Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin perinteisen naisen

Vierailija
20.08.2016 |

Joka tekisi ruokaa kun tulen töistä tai olisi jo ehtinyt tehdä, tekisi kaikki naisten työt ja minä sitten miesten. Olisi sängyssä vähän kokematon, saisin opettaa. Osaisi tehdä hyvää ruokaa ja pitää kodin siistinä, huolehtisi ulkonäöstään, ja olisi vähän alistuva muttei yhtään liikaa. Eli sanoisi mielipiteensä eikä mielistelisi mutta pyrkisi olemaan miellyttävä eikä nalkuttaisi.

Maksaisin kaiken.

Onko tällaisia? Toki olettaisin naisella olevan jonkun tason koulutus tai ainakin kiinnostus uutta tietoa tai jotakin tieteen alaa kohtaan. Saisi myös tehdä töitä, mutta niin että olisi minun. Siis, että ei olisi pois kun olen kotona.

En ole vaimonhakkaaja vaan haluaisin vaan tällaisen liiton.

Kommentit (346)

Vierailija
101/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minä olen Itä-Euroopasta, varmuudella sanon että ne loppuivat jo 40 vuotta sitten :)

Vierailija
102/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla odotuksilla olet etsimässä itsellesi kotiorjaa, et vaimoa. Täytyy olla jälkeenjäänyt ja tyhmä nainen jos tuohon suostuu.

Mun isä arvosti vanhanajan perinteistä vaimoa ja hänellä oli saman tapaisia odotuksia, mutta hänellä oli kunnia-asia pitää vaimoa ja lapsia kuin kukkaa kämmenellä, jota en kommentistasi löydä etsimälläkään, vaan kuvittelet vaimosi tekevän työtä kellon ympäri kuin orja, eikä olevan kotirouva perhettä varten.

Ennen kotirouvilla oli aina saatavilla apua. Kotiapulainen hoiti kodin, lastenhoitaja lapset, pyykit pesetettiin pesulassa, oli piiat ja rengit.

Vai millä ihmeen ajalla luulet tuon kaiken työmäärän lisäksi ehtiä naisen kaunistua - käydä pari kertaa viikossa kampaajalla, kauneussalongeissa, ompelijalla sovittamassa vaatteita jne.

Luulen, että sinulla on omiin resurssiin nähden aivan liian kovat vaatimukset ja tuskin noilla toiveilla ja asenteella tulet hyvää parisuhdetta saamaan. Mieluimmin elä omassa mielikuvitusmaailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittaja ei ole vastanut noihin lastenhoitokysymyksiin? Taitaa itsekin tietää, ettei ole osannu ajatella asiaa tuolta kantilta ja on kuvitellut lasten olevan näkymättömiä ja hiljaisia :D

Vierailija
104/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kotona viihtyvä nainen. Meillä on taapero, jota hoidan ja opiskelen samalla uutta ammattia omaan tahtiini. Saan kotihoidontukea ja opintotukea. Mies maksaa elämisen eli elättää käymällä työssä ja omalla varallisuudellaan. Minä hoidan kaikki kotityöt vaikka mies kotona ollessaan autteleekin esim. ruuanlaitossa. Seksiä on taaperosta riippuen mahdollisimman usein, aina ei onnistu kun lapsi ei nuku. Kumpikaan meistä ei herää yöllä sillä lapsi nukkuu mainiosti. Aina en kylläkään ole kovinkaan laitettu, mutta eipä tuo mies ole siitä niin välittänyt. Niin ja lomat ja lomamatkat maksaa tietenkin mies ja käymme lomilla aina kaikki kolme yhdessä.

Vierailija
105/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluat naiset joka raataa nöyränä 24/7  hoitaa kodin, tuo silti taloon rahaa, mutta on silti kotona aina kun sinä olet. Ihmisen jolla ei olis omaa elämää ollenkaan.

Ihan tälleen pikku vinkkinä.. muuta takaisin äidin helmoihin, sen lähemmäksi unelmavaimoasi et pääse.

Ikävä kyllä, sun olis aika herätä tähän päivään, ja ymmärtää, että elättääkseen perheensä, molempien on käytävä töissä, ja silloin kodinhoito yms on jaettava puolisoiden kesken. Ei kukaan pysty 24/7 hoitamaan tuota unelmoimaasi vaimon pestiä. Täysi mahdottomuus

Vierailija
106/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mitä tapahtuisi, jos tuo vaimosi kuitenkin päättäisi lähteä yksin tai tyttökavereiden kanssa viikoksi lomalle ulkomaille, esim kreikkaan? Mitä tekisit?

