Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön lääkäri, kysyttävää?

Vierailija
22.08.2016 |

Työkykyinen, huumetuomion vuoksi kykenemätön toimimaan ammatissani (lue: minua ei palkata).

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lääkärinoikeudet tallella?

Vierailija
2/82 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös maaseudulla ole huutava pula lääkäreistä? Miksi piti hölmöillä huumeiden kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kirjoittamaan kirjoja. Ei mulla kyllä kysymyksiä ollut, ajattelin vaan ehdottaa.

Vierailija
4/82 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vedit?

Vierailija
5/82 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aiot tehdä jatkossa? Voitko siirtyä ulkomaille töihin? Tai johonkin kuntouttavaan työpaikkaan, jossa tehdään huumetestit ja voit osoittaa, että  pysyt selvänä? Toki edellyttäen, ettet oikeasti enää käytä huumeita/lääkkeitä. Joku itsekontrolli sitä olla pitää ja potilastyötä ei voi tehdä päihtyneenä. 

Vierailija
6/82 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi.. sinne meni kallis ja pitkä koulutus kissan pyllyyn.... kannattiko?

Vierailija
7/82 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tallella, melko pienet merkinnät salakuljetus- ja hallussapitotuomoista vain estävät pääsemästä läpi turvallisuusselvityksestä ja saavat työnantajat kavahtamaan kun toimitan rikosrekisteriotteen pyydettynä. Aika monta vuotta vielä pitää odottaa että lakkaisivat näkymästä ja silloinkaan en ole varma pääsisinkö kaikista turvallisuusselvityksistä läpi, en ole jaksanut ottaa asioista selvää kun se ei tilannettani juuri tällä hetkellä mitenkään muuta.

.

Huumeita olen käyttänyt ihan nuoresta asti ja kun kymmeneen vuoteen ei kertaakaan jäänyt kiinni tuudittauduin jonkinlaiseen koskemattomuuden harhaan ja olin varomaton, otin turhia riskejä jotka sitten kostautuivat.

-AP

Vierailija
8/82 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä huumeita?

Vierailija
9/82 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin yleensä vaihdat autoosi talvirenkaat?

Vierailija
10/82 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et ole perheeni lääkärinä.

Vierailija
11/82 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hakeuduit alalle, jossa tiesit joutuvasi nalkkiin huumeista? Halusitko kuitenkin jäädä kiinni ja lopettaa?

Vierailija
12/82 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai kuvittele, että sinua kohdellaan jotenkin väärin?

Vierailija
13/82 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö makaronilaatikkoon sipulia?

Vierailija
14/82 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettet saa toimia lääkärinä, ts kukaan ei palkkaa sinua. Se olisi epäeettistä ja moraalitonta plus vastuutonta

Saatko reseptejä kirjoittaa, muillekin kuin antibiootesille. ..Mites nuo PKV -lääkkeet??

Tosin provohan tämä.

Vierailija
15/82 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropas mulle mikä ihmeen patti mulla on ranteessa, koitin itse tohtoroida josko sieltä tulisi nestettä, mutta verta vuoti. Luulin nestekertymäksi. 

Vierailija
16/82 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibiooteille, hemmetin ennakonsyttö

Vierailija
17/82 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tallella, melko pienet merkinnät salakuljetus- ja hallussapitotuomoista vain estävät pääsemästä läpi turvallisuusselvityksestä ja saavat työnantajat kavahtamaan kun toimitan rikosrekisteriotteen pyydettynä. Aika monta vuotta vielä pitää odottaa että lakkaisivat näkymästä ja silloinkaan en ole varma pääsisinkö kaikista turvallisuusselvityksistä läpi, en ole jaksanut ottaa asioista selvää kun se ei tilannettani juuri tällä hetkellä mitenkään muuta.

.

Huumeita olen käyttänyt ihan nuoresta asti ja kun kymmeneen vuoteen ei kertaakaan jäänyt kiinni tuudittauduin jonkinlaiseen koskemattomuuden harhaan ja olin varomaton, otin turhia riskejä jotka sitten kostautuivat.

-AP

Melko harvassa kyllä ovat paikat, jotka rupeavat mitään turvaselvityksiä tekemään. Suosittelen joko parempaa trollausmenestystä jatkossa tai välttämään hakemaan lastenlääkärin ja/tai puolustusvoimien- tai vankilalääkärin työpaikkoja.

Vierailija
18/82 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai kuvittele, että sinua kohdellaan jotenkin väärin?

En ole ap mutta sen vaan sanon että on täysin kohtuutonta jos tässä maassa pienestä källistä mitätöityy käytännössä kymmenen vuoden koulutus ja osaaminen loppuelämäksi. Se on väärin se.

Vierailija
19/82 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivoi.. sinne meni kallis ja pitkä koulutus kissan pyllyyn.... kannattiko?

Eipä se koulutus minulle juuri mitään maksanut, yhteiskunnalle toki harmi. En myöskään koe että näkemäni vaiva olisi valunut rännistä alas millään tasolla, menin opiskelemaan lääketiedettä koska olin siitä kiinnostunut ja nautin sen opiskelusta, ei hyvä palkka ja työllistyminen ollut alavalinnassani mitään määrittäviä tekijöitä. Ulkomaille töihin lähtöä olen miettinyt kunhan tästä toivun, pitää kyllä jaksaa ottaa selvää miten hyvin sekään onnistuu taustallani.

.

Käyttämistäni huumeista: tuomiot tulivat ketamiinin salakuljetuksesta ja amfetamiinin hallussapidosta, toki muitakin päihteitä on tullut käytettyä, esimerkiksi psykedeelit ovat aina olleet lähellä sydäntäni. Töissä en tietenkään ikinä käynyt niin päihtyneenä että arviointi- tai suorituskykyni olisi laskenut, harvoin muutenkaan.

-AP

Vierailija
20/82 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibiooteille, hemmetin ennakonsyttö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi