Uunituore poikaystävä on ihan surkea sängyssä
Aloin eilen parisuhteeseen erään tosi komean ja ihanan miehen kanssa, ja menimme myös ensimmäistä kertaa sänkyyn. Mies oli ihan surkea! Hän esim nuoli ja kosketteli minua miten sattuu eikä yhtään tajunnut, vaikka miten yritin sanoa ja ohjata häntä tekemään jotain, mistä pidän. Jouduin esim. ihan kädestä pitäen näyttämään miten haluan hänen nuolevan pilluani, mutta ei hän osannut sitäkään. Lisäksi hän itse tuli vain kolmen työnnön jälkeen. Hänellä ei varmasti ollut mitään suorituspaineita, kun hän vaikutti todella itsevarmalta. Hän ei myöskään ole mikään kokematon ensikertalainen, hänellä on ollut yhden illan juttuja ja pari pitkää suhdetta takana.
Suhteemme on virallistettu ja siitä kerrottu ihmisille kaikilla tavoin, Facebookissa, kaverit ja vanhemmat, ja ihan kaikki tietävät seurustelustamme jo. Mutta nyt en tiedä yhtään kannattaako minun jatkaa juttua, sillä seksi miehen kanssa oli ihan surkeaa vaikka mies on muuten kaikilla tavoin vastaa ihannemiestäni. Teinkö minä nyt virheen, kun aloin suhteeseen? Pitäisikö minun lopettaa juttu tähän? Voin vain kuvitella miten joutuisin selittelemään ihmisille, jos nyt menen jättämään hänet...
Kommentit (29)
Virallistettu! Onnitteluni, milloin astuitte avioon?
Vierailija kirjoitti:
Äh, tän takia pyrinkin menemään miehen kanssa sänkyyn melko pian jos tapailu jatkuu ja mies on muuten kiinnostava. Hyvä se on seksitouhut kokeilla ENNEN kuin alkaa virallisesti seurustella.
Minä harrastin kyllä aiemmin seksiä ennen suhdetta, mutta päätin jättää seksin suhteeseen sillä ne aiemmat jutut eivät toimineet ollenkaan. Nyt tuntuu vielä pahemmalta, kuin silloin aiemmin. En oikeasti ole saanut eläissäni niin huonoa seksiä kuin nyt.
AP
Vierailija kirjoitti:
Älä ämmä kehtaa valittaa, kuten itse sanoit, unelmien mies.
Pitkä, komea, rikas jne.. jännämies
Mutta kun seksi hänen kanssaan ei mielestäni toimi ollenkaan, ja seksi on mielestäni suhteessa sen verran tärkeä asia etten voisi olla suhteessa, jossa seksi ei toimi.
AP
Vierailija kirjoitti:
Seksi paranee parisuhteen edetessä. Muistan ekan tyttöystävän kanssa kun seksi oli mielestäni ihan tylsää, ei muuta tehty kun sormeiltiin, runkkailtiin ja nussittiin perus lähetyssaarnaaja-asennossa. Meidän seksielämä muuttui tuhat kertaa paremmaksi ku juteltiin toistemme kanssa fantasioista ja mieltymyksistä. Joten, suosittelen nyt istahtamaan miehen kanssa alas joskus petipuuhien ulkopuolella ja selittämään millaista seksiä haluat ja omista fantasioistasi. Samalla kannattaa kysyä onko jotain fantasiaa tai fetissiä mitä mies mahdollisesti haluaisi toteuttaa kanssasi ja pohtia sen mahdollisuutta. Seksi on paljon parempaa kun tietää mistä toinen oikeasti tykkää ja nauttii.
Tuo on kyllä ihan totta, mutta kun seksi oli jo heti kättelyssä ihan luokattoman huonoa. En saanut juuri minkään laista nautintoa kun mies ei osannut , vaikka näytin ihan kädestä pitäen miten haluan hänen tekevän.
AP
Se vaatii vain harjoittelua mieheltäsi. Jatkakaa seksin harrastamista säännöllisesti. Pikkuhiljaa hän oppii pidättelemään. Se voi myös auttaa, jos hän laukeaa kerran ennen penetraatiota, jolloin toiseen laukeamiseen vaaditaan enemmän aikaa ja suurempi työ.
Vierailija kirjoitti:
Virallistettu! Onnitteluni, milloin astuitte avioon?
Eipäs hoppuilla. Ensin kysytään isältä tyttären kättä. Sitten kihlat, ja sen jälkeen kai kuulutukset, ja vasta sitten ne häät. Ei kai ne ole ehtineet vielä punkkaa ja naamakirjaa pidemmälle, missä yhteydessä on vasta somessa virallistettu?. Festareista vuosi ja nyt vasta nuollaan? Vai mites tämä nyt...
Vierailija kirjoitti:
Seksi paranee parisuhteen edetessä. Muistan ekan tyttöystävän kanssa kun seksi oli mielestäni ihan tylsää, ei muuta tehty kun sormeiltiin, runkkailtiin ja nussittiin perus lähetyssaarnaaja-asennossa. Meidän seksielämä muuttui tuhat kertaa paremmaksi ku juteltiin toistemme kanssa fantasioista ja mieltymyksistä. Joten, suosittelen nyt istahtamaan miehen kanssa alas joskus petipuuhien ulkopuolella ja selittämään millaista seksiä haluat ja omista fantasioistasi. Samalla kannattaa kysyä onko jotain fantasiaa tai fetissiä mitä mies mahdollisesti haluaisi toteuttaa kanssasi ja pohtia sen mahdollisuutta. Seksi on paljon parempaa kun tietää mistä toinen oikeasti tykkää ja nauttii.
Erittäin viisas teksti. Lue ap tämä ajatuksella.
Vähän hymyilyttää, vaikka ei saisi olla vahingoniloinen. Itse suosin myös sitä, että mies pitää "koeajaa" ennen virallista seurustelua, ihan omista virheistä olen oppinut. Muutamaan tosi surkeaan sängyssä olevaan mieheen olen törmännyt ja eivät ne miksikään siitä muutu, vaikka kuinka harrastaisitte seksiä ja yrittäisit kädestä pitäen näyttää, mitä miehen pitäisi tehdä. Jos seksi on sinulle tärkeää, ota mies johon olet tyytyväinen myös sängyssä. Tässä on kaksi vaihtoehtoa, joko vielä yrität kouluttaa miestä sängyssä (melko tuhoontuomittua) tai sitten vain lopetat seurustelun. Seurustelu on tässä vaiheessa vielä helppo lopettaa, vuoden päästä se on kiusallisempaa.
Paistoit liikaa.