Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin perinteisen naisen

Vierailija
20.08.2016 |

Joka tekisi ruokaa kun tulen töistä tai olisi jo ehtinyt tehdä, tekisi kaikki naisten työt ja minä sitten miesten. Olisi sängyssä vähän kokematon, saisin opettaa. Osaisi tehdä hyvää ruokaa ja pitää kodin siistinä, huolehtisi ulkonäöstään, ja olisi vähän alistuva muttei yhtään liikaa. Eli sanoisi mielipiteensä eikä mielistelisi mutta pyrkisi olemaan miellyttävä eikä nalkuttaisi.

Maksaisin kaiken.

Onko tällaisia? Toki olettaisin naisella olevan jonkun tason koulutus tai ainakin kiinnostus uutta tietoa tai jotakin tieteen alaa kohtaan. Saisi myös tehdä töitä, mutta niin että olisi minun. Siis, että ei olisi pois kun olen kotona.

En ole vaimonhakkaaja vaan haluaisin vaan tällaisen liiton.

Kommentit (346)

Vierailija
81/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin miehen joka tekis kotityöt ja jolla silti olis rahaa maksaa oma osansa yhteisistä kuluista. Töissä voisi käydä vaikkapa yhtenä päivänä viikossa, mieluiten viikonloppuna jolloin saisin yhden vapaapäivän viikossa ihan omaa rauhaa. Silloin saattaisin tehdä ruokaa ja mies aina ilahtuisi kovasti ja kiittelisi minua. Jos meillä olis tän miehen kanssa lapsia, silloin hän ei saisi käydä viikonloppuisin töissä. 

Vierailija
82/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua ulkomaista naista. Haluan suomalaisen tai ruotsalaisen rauhallisen ja ystävällisen naisen. En pidä thaimaalaisten ulkonäöstä ollenkaan. Haluan myös rakkautta ja ystävyyttä. Siivoja minulla käy ja saisi käydä jatkossakin jos nainen haluaisi, arvostaisin jos ei haluaisi.

Ap

Niin koska olet pihi, etkä halua laittaa sentin hyrrää sellaiseen touhuun, jonka akka voi tehdä sillä välin kun et ole kotona.

Niin mitä se akka sitten tekisi, jos ei edes huolehdi kodista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksat kaiken ja saan shoppailurahaa sekä käydään joskus ulkomailla, minä voin tulla: )

Blondi 23v.

Vierailija
84/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, missä päin Suomea asut ja ikä?

t. kiinnostunut sinkku

Vierailija
85/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on whdotus. Muuta all inclusive-hotelliin asumaan vakituisesti ja palkkaa lastenhoitaja ympäri vuorokaudeksi ja vaikka prostituoitu esim 3 h/vko. Tulee halvemmaksi ja elämä on mukavampaa ja seksiä saa eri naisten kanssa. Jos sulla on varaa kuten anbat ymmärtää, niin olosi ihanteellinen systeemi kelle tahansa. Olisiko kk-kulut kaikesta esim 5000 euroa? En osaa arvioida, mutta siihen summaan sisältyisi se majoituskin.

Vierailija
86/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Vastaatko vielä miten osallistut lasten hoitoon. Ihan kongreettisella tasolla (harrastuksiin viennit, vaipan vaihdot, neuvolat, syötöt jne..). Miten kun lasten jälkeen et saakaan vaimoltasi läheskään täyttä huomiota?

Vierailija
87/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas palstan naisilla on taas soraa pimpissä, huomatkaa ettei AP halunnut kitisevää minäminäminä- feministiä.

Vierailija
88/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas palstan naisilla on taas soraa pimpissä, huomatkaa ettei AP halunnut kitisevää minäminäminä- feministiä.

Niih. Hän hoitaa sen minäminä-puolen ihan itse. Ettäs tiedätte!

Vierailija
89/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löydät tuollaisen kodinhengettären. Ehkä nykyaikana harvemmin, kun toistetaan tasa-arvoa. Sovitte naisen kanssa selkeästi, että kodinhoito ja ruuanlaitto ovat hänen työtään ja sinun pitää myös näyttää, että arvostat sitä.

Vierailija
90/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin hyvin maksaa sen jonkun ehdottaman 2600e/kk mutta nainen saisi ostaa sillä sitten itse ruuat kotiimme ja maksaa harrastuksestaan ainakin osan itse. En päättäisi hänen vaatteitaan.

Ap

Nainen siis maksaisi keskimääräistä palkkaa vastaavasta summasta yksinään koko perheen ruokaostokset henkilökohtaisten kulujen lisäksi? Ei kuulosta kovin reilulta diililtä. Noilla ehdoilla suostuisi ehkä joku sellainen, jolla on pienet tulot ja jolla ei ole mahdollisuuksia tai kiinnostusta edetä työelämässä, kysymykseen tulee ehkä joku siivooja, lähihoitaja tai kaupan kassa. Avauksessa toivoit kuitenkin koulutettua ja sivistynyttä naista. Vähän haastava yhtälö.

Minusta tuo on todellakin reilu summa koko kuukaudeksi. Huom, mieshän maksaisi kaiken muun.! Tuo raha olisi vain ruokaan ja naisen omiin kuluihin, herroiksihan tuolla eläisi :D

Vierailija
91/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua ulkomaista naista. Haluan suomalaisen tai ruotsalaisen rauhallisen ja ystävällisen naisen. En pidä thaimaalaisten ulkonäöstä ollenkaan. Haluan myös rakkautta ja ystävyyttä. Siivoja minulla käy ja saisi käydä jatkossakin jos nainen haluaisi, arvostaisin jos ei haluaisi.

Ap

Hahhah, olis varmaan joka muijan unelma. Töissä ei tarvitsisi käydä, kotona ei tarvitsisi siivota. Riittää, kun vähän kokkailee ja shoppailee ja pitää itsestään huolta.

Vierailija
92/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on whdotus. Muuta all inclusive-hotelliin asumaan vakituisesti ja palkkaa lastenhoitaja ympäri vuorokaudeksi ja vaikka prostituoitu esim 3 h/vko. Tulee halvemmaksi ja elämä on mukavampaa ja seksiä saa eri naisten kanssa. Jos sulla on varaa kuten anbat ymmärtää, niin olosi ihanteellinen systeemi kelle tahansa. Olisiko kk-kulut kaikesta esim 5000 euroa? En osaa arvioida, mutta siihen summaan sisältyisi se majoituskin.

Tämä.

Aika moni nainenkin voisi muuttaa tuollaiseen. Miksiköhän missään ei mainosteta täysihoitoloita, niille olisi kysyntää!

Vinkki jollekin työttömälle, perusta tuollainen palvelu.

Vierailija
93/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi mies, joka tarjoaa rakkautta ja yhdessäoloa, kuitenkin valtaosin hänen ehdoillaan? Juueikiitos, toi on miinusmerkkinen.

Vierailija
94/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toi vaatimuslista nyt kamalan pahalta kuulosta. Meillä on mieheni kanssa hyvinkin "perinteinen" parisuhde: minä teen useimmiten ns. naisten työt ja hän tekee miesten työt. Siivoan ja pesen pyykit, mutta ruokaa tekee se kumpi ensin ehtii. Mies taas korjaa, rakentaa ja toteuttaa esim. mun sisustusideat jne. Meillä on molempia tyydyttävä parisuhde :) Ollaan reilu parikymppisiä.

Vierailija
95/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Aika moni nainenkin voisi muuttaa tuollaiseen. Miksiköhän missään ei mainosteta täysihoitoloita, niille olisi kysyntää!

Minäkin jäin miettimään, että miksi ap ei hanki palveluita ostopalveluina. Isovanhempieni aikaan monilla oli kodinhoitaja ja lastenhoitaja. Palkkaa sellaiset ja tekee lapset jonkun vauvakuumeisen kolmikymppisen kanssa ja viikko viikko systeemi. Koti voi olla oma jos haluaa. Lisäksi seksiä joko ilmaiseksi eri naisilta jos ap on tasokas ja maksullisilta jos ei saa ilmaiseksi.

Jäin todella miettimään, että olisi ihan helppo toteuttaa tuo toive näin, ja tulisi aika edulliseksi vrt avioliittoon ilman avioehtoa, jos ap:n eka hahmottelema malli kusee ja nainen ottaakin eron kypsänä.

Vierailija
96/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi 26-vuotias naisellinen nainen joka toivoo tollasta kunnon miestä elämäänsä.

En oo kovin kouluttautunu, paraikaa opiskelemassa ja naismaisia juttuja tehnyt paitsi urheilu- ja myyntityöt sitten lisäks.

Oon luonteeltani tosi auttavainen, reipas oikeanlaiselle ihmiselle (ennen ollu liikaakin, kunnes tajunnu että ei kaikille tarvitse olla :D) ja viihdyn kotona erinomaisesti.

Sängyssä kokematon.

Vierailija
97/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua mietityttäisi, että miten pärjääminen sen jälkeen, jos mies kuolee tai tulee ero. Vaikea löytää töitä, jos ei ole mitään työkokemusta, kun on vuosia viettänyt miehelleen kokaten ja laittautuen. Pitäisi aloittaa "pohjalta", vaikka olisikin sen verran säästöjä tai perintöä, että sillä vähän aikaa pärjäisi.

Jos rahaa kuitenkin saa säännöllisesti omalle tilille, ettei mieheltä tarvitse pyytää kun jotain tarvitsee, niin ei kuulostaisi välttämättä kovin pahalta. Pidän kodinhoidosta ja haaveilen siitä, että voisi hankkia edes hieman tuloja taiteella ja käsitöillä, olisi aikaa kasvattaa itse ruokaa jne. ja tämä systeemi ehkä mahdollistaisi sen. Jotain tällaista omaa pitäisi kuitenkin olla, koska en jaksaisi elää ainoastaan miestä, perhettä ja kotia varten. 

Vierailija
98/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Minäkin jäin miettimään, että miksi ap ei hanki palveluita ostopalveluina. Isovanhempieni aikaan monilla oli kodinhoitaja ja lastenhoitaja. Palkkaa sellaiset ja tekee lapset jonkun vauvakuumeisen kolmikymppisen kanssa ja viikko viikko systeemi. Koti voi olla oma jos haluaa. Lisäksi seksiä joko ilmaiseksi eri naisilta jos ap on tasokas ja maksullisilta jos ei saa ilmaiseksi.

Jäin todella miettimään, että olisi ihan helppo toteuttaa tuo toive näin, ja tulisi aika edulliseksi vrt avioliittoon ilman avioehtoa, jos ap:n eka hahmottelema malli kusee ja nainen ottaakin eron kypsänä.

Minä olen tehnyt vähän näin naisena.

Hankin lapsen yksin ilman miestä hedelmöityshoidolla (ap tarvitsee siihen naisen, mut vauvakuumeisia joilla biologinen klo tikittää on helppo löytää siihen). On yksi mies seksiin ja hauskanpitoon erikseen. Hoidan itse lapsen ja kodin, mutta ne hommat nyt on maailman helpointa ulkoistaa jos haluaa.

Vierailija
99/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on aika pitkälti kaikki jo sanottu, mutta lisään vielä sen, että esim meidän esikoinen heräili keskimäärin 5 kertaa yössä ekat 3 vuotta ja senkin jälkeen seuraavat 3 vuotta paljon. Jos emme olisi jakaneet yöheräämisiä niin olisin aivan varmasti sairastunut vakavasti, jo vuoden kohdalla minulla oli masennusoireita univajeen takia.

Toiseksi kun olen ollut kotona vauvan tai taaperon tai kahden kanssa niin en ole pystynyt pitämään kotia siistinä enkä itseäni tyylikkäänä. Tämä lähinnä siksi, että olen halunnut olla lasten kanssa mieluummin kuin siivota ja antaa heidän leikkiä enkä aina siivota leikkejä heti pois. Häpeäkseni täytyy myös mainita että useamman kerran ollessani vauvan kanssa kotona en ole saanut itsellenikään ruokaa, vaan olen pyytänyt miestä tuomaan noutoruokaa työmatkan varrelta sen sijaan että miestä olisi odottanut päivällinen.

Kolmanneksi en ole halunnut olla lapsista erossa kovin paljoa, en yötäkään ennen kuin olivat reilusti yli vuoden.

Kaiken tämän opin itsestäni vasta lasten saamisen jälkeen. Eli käytännössä ei voi etukäteen varmistaa, että saa tuollaisen ap:n toivoman elämän, ainakaan jos haluaa lapsia.

Vierailija
100/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no varmaan tuollaisiakin naisia löytyy. Suomesta tuskin enää kovin helposti, Aasiasta tai Itä-Euroopasta ehkä helpommin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän