Sinkku! Miksi jonkun pitäisi valita juuri Sinut?
Mitä annettavaa sulla on mahd. uudelle kumppanille?
Kommentit (67)
Ei kenenkään pitäisi minua valita, mutta jos tykästyy, niin kannattaa ottaa. Eikös ne kumppanit yleensä sillä tavalla löydy, eikä minkään objektiivisten ominaisuuksien perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Mun kanssa nainen sais olla oma itsensä, toteuttaa itseään parhaalla katsomallaan tavalla. Minulta hän sais tukea ja kuuntelevan korvan tarvittaessa sekä olkapään mihin nojata huonoina hetkinä. Kainalossa on aina tilaa ja pusun saa tarvittaessa ja usein kysymättäkin. Seksi olisi varmasti molempia tyydyttävää, osaan huomioida naisen enkä mene vain omilla ehdoilla.
Mielenkiintoisia keskusteluja ja asioiden tutkimista yhdessä. Tasa-arvoa ja suvaitsevaisuutta. Ennenkaikkea rakkautta.
Jaahas missäpäin vaikutat, lähde ulos kanssani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kanssa nainen sais olla oma itsensä, toteuttaa itseään parhaalla katsomallaan tavalla. Minulta hän sais tukea ja kuuntelevan korvan tarvittaessa sekä olkapään mihin nojata huonoina hetkinä. Kainalossa on aina tilaa ja pusun saa tarvittaessa ja usein kysymättäkin. Seksi olisi varmasti molempia tyydyttävää, osaan huomioida naisen enkä mene vain omilla ehdoilla.
Mielenkiintoisia keskusteluja ja asioiden tutkimista yhdessä. Tasa-arvoa ja suvaitsevaisuutta. Ennenkaikkea rakkautta.
Lähden, missä ja milloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä Satakunnasta kirjoittelen, enkä edes tiedä kuinka tosissaan
En tiedä. En voi kuvitella, että joku tyytyisi minuun.
Elämä ei ole mennyt suunnitelmien mukaan ja työelämässä pysyminen vaatii jatkuvaa ponnistelua. Koen epäonnistuneeni. Olen niin "vanhakin", etten ehdi aloittaa mitään uutta uraa.
Olen ihan nätti ja normaalipainoinen, mutta yli kolmekymppisenä alkaa jo yks sun toinen paikka olla siinä kuosissa, että alasti en haluaisi olla edes yksin. Häpeän sitä todellista ulkomuotoani.
Olen kuulemma tosi hauska ja ihana ystävä, mutta en usko että miehet sellaisesta välittävät. Kokemuksesta puhun, kuusi suhdetta on takana. En todellakaan tuntenut olevani muuta kuin vakip*llu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaksi menee :) Kaikkea hyvää kuitenkin!
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään syytä. Olen treenattu, siisti ja tyylikäs ihminen, tosin naama ei ole niin komea. Tupakkaa menee ja alkoholi maistuu ja tykkään reissata kavereiden kanssa ja vetää niiden kaa brenkkuu. Töissä kyllä käyn ja ihan omillani toimeen tulen. En olisi kyllä hyvä poikaystävä ja mitään avioliitto/lastentekoa turha kuvitellekaan kohdalleni. m26
Sä voit olla omasta mielestä treenattu, mutta urheilija sinä et ole jos poltat ja juot, pikemminkin harrastelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaksi menee :) Kaikkea hyvää kuitenkin!
Samoin sinulle, tee joku nainen onnelliseksi! Ja itsesi
Vierailija kirjoitti:
Olen kiltti ja kunnollinen. En juo, polta enkä hakkaa. Viihdyn paljon kotona ja en varmasti petä, kun en osaa naisia edes iskeä.
Sori, mutta kuulostat siltä, että voisit innostua pettämään, jos vientiä ilmaantuisi.
Kannattaa valita, jos tuntee mielenkiintoa ja omanlaisuutta. Voin taata, että pystyn kompensoimaan ulkonäköpuutteet ja muut viat. En nalkuta, en kahlehdi, olen uskollinen ja lojaali ja oikeudenmukainen kumppani. Älykäs ja huumorintajuinen eikä minua tarvitse elättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiltti ja kunnollinen. En juo, polta enkä hakkaa. Viihdyn paljon kotona ja en varmasti petä, kun en osaa naisia edes iskeä.
Missä nainen voi lähestyä sinua?
Miksi haluat lähestyä miestä, jonka mielestä on erityinen palvelus että hän ei hakkaa sinua? On huolestuttavaa, että mies pitää sitä niin poikkeuksellisena että pitää erikseen mainita.
Osaan järjestää isoja yleisötapahtumia joihin ei ole osanottajia. Sen takia kantsii valita mut.
Vastenmielinen ajatus, että kumppani valittaisiin jonkin ulkoisten ominaisuuksien perusteella. Itse ihastun ihmiseen, ja jos tunne sattuu olemaan molemminpuolinen, hyvä niin, jos ei, jatkan tyytyväisenä sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielinen ajatus, että kumppani valittaisiin jonkin ulkoisten ominaisuuksien perusteella. Itse ihastun ihmiseen, ja jos tunne sattuu olemaan molemminpuolinen, hyvä niin, jos ei, jatkan tyytyväisenä sinkkuna.
Aina näitä moralisteja riittää. Kukaan ei valitse ulkonäön perusteella eikä kukaan ole välittämättä kumppanin ulkonäöstä.
Paitsi ne joilta saan pakit. He ovat pinnallisia ulkonäön perusteella valitsijoita jotka ovat liian tunnekylmiä nähdäkseen sisäisen kauneuteni.
Kommunikoin koskettamalla ohittaessani.