Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono omatunto kun en halua miestäni seksuaalisesti. :( Tässä syyt:

Vierailija
22.08.2016 |

- Hänellä on huonot hampaat, ei käy hammaslääkärissä tai tee asialle mitään. Hengitys haisee pahalle, hampaat ovat vinot ja keltaiset.
- Hän ripuloi ja piereskelee yöt ja päivät. Olen pyytänyt käymään tämänkin asian tarkistamassa lääkärillä, että mikä voi olla syynä, mutta ei tee sitä, ei edes terveytensä vuoksi.
- Aikuisiälläkin paha akne, muttei koita hoitaa sitäkään mitenkään.
- Pukeutuu likaisiin/rikkinäisiin vaatteisiin. Olen kertonut tasan tarkkaan miten pienellä asialla hän näyttäisi minusta tosi paljon paremmalta (esim. edes muutama siisti kauluspaita + farkut ja hän on oikeasti tuolloin jo aika komea. Hyvä kroppa kuitenkin.).

Siinä nyt suurimmat seksintappajat. Mutta mies heittäytyy marttyyriksi kun koitan sanoa näistä asioista mitään. "Niin just. Taas oon niin oksettava. Etkö tajua, että mullakin on tarpeet? KAIKKI muut nussii päivittäin, mutta mä joudun elään kerran viikossa -puutteessa" ja samalla kaivaa nenää ja syö räkäänsä. HYI HELVETTI!!

Miksi pitää rakastaa tollasta ihmistä silti niin paljon? Onko mitään toivoa? Miten kannattaisi uhkailla tai lahjoa tai mitä vaan, että tekisi edes pari pientä muutosta? Kun ei koskaan voi puhua kun tulee vaan itkupotkumarttyyriraivarit ja "siis sä pidät mua oksettavana kiva okei" on kommentti. Enkä tietenkään vastaa siihen, että no kieltämättä juu - aikuinen mies kun syö räkää eikä pidä huolta perusterveydestään saatika vaatetuksestaan niin oksettaahan se ja vähän hävettääkin. En, vaan käännyn aina lopulta lohduttamaan, että vika on minussa eikä sinussa ja minun kyllä pitäisi antaa enemmän. :((( AHDISTAA.

Ihanaa jos joku viitsisi vastata!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään noista ja silti saan max 12 kertaa vuodessa seksiä vaimoltani. Ja kotityöt etc ovat hoidettu, kaikki muutkin "edellytykset" yms. En ole mikään minuuttimuna ja rouva saa ns täyshoidon nuolemisineen/hyväilyineen yms, läski etc, vähän hiljaiseksi olen käynyt kotioloissa kylläkin mutta kun 10 vuotta jo menty tällä tavalla niin ei tuo hiljaisuutenikaan voi vaikuttaa asiaan.

Tajusin ehkä puolet. Ehkä tarkoitit, että vaikka olet täydellinen, silti ei natsaa. Ok.

Vierailija
22/28 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök...

No, ainakin ekaksi tulee mieleen, että kun miehesi ei tee, niin tee sinä se osa minkä voit, ihan oman mukavuutesi takia. Juu on ikävää, että aikuisen ihmisen puolesta joutuu tekemään asioita, mutta kun kerta haluat miehesi pitää, ilmeisesti haluaisit haluta häntä ja hän ei saa aikaiseksi... Minulla on itselläni paljon asioita joiden tykkään tehtävän ja olevan tietyllä tavalla, niin teen sitten itse kun kerta tiedän parhaiten, eipähän tartte nalkuttaa :D

Hampaat...tämä on oikeastaan kaikkein vaikein, mutta koita jotenkin järjestää hampaidenhoito helpommaksi. Hommaa sähköhammasharja, pidä huoli että harja, tahna jne. on siinä hollilla kylppärissä, huolehdi sinä miehesi harjapään vaihtovälistä. Osta xylitolpurkkaa kotiin ja pidä sitä siinä näkyvillä, käytä myös itse. Näytä esimerkkiä, pese itse hampaasi niin, että miehesi näkee/tajuaa mitä teet. "Palkitse" miestäsi hampaidenpesusta jos tulee luonteva kohta, pikkupusun sijasta kunnon kielari jos on sattunut juuri pesemään hampaansa ennen sitä. Koita jallittaa miehesi hammaslääkäriin jotenkin, varaa vaikka peräkkäiset ajat teille molemmille. Älä mainosta, että olet sen nimenomaan hänen hampaidesi takia tehnyt vaan enemmän silleen, että varasinpa itselleni tarkastusajan ja aattelin, että katotaan sunkin legot samalla kun kerran vuoteen se pitäisi tehdä...