Vierailija
107/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksat varmaan myös kuukausittain sen verran rahaa, että siitä saa säästöön tulevaa vanhuutta varten? Kukaan nainen ei ole niin tyhmä, että heittäytyisi miehen rahojen varaan ajattelematta yhtään tulevaisuutta.

Kyllä on.

Vierailija
108/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä kriteeri: miltä SINÄ näytät?

Vierailija
109/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ihmiset täällä mollaavat AP:n unelmia. On ihmisiä joilla tälläinen suhde toimii, ei se kaikille ole. Mutta se että ihmiset peukuttavat alaspäin koska se ei käy heidän kriteereihin on mielestäni yhtä tyhmää, kuin ne miehet jotka väittävät että kaikkien naisten pitäisi olla tälläisiä. 

AP, toivottavasti löydät haaveilemasi naisen. Niitä varmasti on, mutta he ovat usein ujoja ja heidät pitää etsiä "kiven alta". Älä kuitenkaan yritä pakottaa sellaista naista tuohon rooliin, joka ei sitä halua tai asemastaan nauttisi. 

Vierailija
110/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen liian laiska tekemään kotityöt yksin. En tajua, miksi kukaan uhrautuisi palvelijaksi.

Vierailija
111/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa meistä naisista ei haluaisi kiiltokuvaperhettä, seurustella rakkaan miehen ja lastensa seurassa kotirouvana, piipahtaa välillä kauneussalongeissa, lukupiirissä ja Lions Klubin leideissä, vastata lankapuhelimeen kun mies tai ystävätär soittaisi ja palvelusväki hoitaisi ikävät arkirutiinit - kodin- ja lastenhoidon.

Ei, se ei ole mahdollista, eikä paluuta entiseen ole, sillä yhteiskuntamme on aivan toinen, kuin ennen 60-luvulla, jolloin viimeisetkin kotirouvat palasivat työelämään. Nyt on vain kotiäitejä, jotka ovat kotona vain lastenhoidollisista syistä, ei miehen.

Vierailija
112/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, kuvailit just mun ja miehen parisuhteen

Vierailija
113/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap?

Vierailija
114/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei toi vaatimuslista nyt kamalan pahalta kuulosta. Meillä on mieheni kanssa hyvinkin "perinteinen" parisuhde: minä teen useimmiten ns. naisten työt ja hän tekee miesten työt. Siivoan ja pesen pyykit, mutta ruokaa tekee se kumpi ensin ehtii. Mies taas korjaa, rakentaa ja toteuttaa esim. mun sisustusideat jne. Meillä on molempia tyydyttävä parisuhde :) Ollaan reilu parikymppisiä.

Hienoa, kun olette kumpikin tyytyväisiä. Älkää kuitenkaan tehkö lapsia ilman että sovitte kaiken uusiksi.

Vierailija
115/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos kaiken antava mies jäisi työttömäksi?

Vierailija
116/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Millaista huomiota vaimosi sinulta saisi? Enkä tarkoita nyt taloudellista huomiota.

Vierailija
117/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaisuutta on paljon. Mutta olen vähän pihi. Jos nainen oikein hyvin puhuisi ehkä voisin ne ruuat ostaa. Veisin naista myös paljon eri paikkoihin syömään. Kaurapuuro käy oikein hyvin aamupalaksi kahvin ja marjojen kanssa.

Olen 35, Helsingissä asun. Haluaisin omakotitalon ja voisin muuttaa Helsingistä 70km päähän. Mieluiten rakennuttaisin talon haluamani ihmisen kanssa yhdessä suunnitellen. Haluaisin siitä meidän molempien näköisen. Nainen saisi halutessaan opiskella, kunhan hoitaisi kodin samalla ja opiskelisi sellaiseen tahtiin että keskittyisi myös suhteeseemme.

Ap

Oivoi, jos ruokamenot haluaa pieniksi, niin kaurapuuro aamupalaksi ei riitä. Se tarkoittaa, että kerran pari viikossa päivällinen on puuroa.

Sana pihi ei todellakaan sovi haaveilemaasi parisuhteeseen. Hyvin pian alat valvoa vaimon rahankäyttöä ja motkottaa tuhlailusta.

Vierailija
118/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap koskaan rakastunut? Laskelmoitko vaan?

Vierailija
119/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nukke ja palkkaa pari palvelijaa. Tuollaista ihmistä ei olekaan, olet jo päättänyt että haluat mielikuvitusnaisen etkä oikeaa ihmistä.

Vierailija
120/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs nyt määriteltiinkään nämä nykyajan miesten ja naisten työt?Jos asuu,vaikkapa nyt kerrostalossa,nii mitä miesten töitä sielä oikeasti on? Voisiko ap vastata.? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi