Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä naisia on vaikeaa löytää

Vierailija
27.08.2016 |

En tiedä mikä tässä maassa on, mutta tuntuu että melkein kaikilla on ongelmia. Jos yrität löytää oikeasti hyvän naisen, joka ei ole pinnallinen, juoruakka, mielenterveysongelmainen, narsistinen, kiinnostunut lähinnä miehen lompakosta ja statuksesta, sivistymätön juntti, epäterveellistä elämää viettävä bilettäjä tai outo tuppisuu, niin joutuu käymään kymmenillä treffeillä.

Ja tuossahan oli vain alusavat vaatimukset. Sitten pitäisi tietysti vielä luonteiden ja kiinnostuksenkohteiden sekä elämäntilanteiden osua jotenkin yksiin. Välillä tulee sellainen fiilis, että ei edes jaksa yrittää mitään vakavia suhteita, aivan jäätävä vaiva että löytää edes niitä potentiaalisia kandidaatteja. En tiedä mikä tässä maassa on vikana, kun ihmiset on niin sekaisin. Onko se se tyly ja alaspainava kasvatus sitten?

Kommentit (197)

Vierailija
121/197 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo panettelemasi kommentoijahan on kertonut haluavansa rehellisesti tutustua ihmisiin keskustelun merkeissä, eikä tahtikaan ole mitenkään päätä huimaava (vähemmän kuin yhdet treffit viikossa). Mitä pahaa hän on sinulle tehnyt, kun revit omasta päästäsi jotain täysin ko. kommentoijaan liittymättömiä tissejä ja kehityshäiriöitä tähän? Vai oletko tullut joskus torjutuksi nettitreffeillä ja kanavoit nyt aggressiosi jotain täysin tuntematonta ihmistä kohtaan? Mielestäni se olet sinä, joka eniten antaa itsestään epätoivoisen kuvan.

"keskustelua ja sosiaalista highendiä", munaa se haluaa, niinkuin kaikki muutkin lutkat. Huvittaa kyllä, kun nainen elää ikävuotensa 16-30 jakaen pillua pitkin kyliä ja sitten pitäisi löytää horolle täydellinen mies kumppaniksi ja lasten isäksi, kun biologinen kello tikittää.

Vaikutteet imetty suoraan jostakin sinkkuelämää Samanthan sosiaalihuorauksesta.

Mikä sinua ihan oikeasti VAIVAA?

Varmaankin nyky-yhteiskunnan aiheuttamat polaariset jännitteet.

Vierailija
122/197 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joka ei ole pinnallinen, juoruakka, mielenterveysongelmainen, narsistinen, kiinnostunut lähinnä miehen lompakosta ja statuksesta, sivistymätön juntti, epäterveellistä elämää viettävä bilettäjä tai outo tuppisuu, niin joutuu käymään kymmenillä treffeillä.

Minä en taida tuntea ketään ihmistä, en miestä tai naista, jolla ei olisi jotain noista vioista jossain määrin. Tai jos siis hiljaisuus ja rauhallisuus menee tuohon "outo tuppisuu" -kategoriaan. Tunnen myös paljon outoja ja äänekkäitä ihmisiä, mm. minä itse. :D

Eli ap:n ihannenainen olisi siis...?

- syvällinen

- pitää asiat omana tietonaan

- psyykkisesti terve

- toiset huomioonottava

- omasta taloudestaan huolehtiva

- sivistynyt

- maltillinen alkoholinkuluttaja tai täysin raitis, joka ei viihdy bileissä

- sosiaalinen

Eli aika täydellinen ihminen pitäisi olla. Jotkut noista kulkevat käsi kädessä, mutta esim. tuo, että olisi hyvin sosiaalinen ihminen, muttei yhtään viihdy bileissä, eipä ole vielä tullut sellaista vastaan. Ne, jotka eivät tykkää istua iltaa hyvässä seurassa välillä pelleillen ja perseillen jopa kaikennäköistä täysin junttia, ovat sitten niitä outoja hissukoita.

Myös tuo, ettei saisi olla koskaan esim. sairastanut masennusta tai mitään muita psyykkisiä ongelmia, on aika karsiva tekijä. Toki minä tällaisiakin naisia tunnen, mutta suurin osa on niitä outoja hissukoita ja yksi on sosiaalinen juntti, joka mm. heittää pieruvitsejä ja saattaa röyhtäistä seurassa kovaäänisesti todeten perään "anteeksi naisellisuuteni". :D

Syvällisiä ja tärkeissä asioissa toiset huomioonottavia on suurin osa tuntemistani ihmisistä. Ja ne oudot hissukat on usein myös aika sivistyneitä ja hyvätapaisia.

Mutta juu, mietin nyt tarkkaan ap, mikä näistä ominaisuuksista olisi sellainen, jota voisit kompromissina sietää. Vai väitätkö itse olevasi kaikkea tuota? Sivistynyt, sosiaalinen selvin päin, jne.?

Ei ei ei... odotan sitä, että nainen on

- ei arvota toisia ensisijaisesti materian perusteella

- kiinnostuu miehistä luonteen, ei materiaalisten seikkojen tai statuksen perusteella

- ei puhu paskaa selän takana, on rehellinen ihminen

- psyykkisesti terve

- ottaa toiset huomioon

- ei käytä miestä elintasonsa nostamiseen. Se ei ole ongelma jos naisen elämässä on työttömyyttä

- ainoa kiinnostuksenkohde ei ole tosi-tv-hömppä, vaan seuraa myös mitä yhteiskunnassa tapahtuu. Mikään suuri historiaharrastaja tai muu ei tarvitse olla.

- joka viikonloppu ei ole pään kiskomista täyteen, mikään raitis ei tarvitse olla

- omaa jokseenkin normaalit kommunikointitaidot, mikään social butterfly ei tarvitse olla

Outoa kun mulla on useampi miespuolinen kaveri, jotka täyttävät joka kohdan, mutta eivät ole todellakaan mitään täydellisiä ihmisiä. Kuitenkin mun listani on muka liian vaativa?

ap

Ei ole liian vaativa. Ymmärrän sinua sataprosenttisesti ja toivon, että löydät, mitä etsit.

T. N42, 20 vuotta onnellisesti naimisissa, rasti joka ruutuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/197 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo panettelemasi kommentoijahan on kertonut haluavansa rehellisesti tutustua ihmisiin keskustelun merkeissä, eikä tahtikaan ole mitenkään päätä huimaava (vähemmän kuin yhdet treffit viikossa). Mitä pahaa hän on sinulle tehnyt, kun revit omasta päästäsi jotain täysin ko. kommentoijaan liittymättömiä tissejä ja kehityshäiriöitä tähän? Vai oletko tullut joskus torjutuksi nettitreffeillä ja kanavoit nyt aggressiosi jotain täysin tuntematonta ihmistä kohtaan? Mielestäni se olet sinä, joka eniten antaa itsestään epätoivoisen kuvan.

"keskustelua ja sosiaalista highendiä", munaa se haluaa, niinkuin kaikki muutkin lutkat. Huvittaa kyllä, kun nainen elää ikävuotensa 16-30 jakaen pillua pitkin kyliä ja sitten pitäisi löytää horolle täydellinen mies kumppaniksi ja lasten isäksi, kun biologinen kello tikittää.

Etkö todella yhtään asiallisempaan viestintään kykene?

Vierailija
124/197 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä jotenkin särähtää korvaan naisten deitti-ilmoituksissa tuo akateemisuuden korostaminen. Tulee mielikuva ylimielisestä ihmisestä, joka eriarvoistaa ihmiset heidän varallisuutensa mukaan.

Vierailija
125/197 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä jotenkin särähtää korvaan naisten deitti-ilmoituksissa tuo akateemisuuden korostaminen. Tulee mielikuva ylimielisestä ihmisestä, joka eriarvoistaa ihmiset heidän varallisuutensa mukaan.

Oletko itse akateeminen?

Vierailija
126/197 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naiset ja hyvät miehet viedään aikaisin pois markkinoilta, eivät ne kauaa vapaina juoksentele.