Iho- ja mahaongelmat todennäköisesti liittyvät yhteen tai ainakin molempia voi auttaa ruokavaliolla. Jos sinä teet ruokaa ja miehesi on kaikkiruokainen niin tilanne on helppo. Sinä päätät silloin ruokavaliosta ja miehesi syö mitä sinä laitat, valitettavasti tämä tietenkin tarkoittaa sitä, että sinäkin joudut dieetille. Miehelläsi on todennäköisesti ärtyvä paksusuoli (IBS), IBS:n auttaa hyvin FODMAP-ruokavalio joka on siitä armollinen, ettei se estä syömästä ns. normaalia ruokaa ja aikansa kun rajoituksia on noudattanut ja suolisto rauhoittunut niin sitä voi höllentää. Toki miehelläsi voi olla ihan tulehduksellinen suolistosairaus, keliakia tai vaikka suolistosyöpä, mutta ilman lääkärin tutkimuksia asiaa ei voi tietää. Miehet ovat huonoja menemään lääkäriin, senyt vaan on niin.

Vaatteet, mitä jos sinä hoitaisit pyykkihuollon ja keräisit miehesi likaiset vaatteet pyykkiin? Rikkinäiset vaatteet kannattaa joko hävittää tai sitten korjata, jos ne ovat ihan oikeasti vielä johonkin hommaan soveltuvia. Esim. oma mieheni kulkee aika monta kertaa kokoon kursituissa farkuissa autoharrastuksissaan eikä siinä ole mielestäni mitään huonoa. Mieluummin niin, kuin että ne kaikki farkut olisivat moottoriöljyssä ja reikäisiä tallilla pyörimisen jälkeen. Jospa miehesi on huono käymään vaateostoksilla? Menkää yhdessä ostoksille, kun sinä kerta tiedät mitkä vaatteet näyttäisivät hyvältä. Joitakin vaatteita voit varmasti ostaa miehellesi ihan itsekin, itse pidän huolta miehen kalsari- ja sukkavarastosta sekä perus t-paidoista, kun tiedän minkälaisista hän pitää (juu ihan oikeasti mies itse saa päättää ja ostaa myös muunlaisia jos haluaa).

Kerta tuo seksi on teille iso ongelma niin kokeile "ehdollistaa" sillä. Tee aloite seksiin vaikka saunan päälle kun olette molemmat puhtaita. Osoita haluavasi miestäsi enemmän silloin hän siisti, kehu ja flirttaa kun on pukeutunut mielestäsi hyvännäköisesti, suutele kun on pessyt hampaansa. Hyvien asioiden alleviivaaminen toimii paljon paremmin kuin huonojen.

Vierailija
24/28 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko yhdessä? Pystytkö vaikuttamaan miehen ruokavalioon joka taas auttaisi akneen ja tuohon paskomiseen? Mitä jos vaan kylmästi heität rikkinäiset vaatteet menemään? Likaset vaatteet aina suoraan koneeseen. Aloittakaan esileikki yhteisellä suihkulla. 

Vierailija
25/28 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän sinua AP täysin.

Itselläni on lähes vastaava tilanne. Yhdessä olemme olleet mieheni kanssa nyt 8vuotta ja viimeiset kolme niistä on ollut yhtä alamäkeä. Ennen niin urheilullinen mies on muuttunut haisevaksi sohvaperunaksi, jota ei oma hygienia enää pahemmin kiinnosta. Urheilu on jäänyt täysin. Hampaat mustuvat suussa. Pesulla käy, kunhan asiasta muistutan. Dödöä laittaa, kunhan asiasta huomautan. Parran ajaa, jos jaksaa.

Syö kuin sika nykyisin, kaikkea roskaa ja paljon: makkaraa, kyljyksiä...paketti tolkulla menee. Paino noussut rapiat 15kg.

Seksielämä on kuihtunut täysin. Ei vaan enää nappaa minua ja koen jopa tulleeni petetyksi tässä asiassa. Tuo ihminen ei ole enää se mies keneen ihastuin aikoinaan. Mielestäni on myös kohtuutonta, että minun pitää toimia hänelle lähes äitinä: Mikko oletko käynyt suihkussa? Muistathan vaihtaa puhtaan paidan? Mikko 700gr kyljyksiä on ehkä liikaa yhdellä aterialla...jne.

