Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön lääkäri, kysyttävää?

Vierailija
22.08.2016 |

Työkykyinen, huumetuomion vuoksi kykenemätön toimimaan ammatissani (lue: minua ei palkata).

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sä et vaan tiedä. Ei kaikki huumeidenkäyttäjät näytä niiltä rappio-narkeilta, ei läheskään kaikki. Tietäisit vaan miten moni lääkäri, asianajaja, ekonomi jne. On viihdekäyttäjä ja ulospäin ei kyllä arvaisi.Joillakin se käyttö pysyy tosiaan vihdekäyttönä viikonloppuisin ja vapailla, eihän kaikista alkoholisteistakaan arvaisi, miten monta viinilasillista illassa meneekään. 

Monilla on edelleen ihmeellinen mielikuva huumeidenkäyttäjistä vrt. Alkoholisteihin.

Voi olla, että olen sinisilmäinen. Kyllä ymmärrän teoriassa, että kaikki huumeidenkäyttäjät eivät näytä huumeidenkäyttäjiltä. En ymmärrä sitä, miten ihmiset pystyvät opiskelemaan niin pitkälle ja samaan aikaan olemaan "viihdekäyttäjiä". Luulisi, että huumeet vaikuttaisivat suorituskykykyyn ja ajatteluun. 

Vierailija
82/82 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastusten parista tunnen erään luokanopettajan joka oli pitkän linjan narkomaani. Oli aloittanut vuosien kannabiksen viihdekäytöllä opiskeluvuosina ja lopulta ajautunut yhä vahvempaan päihderiippuvuuteen. Hänelle kävi kuten arvata saattaa, että aika monenakin maanantaina ei työt maistuneet ja työpaikat vaihtuivat. Opettajana ei montaa koulua voi kiertää kun alkaa hommat loppua kesken.

Vaihtoi alaa sitten kokonaan ja hyvä niin. Täysin mahdoton yhdistelmä toimia niin vastuullisessa ammatissa sellaisella elämäntyylillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän