Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sosiaalituilla elävät, arvostakaa vapauttanne!

Vierailija
02.04.2024 |

Itselläni oli tänään 7.50 herätyskello soimassa ja kyllä neljän päivän lomien ja kellojen siirtojen jälkeen nukutti. Olisin melkein mitä vain antanut, että olisi saanut vain kylkeä kääntää ja jatkaa vain unia, mutta pakko oli töihin herätä.

Arvostakaa sitä vapaa-aikaa, mitä teillä on! Tällaisina aamuina ei ole herkkua olla työläinen todellakaan.

No, nyt on kahvit heitetty naamaan. Ja kohta sorvin ääreen.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä vapautta ole, rahasi riittää niukin naukin eloon, mitään mitä itse haluaisi ei voi tehdä.

Mielummin itse kävin töissä ja hankin kaiken mitä halusin ja vähän enemmäkin , rahaa pankissa senverran ettei mikään ylläri pelota, autonkin voin tilata  koska tahansa huvittaa erilaista uutta hankkia.Talo ja piha, mökki, vene...tätä ei tukiloilla saa.

Vierailija
2/45 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Arvostankin. Heräsin ilman herätyskelloa 7.10. Aamupala syöty ja kohta lähden ulos reippailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinavastokn, haluan töihin. En osa-aikaisiin vaan täyspäiväiseen.

Hylkyä tulee hylyn perään jopa pikaruokapaikoista vaikka olen tuta-inssi. Valitellaan vain 700 halukkaan hakijatulvaa ja sitä että haku ei nyt kohdistunut sinuun.

Siksi puuduttaa lukea jotain 50 vuotta sitten työelämänsä aloittaneiden hokemia siitä miten minun pitäisi vain "mennä" töihin. Ikään kuin se olisi oma valinta.

Vierailija
4/45 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gela Gold - ja nukut yösi hyvin.

Vierailija
5/45 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen perhettä passannut. Aamu kello 6 sitä joutuu heräämään.

Vierailija
6/45 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömillä tuo vapaus on suuri etu.

Eli voi nukkua pitkään ja saa levätä vain.

Eli työtön on etulyöntiasemassa lukuisin tavoin työssäkäyvään nähden.

Suuri vääryys toki.

Vierailija
7/45 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömillä tuo vapaus on suuri etu.

Eli voi nukkua pitkään ja saa levätä vain.

Eli työtön on etulyöntiasemassa lukuisin tavoin työssäkäyvään nähden.

Suuri vääryys toki.

Mikset sitten siirry itse työttömäksi nauttimaan tästä etulyöntiasemasta ja edusta, kengännumeron ÄO:lla varustettu ídiootti?

Vierailija
8/45 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä ihmeen gansaneläkelaitos? tuottaako oma kieli persulle näin paljon päänvaivaa?

Vierailija
9/45 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä ihmeen gansaneläkelaitos? tuottaako oma kieli persulle näin paljon päänvaivaa?

Peräkkäiset konsonantit kahdessa eri sanassa lyövät persun aivot oikosulkuun. Anteeksi, oigosulguun.

Vierailija
10/45 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä vapautta ole, rahasi riittää niukin naukin eloon, mitään mitä itse haluaisi ei voi tehdä.

Mielummin itse kävin töissä ja hankin kaiken mitä halusin ja vähän enemmäkin , rahaa pankissa senverran ettei mikään ylläri pelota, autonkin voin tilata  koska tahansa huvittaa erilaista uutta hankkia.Talo ja piha, mökki, vene...tätä ei tukiloilla saa.

Mikä on sinun ohjeesi heille, jotka saavat saman palkan mitä työtön saa sohvalla istumisesta?

Vierailija
11/45 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatinvalinta kysymys.

- etätyö since 2016

Vierailija
12/45 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Arvostan mä. Nytkin on mukavaa heräillä rauhassa kun kello on vasta 7.52

Vierailija
13/45 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se vapaus saa aikaan köyhien vihaamisen rikkaammissa?

...Tai voi se olla ihan vaan kuspäinen luonnekin!

Vierailija
14/45 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella vaikuttaa olevan palkka 99% motivoija töihin?

Eli ryhtyisikö melkein jokainen työttömäksi jos palkka olisi matalapalkkatasoa?

Eli miksi sellaisessa töissä vain rahan takia, josta sitä rahaa ei juurikaan saa?

Vierailija
15/45 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on siunaus.

Vierailija
16/45 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinun ohjeesi heille, jotka saavat saman palkan mitä työtön saa sohvalla istumisesta?

Vaatikaa tarpeeksi palkkaa?

Vierailija
17/45 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjeeni on se että etsit paremman työpaikan, josta jää käteen enemmän kuin 500 euroa koko kuulle käytettäväksi.

Jos ei tähän kyvyt riitä, aina voi itsekin ryhtyä työttömäksi ja kokeilla millaista herkkua tuollainen elämä on. Kukaan tai mikään ei sinua estä.

Vierailija
18/45 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yksikin työkkärin soitto pilaa tunnelman pitkäksi aikaa joten luovuin asiakkuudesta.

Vierailija
19/45 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan! Tosin 15op tänäkin keväänä pakko saada kasaan, että kela ei peri tukia takaisin. Haen toiselle alalle ja jos en pääse, syksyllä työt kutsuu. Toivottavasti niitä löytyy. Tuo nykyinen ala mitä opiskelen on perseestä. Kesän aion lomailla ja nauttia vapaudesta heti pääsykokeiden jälkeen ja suoritettujen 15op:n jälkeen. 

Vierailija
20/45 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ on siunaus.

Työ on siunaus jos siinä pystyy toteuttamaan itseään ja käyttämään vahvuuksiaan. Jos työ tuntuu itselle mielekkäältä. Muuten se on kirous.