Vierailija
127/197 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häivy täältä solvaamasta vieraita ihmisiä.

Vierailija
128/197 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joka ei ole pinnallinen, juoruakka, mielenterveysongelmainen, narsistinen, kiinnostunut lähinnä miehen lompakosta ja statuksesta, sivistymätön juntti, epäterveellistä elämää viettävä bilettäjä tai outo tuppisuu, niin joutuu käymään kymmenillä treffeillä.

Minä en taida tuntea ketään ihmistä, en miestä tai naista, jolla ei olisi jotain noista vioista jossain määrin. Tai jos siis hiljaisuus ja rauhallisuus menee tuohon "outo tuppisuu" -kategoriaan. Tunnen myös paljon outoja ja äänekkäitä ihmisiä, mm. minä itse. :D

Eli ap:n ihannenainen olisi siis...?

- syvällinen

- pitää asiat omana tietonaan

- psyykkisesti terve

- toiset huomioonottava

- omasta taloudestaan huolehtiva

- sivistynyt

- maltillinen alkoholinkuluttaja tai täysin raitis, joka ei viihdy bileissä

- sosiaalinen

Eli aika täydellinen ihminen pitäisi olla. Jotkut noista kulkevat käsi kädessä, mutta esim. tuo, että olisi hyvin sosiaalinen ihminen, muttei yhtään viihdy bileissä, eipä ole vielä tullut sellaista vastaan. Ne, jotka eivät tykkää istua iltaa hyvässä seurassa välillä pelleillen ja perseillen jopa kaikennäköistä täysin junttia, ovat sitten niitä outoja hissukoita.

Myös tuo, ettei saisi olla koskaan esim. sairastanut masennusta tai mitään muita psyykkisiä ongelmia, on aika karsiva tekijä. Toki minä tällaisiakin naisia tunnen, mutta suurin osa on niitä outoja hissukoita ja yksi on sosiaalinen juntti, joka mm. heittää pieruvitsejä ja saattaa röyhtäistä seurassa kovaäänisesti todeten perään "anteeksi naisellisuuteni". :D

Syvällisiä ja tärkeissä asioissa toiset huomioonottavia on suurin osa tuntemistani ihmisistä. Ja ne oudot hissukat on usein myös aika sivistyneitä ja hyvätapaisia.

Mutta juu, mietin nyt tarkkaan ap, mikä näistä ominaisuuksista olisi sellainen, jota voisit kompromissina sietää. Vai väitätkö itse olevasi kaikkea tuota? Sivistynyt, sosiaalinen selvin päin, jne.?

Ei ei ei... odotan sitä, että nainen on

- ei arvota toisia ensisijaisesti materian perusteella

- kiinnostuu miehistä luonteen, ei materiaalisten seikkojen tai statuksen perusteella

- ei puhu paskaa selän takana, on rehellinen ihminen

- psyykkisesti terve

- ottaa toiset huomioon

- ei käytä miestä elintasonsa nostamiseen. Se ei ole ongelma jos naisen elämässä on työttömyyttä

- ainoa kiinnostuksenkohde ei ole tosi-tv-hömppä, vaan seuraa myös mitä yhteiskunnassa tapahtuu. Mikään suuri historiaharrastaja tai muu ei tarvitse olla.

- joka viikonloppu ei ole pään kiskomista täyteen, mikään raitis ei tarvitse olla

- omaa jokseenkin normaalit kommunikointitaidot, mikään social butterfly ei tarvitse olla

Outoa kun mulla on useampi miespuolinen kaveri, jotka täyttävät joka kohdan, mutta eivät ole todellakaan mitään täydellisiä ihmisiä. Kuitenkin mun listani on muka liian vaativa?

ap

Minä olen kaikkea tuota PAITSI että olen sairastanut useamman kerran vakavan masennuksen :D

Vierailija
129/197 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kaikkea mitä ap vaatii, lisäksi lapseton, hoikka ja nättikin. Homma vaan kaatuisi viim. siihen, että mulla on lääkinnän kautta hyvin kontrollissa olevia mt- häiriön oireita. Nehän tekee kenestä vaan paarian vai mitä :) Ei sillä etteikö jokainen aseta itse kriteerilistaa siitä millasen puolison kelpuuttaa. Siihen on toki oikeus. Mut voi toki miettiä miten ehdoton haluaa olla jos toisen ominaisuus/ongelma ei käytännössä näy eikä vaikuta mihinkään, mitenkään.

Vierailija
130/197 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häivy täältä solvaamasta vieraita ihmisiä.

Joo, täydellisten eläjien täydellistä tyhmyyttä ei saa kritisoida, pitää alistua ja suvaita vaan.

Vierailija
131/197 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarjottavaa sinulla olisi sille hyvällä naiselle?

No ainakin se mitä naiselta itse vaadin: terveellistä elämää elävä, arkisista asioista nauttiva ja toisia reilusti kohteleva mies. 

ap

Kuulostat tylsältä. Ehkä Suomessa ei vaan ole tarpeeksi tylsiä ihmisiä.

Vierailija
132/197 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemisuus ei liity varallisuuteen yhtään mitenkään, olet ymmärtänyt asian aivan väärin. Se liittyy älykkyyteen ja yleistiedon määrään ja tieteellisen ajattelun osaamiseen. Siksi akateemiset naiset tuon toiveen laittavat profiiliinsa, he haluavat miehen, joka osaa keskustella samalla tasolla heidän kanssaan.

Vierailija
133/197 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MGTOW. Miksi tuhlaat aikaasi, rahaasi ja elämäsi näihin tuuliviireihin, joille mikään ei riitä?

No onhan aloittajalla itselläänkin melkoinen vaatimuslista.

En tiedä oletko sarkastinen mutta se että vaatii naiselta edes siedettävää ja jokseenkin miellyttävää luonnetta ei ole kohtuuton vaatimus.

Vierailija
134/197 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateemisuus ei liity varallisuuteen yhtään mitenkään, olet ymmärtänyt asian aivan väärin. Se liittyy älykkyyteen ja yleistiedon määrään ja tieteellisen ajattelun osaamiseen. Siksi akateemiset naiset tuon toiveen laittavat profiiliinsa, he haluavat miehen, joka osaa keskustella samalla tasolla heidän kanssaan.

Ei kolahda sittenkään. Itse olen kiinnostunut enemmän intuitiosta ja sydämen äänen kuulemisesta. Luonnosta, eläimistä, mystiikasta ja musiikista :)

Vierailija
135/197 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kolahda sittenkään. Itse olen kiinnostunut enemmän intuitiosta ja sydämen äänen kuulemisesta. Luonnosta, eläimistä, mystiikasta ja musiikista :)

Se on ihan ok, ole vain :) .

Mutta muista, että nuo kaksi ei sulje toisiaan pois. Moni akateeminen on kiinnostunut luonnosta, eläimistä, musiikista. Mystiikka ei oikein mene kun se on vastoin tiedettä.

Vierailija
136/197 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti vielä lisätä että intuition tutkiminen on yksi tieteen haara. Ja intuitioon uskotaan kyllä tieteen sisällä.

Vierailija
137/197 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja siihen älykkyyteenkö pääsee pelkällä korkeakoulun käymisellä?

Pelkkä koulutusko korreloi älykkyyteen?

Metsään meni niin, että vain katkeilevien oksien rasahtelu kantautui korviini. Pitäisikö tähän nyt vääntää joku alkeellinen fysiikan kaava siitä, mitkä voimat sen oksien katkeilun aiheuttivat?

Ylpeys vai suoranainen harhaluulo ja älykkyyden puute akateemisuudesta huolimatta?

Itse olen alisuoriutunut lukiosta, hankkinut 2 ammattia. Uskon karman lakiin ja tiede/tekniikka kiinnostaa minua paljon enemmän, kuin salatut elämät tai joku helvetin tositeevee hömppä, tai raamattu.

Ja niin se vaan on, että älykkyydestä/viisaudesta/niiden puutteesta riippumatta, jokaiseen risukasaan paistaa sama päivä, samoja kyyneleitä valuu jokaisen silmistä ja kaikki käyvät sivistyksestä riippumatta kusella ja paskalla.

Joka ei tätäkään asiaa suostu ylemmyyden tunnossaan tajuamaan, on täysi idiootti. Ja kaikesta älykkyyden läsnäolosta riippumatta, ihmiskunta ahneudessaan tuhoaa edelleen elinympäristöään kiihtyvällä tahdilla.

Jotkut ihmiset on läpeensä pahoja ja siltäkin 99% älykkäistäkin ihmisistä sulkee silmänsä.

"asiat vaan menee niin ja onneksi minun pikku pyllyni on sentään turvassa"

Hienoa silleen metaforalla kuvattuna se roskien lakaiseminen maton alle. AHNEUS on tyhmyyttä, olipa sen harjoittaja kuinka älykäs tahansa ja viisautta niissä hirviöissä ei ole nimeksikään.

Maapallo parantaa lopulta itse itsensä syövästä nimeltään homo sapiens. Lajien sukupuuttoon ajo ja oman perseen voitelu taivaspaikka mielessä jatkukoon, koska aina voi mennä sunnuntaikirkkoon pyytämään jumalalta anteeksiantoa tekemiensä vääryyksien jälkeen tai kumarrella sipulitorneja päin.

Vittu miten tekopyhää touhua.

Vierailija
138/197 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti vielä lisätä että intuition tutkiminen on yksi tieteen haara. Ja intuitioon uskotaan kyllä tieteen sisällä.

Dr. Masaru Emoton tutkimukset veden molekyylirakenteeseen liittyen olisivat kyllä perehtymisen arvoisia mun mielestä. Mutta niitä pidetäänkin pseudotieteenä :)

Vierailija
139/197 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsään meni niin, että vain katkeilevien oksien rasahtelu kantautui korviini. Pitäisikö tähän nyt vääntää joku alkeellinen fysiikan kaava siitä, mitkä voimat sen oksien katkeilun aiheuttivat?

Ylpeys vai suoranainen harhaluulo ja älykkyyden puute akateemisuudesta huolimatta?

Itse olen alisuoriutunut lukiosta, hankkinut 2 ammattia. Uskon karman lakiin ja tiede/tekniikka kiinnostaa minua paljon enemmän, kuin salatut elämät tai joku helvetin tositeevee hömppä, tai raamattu.

Ja niin se vaan on, että älykkyydestä/viisaudesta/niiden puutteesta riippumatta, jokaiseen risukasaan paistaa sama päivä, samoja kyyneleitä valuu jokaisen silmistä ja kaikki käyvät sivistyksestä riippumatta kusella ja paskalla.

Joka ei tätäkään asiaa suostu ylemmyyden tunnossaan tajuamaan, on täysi idiootti. Ja kaikesta älykkyyden läsnäolosta riippumatta, ihmiskunta ahneudessaan tuhoaa edelleen elinympäristöään kiihtyvällä tahdilla.

Jotkut ihmiset on läpeensä pahoja ja siltäkin 99% älykkäistäkin ihmisistä sulkee silmänsä.

Hienoa silleen metaforalla kuvattuna se roskien lakaiseminen maton alle. AHNEUS on tyhmyyttä, olipa sen harjoittaja kuinka älykäs tahansa ja viisautta niissä hirviöissä ei ole nimeksikään.

Maapallo parantaa lopulta itse itsensä syövästä nimeltään homo sapiens. Lajien sukupuuttoon ajo ja oman perseen voitelu taivaspaikka mielessä jatkukoon, koska aina voi mennä sunnuntaikirkkoon pyytämään jumalalta anteeksiantoa tekemiensä vääryyksien jälkeen tai kumarrella sipulitorneja päin.

Melkoisen negatiivinen purkaus sinulta.

Oletko koskaan ajatellut, että vastaamalla positiivisesti voisi saada enemmän hyvää aikaan?

Vierailija
140/197 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä uliulimiehiä tänne oikein sikiää?