Piereskelee tauotta ja haisee. Ei siivoa, lojuu ja lahoaa sohvalla - kierrätykseen joutaisivat molemmat, sohva ja mies.

Vierailija
26/28 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Hänellä on huonot hampaat, ei käy hammaslääkärissä tai tee asialle mitään. Hengitys haisee pahalle, hampaat ovat vinot ja keltaiset.

- Hän ripuloi ja piereskelee yöt ja päivät. Olen pyytänyt käymään tämänkin asian tarkistamassa lääkärillä, että mikä voi olla syynä, mutta ei tee sitä, ei edes terveytensä vuoksi.

- Pukeutuu likaisiin/rikkinäisiin vaatteisiin. Olen kertonut tasan tarkkaan miten pienellä asialla hän näyttäisi minusta tosi paljon paremmalta (esim. edes muutama siisti kauluspaita + farkut ja hän on oikeasti tuolloin jo aika komea. Hyvä kroppa kuitenkin.).

Siinä nyt suurimmat seksintappajat. Mutta mies heittäytyy marttyyriksi kun koitan sanoa näistä asioista mitään. "Niin just. Taas oon niin oksettava. Etkö tajua, että mullakin on tarpeet? KAIKKI muut nussii päivittäin, mutta mä joudun elään kerran viikossa -puutteessa" ja samalla kaivaa nenää ja syö räkäänsä. HYI HELVETTI!!

Miksi pitää rakastaa tollasta ihmistä silti niin paljon? Onko mitään toivoa? Miten kannattaisi uhkailla tai lahjoa tai mitä vaan, että tekisi edes pari pientä muutosta? Kun ei koskaan voi puhua kun tulee vaan itkupotkumarttyyriraivarit ja "siis sä pidät mua oksettavana kiva okei" on kommentti. Enkä tietenkään vastaa siihen, että no kieltämättä juu - aikuinen mies kun syö räkää eikä pidä huolta perusterveydestään saatika vaatetuksestaan niin oksettaahan se ja vähän hävettääkin. En, vaan käännyn aina lopulta lohduttamaan, että vika on minussa eikä sinussa ja minun kyllä pitäisi antaa enemmän. :((( AHDISTAA.

Ihanaa jos joku viitsisi vastata!

Joopa joo. Miksiköhän olet mennyt sen kanssa kimppaan muutenkaan? Vaikuttaa ns. tosimieheltä, hitsaakin varmaan ilman suojalaseja ja kortsun käyttö on vaan homojen hommaa. Tosimiehet ovat vaan katoava luonnonvara. Tai onhan noi afrikan isännät sentään tulleet jäädäkseen, ei nekään kumeja käytä ja ovat ihania yllätysrakastajia muutenkin ja huomaavaisia.

Vierailija
27/28 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Pukeutuu likaisiin/rikkinäisiin vaatteisiin.

Mistä oletkin tällaisen helmen löytänyt? Etkö saanut parempaa?

Vierailija
28/28 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän sinua AP täysin.

Itselläni on lähes vastaava tilanne. Yhdessä olemme olleet mieheni kanssa nyt 8vuotta ja viimeiset kolme niistä on ollut yhtä alamäkeä. Ennen niin urheilullinen mies on muuttunut haisevaksi sohvaperunaksi, jota ei oma hygienia enää pahemmin kiinnosta. Urheilu on jäänyt täysin. Hampaat mustuvat suussa. Pesulla käy, kunhan asiasta muistutan. Dödöä laittaa, kunhan asiasta huomautan. Parran ajaa, jos jaksaa.

Syö kuin sika nykyisin, kaikkea roskaa ja paljon: makkaraa, kyljyksiä...paketti tolkulla menee. Paino noussut rapiat 15kg.

Seksielämä on kuihtunut täysin. Ei vaan enää nappaa minua ja koen jopa tulleeni petetyksi tässä asiassa. Tuo ihminen ei ole enää se mies keneen ihastuin aikoinaan. Mielestäni on myös kohtuutonta, että minun pitää toimia hänelle lähes äitinä: Mikko oletko käynyt suihkussa? Muistathan vaihtaa puhtaan paidan? Mikko 700gr kyljyksiä on ehkä liikaa yhdellä aterialla...jne.

Piereskelee tauotta ja haisee. Ei siivoa, lojuu ja lahoaa sohvalla - kierrätykseen joutaisivat molemmat, sohva ja mies.

Jätä se sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän