Näen enneunia. Kysy nyt ja vastaan huomenna.
Olen ennustanut kolme maanjäristystä, Ranskan terrori-iskun sekä tavallisten ihmisten tulevia tapahtumia. Mutta valitettavasti näen unia vain kriiseistä, en oikeastaan koskaan ennusta mitään hyvää. Silloin en näe mitään. Olen kuitenkin sanonut joka kerta läheisilleni, että tiedän näin tulevan tapahtumaan. Osa on alkanut uskomaan, osa luulee minua huuhaa-hulluksi ja että kaikki on vain sattumaa. En kuitenkaan jauha ympäriinsä kertomassa joka päivä mitä luulen tapahtuvan.
Se joka haluaa kysyä ja kertoa jotain vähän itsestään, voin huomenna sanoa mitä unet sanoivat. Vai sanoivatko mitään.
Kommentit (39)
Tulenko saamaan terveyteni takaisin?
Saanko terveyteni takaisin? - mariella
Itse näen vain asioita jotka tapahtuvat minulle itselleni.
911 tilanteen tosin näin, sillä näin kun katson sitä televisiosta.
Yleensä noin puolta vuotta aiemmin näen, tai joskus useampiakin vuosia.
Morsiameni kuoleman näin myös.
Taisin kirjoittaa siitä täällä jo aiemmin.
Kannattaako tässä ahdistella omaa henkilökohtaista talouskatastrofiaan (kaikki hajoaa kuun vaihteessa), vai kasata kotivara tai häipyä jonnekin korpeen?
Maksanko velat vai nostanko käteiset ja katoan?
Nyt keskityn vaan lukemaan ja lukemaan, lyhyetkin kysymykset. Monta kertaa. En halua, että heittäydytte minkään huuhaahullun analyyseihin. Vaan että kerron unistani huomenna ja keneen kysyjään sen ja tämän yhdistäisin.
Ette saa ottaa näitä taivaan tosina asioina. En koskaan ole nähnyt unissani mitään selvää paikallisesti tai ajallisesti. Toivottavasti kuitenkin nyt voin edes suuntaa antavasti vastata huomenna kaikille kysyneille. ap
Tulenko ikinä löytämään elämänkumppania joka hyväksyisi seksuaalisen fetissini ja olisi valmis toteuttamaan sen kanssani joka päivä?
20V mies.
Elän kriisien keskellä. Miten käy? Kuka on se joka kuolee ja jonka hautajaisiin näen menevän vakavia kasvoja joiden kasvot on sumeat? Mikä tulipalo?
Vierailija kirjoitti:
Elän kriisien keskellä. Miten käy? Kuka on se joka kuolee ja jonka hautajaisiin näen menevän vakavia kasvoja joiden kasvot on sumeat? Mikä tulipalo?
Taitaapa olla aika yleispätevä näky, sillä täälläkin on ollut toukokuussa tulipalo ja kohta on kaverin isän hautajaiset, joihin lupasin mennä avuksi järjestelemään. Eli epäilen että osuuu monille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaapa olla aika yleispätevä näky, sillä täälläkin on ollut toukokuussa tulipalo ja kohta on kaverin isän hautajaiset, joihin lupasin mennä avuksi järjestelemään. Eli epäilen että osuuu monille.
Ai niin ja nuo seuraavathan ovat jo kolmannet hautajaiset puolentoista vuoden sisään.
Millainen on tulevaisuuteni rahatilanne? Säilyykö Suomessa rauha?
Olen 21v. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kysyn sulta huomenna? Minulla on lakatut varpaankynnet.
Vastaan huomenna ja tiedät itsekin, että vasta huomenna tuohon voi vastata. ap
minäkin olen tavannut enneunien näkijän. Hän oli nähnyt, että Englannissa syttyy tulipalo kuninkaallisten linnassa. Ja niin tapahtui, ja epäilijät hiljenivät kun oli sanonut tämän tulevan tapahtuman, tämä oli -90 -luvulla.
Kerrotko tänne etukäteen seuraavan katastrofin. Avaatko ystävällisesti ennakkoon uuden kejun siitä kertovalla otsikolla, esim
Enneuni: ****ssa tapahtuu luonnonmullistus ja tarkemmin mikä
-tai pommi-isku, torilla/rakennukseen kohdistuva (mikä ja missä)
-tai laiva/junaonnettomuus jne jne
Ikäviä asioita kaikki, mutta niin voit todistaa epäilijöille
ps. Ovatko nimikirjaimesi ap? Vai arkoittaako se avauspostaajaa tms?
Vierailija kirjoitti:
Onko helvetti olemassa?
Tästä sivusta ilmoitan, ettei sitä ole olemassa.
Kerron oman uneni, joka hieman vaivaa minua:
Olen jollakin rennonpuoleisella työkeikalla ja ohimennen suutelen erästä paikalla olijaa ja hänen reaktionsa havaittuani sanon "kunnollako?" ja vastaukseksi hän nyökkää. Seuraa pidempi suudelma ja sen jälkeen jatkan hakemani tavaran kanssa syrjemmälle varsinaiseen tehtävään.
Uni häiritsee siksi, että epäilen sen tapahtuvan myöhemmin, eikä kyseinen naishenkilö varsinaisesti ollut sellaista tyyppiä johon olen tottunut. Tosi pitkäkin oli. Eli nyt sitten ihmettelen, että jos tuo toteutuu, niin miten ihmeessä minä olen tuohon tilanteeseen päätynyt.
Ehkä se ei ollut toteutuva uni, mutta joskus niitä on vaikea erottaa tavallisista unista.
Pussailu-unet ovat kyllä äärimmäisen harvinaisia minulla, eikä niitä ole ollut kuin kerran aiemmin, eli sillä perusteella saattaa toteutuakin.
Hämmentävää.
Olen etsinyt kauan itseäni ja sitä mitä haluan opiskella ja tehdä tulevaisuudessa. Pääsin nyt opiskelemaan ja mietin kannattaako jatkaa kyseisessä koulussa? Onko tämä minulle oikea ala?