Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkku! Miksi jonkun pitäisi valita juuri Sinut?

Vierailija
21.08.2016 |

Mitä annettavaa sulla on mahd. uudelle kumppanille?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kysymyksen asettelusta tulee vääjäämättä työhaastattelu mieleen.

En pysty laatimaan tähän tyhjentävää listaa, kun se riippuu toisen heikkouksista eli millä tavalla pystyn täydentämään toista puoliskoa niin, että hänen parhaat puolet pääsevät oikeuksiin.

Perusasiat:

- puhun 5 eri kieltä sujuvasti: jos puoliso lähtee työkomennukselle ulkomaille, työllistyminen ei pitäisi olla ongelma useimmissa maissa eli miehen rahoilla loisivaksi kotirouvaksi en jää

- kehitän itseäni jatkuvasti (esim. olen nykyisin paljon kärsivällisempi kuin vuosi sitten)

- paljon rakkautta, kosketusta, hierontaa yms. haluan ilahduttaa miestäni arjen pienillä teoilla

- jos mies joutuu tiukkaan paikkaan, tarjoan tukea ja kannustan häntä saavuttamaan tavoitteensa

- hyvä kuuntelija ja annan tilaa toiselle

- kunnioitan toisen yksityisyyttä - en urki toisen puhelinta (jostain ketjusta paljastui, ettei tämä ole itsestäänselvyys)

- olen lempeä muille, mutta en kuitenkaan ole kynnysmatto

- hyvä äiti lapsille (100% yhtesiä; en petä)

- en juo, enkä polta

- budjetoin järkevästi (lähipiiri kehunut usein, miten pienellä budjetilla olen saanut loihdittua upean kokonaisuuden kasaan)

- pidän kunnostani ja ulkonäöstäni huolta BMI 19

- ulkonäöllisesti en ole mikään jumalatar, mutta pienellä ehostuksella kaunistun hetkessä

- hyvä värisilmä, hallitsen pukeutumisen ja olen näppärä käsistä -> kavennan itse vaatteet istuviksi (jos on tarpeeksi aikaa)

- hyvän ruuan ystävä ja utelias

Näytin omat kortit. Mitäköhän pöydän toisella puolella on tarjottavana? :)

t. vielä sinkku N29

Vierailija
42/67 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kenenkään kannattaa valita minua.

M27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Olen sopiva sekoitus urheilullisuutta ja intellektuellia. En kumpaakaan liikaa, mutta vähän molempia.

M39

Vierailija
44/67 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no. Ei mussa ole mitään. Olen ruma, sairastan kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja keskivaikeaa masennusta eikä mulla ei ole tissejä. Seksistä tykkään ja annan aina. Olisko se sitten ehkä pieni plussa?

Vierailija
45/67 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin enää kannattaa, mutta joskus aikaisemmin olin mielestäni ihan hyvä paketti.

Katkera mies

Vierailija
46/67 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yleensä hauska ja rento, mutta joissakin asioissa tosi ehdoton ja tiukkis. En usko, että sopisin kumppaniksi ihan kenelle tahansa, mutta oikeanlaiselle tyypille olisin varmasti innostavaa keskusteluseuraa, periksiantamatonta treeniseuraa, hulvatonta hassutteluseuraa ja intohimoisesti rakastava tyyppi, joka on aina valmis seikkailuun.

Vierailija
47/67 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä tämä sinkkuuteen liitetty ajatus, että sitä odotellaan kaikki jossain rivimuodostelmassa ja sitten joku tulee ja valitsee. Prkl, minä olen se joka valitsee! ;D Tai noh, me valitsemme toisemme. Ärsyttää vaan aivan suunnattomasti nämä puheet sinkkuuteen liitetystä epäonnistumisesta. Se on elämän sattumaa, että tapaa itselleen sopivan henkilön. Kaameaa on se, että yleisessä keskustelussa nämä onnekkaat parisuhteessa olevat & onnensa löytäneet vielä asettuvat näitä sinkkuja vastaan ja kehtaavatkin arvostella heitä asiasta - kun yhteisön pitäisi pikemminkin tukea yksilöitä, eikä dissata. 

Vierailija
48/67 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulema, nuorten miesten mielestä, hot ja puuma, joopa joo, kotona luuhaan.

Oikeasti olen kauniiksi sanottu jo 60 täyttänyt nainen, joka, pitkän sinkkuuden jälkeen, on alkanut kaivata kivaa kumppania. Varsinkin viikonloppuisin ja lomilla mukava mies kainalossa olisi jotain.

Asun maalla, tai no "kaupungissa", kotoa eivät mukavat miehet ole osanneet minua hakea, mitä vähän ihmettelen : )

Mutta; ei muuta kuin jonoa rustaamaan kaikki vapaat, itsestään huolta pitäneet, mielellään aikakin 172 senttiä kasvaneet rock-henkiset miehet. Ai niin, eihän alkoholi ole ongelmasi ja haluat muutakin kuin seksisuhteen.

: D

Vierailija
49/67 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia että arvostaisin suuresti, kun kukaan muu ei oo minua halunnut.

Vierailija
50/67 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mukava, en tupakoi, en käytä oikeastaan ollenkaan alkoholia, yliopistokoulutus, pitkä, hoikka tiimalasivartalo, olen terve, olen auttavainen ja kannustava.

Vierailija
51/67 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kanssa nainen sais olla oma itsensä, toteuttaa itseään parhaalla katsomallaan tavalla. Minulta hän sais tukea ja kuuntelevan korvan tarvittaessa sekä olkapään mihin nojata huonoina hetkinä. Kainalossa on aina tilaa ja pusun saa tarvittaessa ja usein kysymättäkin. Seksi olisi varmasti molempia tyydyttävää, osaan huomioida naisen enkä mene vain omilla ehdoilla.

Mielenkiintoisia keskusteluja ja asioiden tutkimista yhdessä. Tasa-arvoa ja suvaitsevaisuutta. Ennenkaikkea rakkautta.

Tuolla deitti-ilmoituksella saisit varmasti paljon vastauksia ja ainakin sen verran, että et olisi kauan enää sinkku. Laita lisäksi kuva, jodsa harrastat jotain kuten ulkoilua ja joka on jonkun muun ottama eli näkyy, että sulla on ystäviä. Ei biletyskuvaa eikä aurinkolaseja. Jos sulla on vaikka koira tms tai pidät niistä niin samaan kuvaan sellaisen kanssa.

Vierailija
52/67 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- En hakkaa naisia

- En paneskele ympäriinsä

- Osaan jutella syvällisiä

- Pidän kulttuurista

- Ei ole alko-ongelmaa

- Meisseli on käyttökunnossa

- Käyn töissä

- Olen kiltti

Vastapainoksi vaadin naiselta ettei seksikumppaneiden määrän listaamiseen vaadita viittä A4:sta, että käy töissä, ja ettei ole mikään "meillä on unelma" -haihattelija.

Sinä taas saat jatkaakin sinkkuna, todella epämiellyttävä ja naisvihamielinen teksti.

Vierailija
53/67 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt pidäkään, mutta sitten kun työllistyn, niin kannattaisi koska haluan keskiluokkaisen elämän, ja sen saavuttaa parhaiten pariskuntana. Sinkkuna esimerkiksi omakotitalo, kesämökki ja perhe-autokin ovat oikeastaan tavoittamattomissa.

Vierailija
54/67 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunotar huhuilee kulkuria! kirjoitti:

Olen kuulema, nuorten miesten mielestä, hot ja puuma, joopa joo, kotona luuhaan.

Oikeasti olen kauniiksi sanottu jo 60 täyttänyt nainen, joka, pitkän sinkkuuden jälkeen, on alkanut kaivata kivaa kumppania. Varsinkin viikonloppuisin ja lomilla mukava mies kainalossa olisi jotain.

Asun maalla, tai no "kaupungissa", kotoa eivät mukavat miehet ole osanneet minua hakea, mitä vähän ihmettelen : )

Mutta; ei muuta kuin jonoa rustaamaan kaikki vapaat, itsestään huolta pitäneet, mielellään aikakin 172 senttiä kasvaneet rock-henkiset miehet. Ai niin, eihän alkoholi ole ongelmasi ja haluat muutakin kuin seksisuhteen.

: D

Voipi olla harvinainen yhdistelmä löydettäväksi...

Vierailija
55/67 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- En hakkaa naisia

- Pidän kulttuurista

- Ei ole alko-ongelmaa

- Käyn töissä

- Olen kiltti

Vastapainoksi vaadin naiselta ettei seksikumppaneiden määrän listaamiseen vaadita viittä A4:sta, että käy töissä, ja ettei ole mikään "meillä on unelma" -haihattelija.

Sinä taas saat jatkaakin sinkkuna, todella epämiellyttävä ja naisvihamielinen teksti.

Jos tekstissäni on naisvihaa, niin se on vain ja ainoastaan eksäni syytä.

P.S. Kerro terveiset kissoillesi.

Vierailija
56/67 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- En hakkaa naisia

- Pidän kulttuurista

- Ei ole alko-ongelmaa

- Käyn töissä

- Olen kiltti

Jos tekstissäni on naisvihaa, niin se on vain ja ainoastaan eksäni syytä.

P.S. Kerro terveiset kissoillesi.

Kyllä vihamielinen asenteesi on ihan omaa syytäsi, muut eivät ole vastuussa siitä että olet vihamielinen moukka. Et pidä kultturista, valehtelet. Et ole kiltti, valehtelet. Tai siis olet nimenomaan näitä palstakilttejä miehiä, eli katkeria naisvihaajia. Et osaa jutella syvällisiä, valehtelet.

Vierailija
57/67 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta saisi hyvin haasteellisen kumppanin, luonnetta löytyy ja puhetta piisaa. Luonteenpiirteitä löytyy joka lähtöön, ja tunnelmat vaihtelevat laidasta laitaan äkkiseltään. Lempeyttäkin löytyy tarvittaessa, jos jaksaa odotella. Tylsyys ei ainakaan vaivaisi, vaan elämä olisi vauhdikasta ja vaarallisia tilanteita. Sivistystä, oli se sitten sydämen-tai tietoperäistä pidän arvossa...

Vierailija
58/67 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole huomannut mitään puheita sinkkuuteen liittyvästä epäonnistumisesta muualla kuin täällä vauva.fi:ssä, jossa muutenkin tuntuu olevan tosi kliseisiä ajatuksia. En sitten tiedä, onko tänne kertynyt keskivertoa konservatiivisempia keskustelijoita vai eivätkö ihmiset yleensä kehtaa sanoa niitä ajatuksia ääneen. Heh. Tämän palstan perusteella olen saanut esimerkiksi käsityksen, että kaikki miehet on jotain miesasiamiehiä, jotka ei saa pillua ikinä ja kaikki naiset saavat munaa jatkuvasti (vaikka siis miehet eivät saa pillua ikinä).

Vierailija
59/67 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- En hakkaa naisia

- Pidän kulttuurista

- Ei ole alko-ongelmaa

- Käyn töissä

- Olen kiltti

Jos exäsi, joita syytät omasta naisvihastasi ottamatta siitä vastuuta itse, kommentitsivat tätä, niin luultavasti sanoisivat, että "en hakkaa" = vaan lyöt ja potkit sekä tönit ja käytät henkistä väkivaltaa ja että naisella ei saa olla paljon miessuhteita takana = olet sairaalloisen mustasukkainen ja omistushaluinen ja "olen kiltti" = olen naisvihamielinen.

Jos nämä eivät kuvaa sua, niin kannattaa miettiä ilmaisut uusiksi puolisoa etsiessäsi. Nuo luettelemasi jutut herättävät epäilyksiä monen mielestä.

Vierailija
60/67 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään, olen ruma, älyllisesti keskiverto, minulla ei ole koulutusta eikä työpaikkaa eikä minkäänlaisia sosiaalisia taitoja. Olen 22 vuotias nainen.