jo yli 10 vuotta eikä mitään haittoja kummallekaan. Seksuaalinen halukin huipussaan siis minulla naisena, kun pilleri moskat ei ole vaikuttamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi