Sinkku! Miksi jonkun pitäisi valita juuri Sinut?
Mitä annettavaa sulla on mahd. uudelle kumppanille?
Kommentit (67)
Miehen pitäs olla rakkaudesta järjiltään ennen kuin pitäisi mua parempana vaihtoehtona kuin melkein ketä tahansa muuta :D
Ainoa mitä voin tarjota on luvata etten ryhdy kaameaksi riipaksi jota täytyy koko ajan tukea kaikin tavoin. Seison omilla jaloillani ja odotan muilta samaa. Naama on kuin pirunperse, luonne ihan kamala.
Vierailija kirjoitti:
Kaunotar huhuilee kulkuria! kirjoitti:
Olen kuulema, nuorten miesten mielestä, hot ja puuma, joopa joo, kotona luuhaan.
Oikeasti olen kauniiksi sanottu jo 60 täyttänyt nainen, joka, pitkän sinkkuuden jälkeen, on alkanut kaivata kivaa kumppania. Varsinkin viikonloppuisin ja lomilla mukava mies kainalossa olisi jotain.
Asun maalla, tai no "kaupungissa", kotoa eivät mukavat miehet ole osanneet minua hakea, mitä vähän ihmettelen : )
Mutta; ei muuta kuin jonoa rustaamaan kaikki vapaat, itsestään huolta pitäneet, mielellään aikakin 172 senttiä kasvaneet rock-henkiset miehet. Ai niin, eihän alkoholi ole ongelmasi ja haluat muutakin kuin seksisuhteen.
: D
Voipi olla harvinainen yhdistelmä löydettäväksi...
Ai jaa, no ne sitten ovat kaikki ystävilläni varattuina. Tunnen monta rock-henkistä miestä, jolle alkoholi ei ole ongelma, puhun nimenomaan ongelmasta en käytöstä. Käytän itsekin, mutta aina sopivan määrän.
Elikkäs toivoani en aio menettää! : D
Olen kiltti, ystävällinen, normaalipainoinen huolehdin kunnostani ja hygieniasta hyvin. Lenkkeilen, joogaan ja satunnaisesti käyn uimassa tai kuntosalilla. En juo, enkä polta tai käytä muitakaan päihteitä. Osaan itse tehdä useimmat remottityöt ja ammatiltani olen sähkömies.
En ole rikas, mutta olen hoitanut taloudelliset asiani hyvin. En omaa maksuhäiriötä, ulosottomerkintöjä. Olen täsmällinen ja haluan hoitaa omat asiani mieluiten hyvin.
Pidän koirista ja minulla on ollut useampikin koira. Tällä hetkellä ei ole koiraa, mutta varmasti sellaisen hankin. Olen kiinnostunut myös hevosista, koska suvussani on ravihevosten kasvattajia, mutta sellaiseen ei tällähetkellä ole mahdollisuutta. Ehkä joskus on...
Suurin syy miksi juuri minut kannattaisi valita on varmaankin se, että tämä maailma on mikä on, mutta minä olen täällä aina pärjännyt ja kyennyt asiani hoitamaan hyvin. Olen siis realisti ja uskallan aina pitää puoleni.
Olikohan tässä tarpeeksi syitä?
Sähkömies kirjoitti:
Olen kiltti, ystävällinen, normaalipainoinen huolehdin kunnostani ja hygieniasta hyvin. Lenkkeilen, joogaan ja satunnaisesti käyn uimassa tai kuntosalilla. En juo, enkä polta tai käytä muitakaan päihteitä. Osaan itse tehdä useimmat remottityöt ja ammatiltani olen sähkömies.
En ole rikas, mutta olen hoitanut taloudelliset asiani hyvin. En omaa maksuhäiriötä, ulosottomerkintöjä. Olen täsmällinen ja haluan hoitaa omat asiani mieluiten hyvin.
Pidän koirista ja minulla on ollut useampikin koira. Tällä hetkellä ei ole koiraa, mutta varmasti sellaisen hankin. Olen kiinnostunut myös hevosista, koska suvussani on ravihevosten kasvattajia, mutta sellaiseen ei tällähetkellä ole mahdollisuutta. Ehkä joskus on...
Suurin syy miksi juuri minut kannattaisi valita on varmaankin se, että tämä maailma on mikä on, mutta minä olen täällä aina pärjännyt ja kyennyt asiani hoitamaan hyvin. Olen siis realisti ja uskallan aina pitää puoleni.
Olikohan tässä tarpeeksi syitä?
Ei.. Tuo kuvaa täysin normaalia perusjantteria joka on hoitanut pääosin elämänsä hyvin.
Ainut valttikorttisi on nuo eläimet. Siihen kun panostat mahdollisuutesi paranevat erittäin paljon naisrintamalla
aikamoistameininkiä kirjoitti:
Ei.. Tuo kuvaa täysin normaalia perusjantteria joka on hoitanut pääosin elämänsä hyvin.
Ainut valttikorttisi on nuo eläimet. Siihen kun panostat mahdollisuutesi paranevat erittäin paljon naisrintamalla
Jos ihan rehellisiä ollaan, niin en ole mikään perusjanteri vaan minulla on oma sähköurakointi firma ja tienaan enemmän kun mitä kansanedustajat tienaa omasta hommastaan kuussa. Kirjoitin tarkoituksella vaatimattomasti, koska ei kiinnostanut leveillä omaisuudella. Muutenkaan en halua mitään gold digger ämmää, joka etsii taloudellisesti helppoa elämää vaan vaatimattoman tasapainoisen puolison (sen takia pyrin naisille esittämään aina köyhempää kuin oikeasti olen). Pillua saan kyllä, mutta hyvän vaimon löytäminen on kiven alla.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mitään, olen ruma, älyllisesti keskiverto, minulla ei ole koulutusta eikä työpaikkaa eikä minkäänlaisia sosiaalisia taitoja. Olen 22 vuotias nainen.
Ois sulla sitten ainakin nuori ikä. Onhan se sekin jotain, kunhan et odottele että menee sekin ohi.
Poikuus tallella