Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin perinteisen naisen

Vierailija
20.08.2016 |

Joka tekisi ruokaa kun tulen töistä tai olisi jo ehtinyt tehdä, tekisi kaikki naisten työt ja minä sitten miesten. Olisi sängyssä vähän kokematon, saisin opettaa. Osaisi tehdä hyvää ruokaa ja pitää kodin siistinä, huolehtisi ulkonäöstään, ja olisi vähän alistuva muttei yhtään liikaa. Eli sanoisi mielipiteensä eikä mielistelisi mutta pyrkisi olemaan miellyttävä eikä nalkuttaisi.

Maksaisin kaiken.

Onko tällaisia? Toki olettaisin naisella olevan jonkun tason koulutus tai ainakin kiinnostus uutta tietoa tai jotakin tieteen alaa kohtaan. Saisi myös tehdä töitä, mutta niin että olisi minun. Siis, että ei olisi pois kun olen kotona.

En ole vaimonhakkaaja vaan haluaisin vaan tällaisen liiton.

Kommentit (346)

Vierailija
61/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin hyvin maksaa sen jonkun ehdottaman 2600e/kk mutta nainen saisi ostaa sillä sitten itse ruuat kotiimme ja maksaa harrastuksestaan ainakin osan itse. En päättäisi hänen vaatteitaan.

Ap

Ruokamenot on mahdollista pitää hyvinkin pienenä, mutta silloin pihvin sijasta tarjotaan usein puuroa. Käykö se sinulle?

Vierailija
62/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan miehen, joka tuo leivän pöytään. Tekee ne miehen työt. Minä pitäisin kodin kunnossa. Olisi aina puhdasta ylle, koti siistinä ja kiltti olen. Ei edes yhden illan suhdetta. Pitkä suhde päättyi, olin kotona, opiskelin omia juttuja, kävin museoissa, tein mitä kiinnosti. Tein kotona kaiken mitä mies toivoi. ..

Mitä mies teki.. Meni ja otti nuoremman..

Mutta ei se mitään.. Osa aika töissä käyn ja löydän sen oman rakkaan. En minä kaipaa mitään nykyajan suhdesoppaa. Kaipan vanhoja perinteisiä juttuja. Erosta on nyt kolme pöivää, on tullut jo tusina treffikutsuja. Tulee kiva syksy!

Kuulostaa oikein hyvältä ja hienoa kuulla että kaltaisiasi vielä on. Varmasti on kysyntää.

En siis mitään uskovaista neitsyttä ole haluamassa. Mutta ehkä vähän estoisen jossa olisi vähän haastetta ja joka lopulta alkaisi nauttimaan. En tykkää olla saava puoli oraaliseksissä, enkä pidä raapimisesta, hiusten kiskomisesta tms. Siksi mieluummin rauhallinen sängyssä.

Tuntuu kyllä ettei tällaisia ole 25-35-vuotiaissa.

Ap

Ootko varma, että susta on "opettamaan naista nauttimaan". Ei ihan simppeli homma kun nautinto nyt yleensä lähtee siitä, että osaa ensiksi tuottaa nautintoa itselleen...kuinka monta naista olet "opettanut"?

Kolmen naisen kanssa olen ollut pitkäs seksisuhteessa. Arvot oli kaikkien kanssa kuitenkin hyvin poikkeavat.

Ap

No huh että sentöön tajuat että sun arvot ON todellakin poikkeavat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin hyvin maksaa sen jonkun ehdottaman 2600e/kk mutta nainen saisi ostaa sillä sitten itse ruuat kotiimme ja maksaa harrastuksestaan ainakin osan itse. En päättäisi hänen vaatteitaan.

Ap

Nainen siis maksaisi keskimääräistä palkkaa vastaavasta summasta yksinään koko perheen ruokaostokset henkilökohtaisten kulujen lisäksi? Ei kuulosta kovin reilulta diililtä. Noilla ehdoilla suostuisi ehkä joku sellainen, jolla on pienet tulot ja jolla ei ole mahdollisuuksia tai kiinnostusta edetä työelämässä, kysymykseen tulee ehkä joku siivooja, lähihoitaja tai kaupan kassa. Avauksessa toivoit kuitenkin koulutettua ja sivistynyttä naista. Vähän haastava yhtälö.

Vierailija
64/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ap toiveistasi kiinni. Moni anoppi saa sinusta toivevävyn. Mies hoitaa talousasiat ja palkkaa siivoojan ja nainen voi rauhassa sisustaa ja hakea torilta kukkia pöytään. (Kokematon) nainen voi laittautua kotona kauniiksi koko päivän kun arvon herra tulee töistä kotiin. Lounaan laittamisessa ei yhdelle kovin kauan kestä ja lopun aikaa voi olla omissa harrastuksissa kuntosalilla ja kauneushoidoissa. Lounaan jälkeen voi siirtyä arvon herran hellään opetukseen. Ei paha sanon minä!

Vierailija
65/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan miehen, joka tuo leivän pöytään. Tekee ne miehen työt. Minä pitäisin kodin kunnossa. Olisi aina puhdasta ylle, koti siistinä ja kiltti olen. Ei edes yhden illan suhdetta. Pitkä suhde päättyi, olin kotona, opiskelin omia juttuja, kävin museoissa, tein mitä kiinnosti. Tein kotona kaiken mitä mies toivoi. ..

Mitä mies teki.. Meni ja otti nuoremman..

Mutta ei se mitään.. Osa aika töissä käyn ja löydän sen oman rakkaan. En minä kaipaa mitään nykyajan suhdesoppaa. Kaipan vanhoja perinteisiä juttuja. Erosta on nyt kolme pöivää, on tullut jo tusina treffikutsuja. Tulee kiva syksy!

Kuulostaa oikein hyvältä ja hienoa kuulla että kaltaisiasi vielä on. Varmasti on kysyntää.

En siis mitään uskovaista neitsyttä ole haluamassa. Mutta ehkä vähän estoisen jossa olisi vähän haastetta ja joka lopulta alkaisi nauttimaan. En tykkää olla saava puoli oraaliseksissä, enkä pidä raapimisesta, hiusten kiskomisesta tms. Siksi mieluummin rauhallinen sängyssä.

Tuntuu kyllä ettei tällaisia ole 25-35-vuotiaissa.

Ap

Ootko varma, että susta on "opettamaan naista nauttimaan". Ei ihan simppeli homma kun nautinto nyt yleensä lähtee siitä, että osaa ensiksi tuottaa nautintoa itselleen...kuinka monta naista olet "opettanut"?

Kolmen naisen kanssa olen ollut pitkäs seksisuhteessa. Arvot oli kaikkien kanssa kuitenkin hyvin poikkeavat.

Ap

ja näistä naisista opetit nauttimaan kuinka monta?

Jokaista. Palaute oli erinomaista.

Ap

Vierailija
66/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko siis olemassa sellaisiakin terveitä suhteita joissa aikuinen ihminen päättää toisen aikuisen vaatteista? Mielenkiintoinen on käsityksesi rakkaudesta, oletko koskaan ollut parisuhteessa?

Vierailija
67/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap ja missä päin Suomea asut? Tulerko naisen muuttaa sinun kotiisi vai oletko sinä valmis muuttamaan?

Vierailija
68/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinpä kirjoitti:

Sopisiko, että vaihdetaan työt päikseen? Tee sinä ne "naisten työt" (työpäivän jälkeen toinen työpäivä kotona; siivous, pyykkäys, ruuat, lasten asiat, kaupassa käynti jne.), niin minä hoidan ne "miesten työt" (vaihdan olohuoneen lampun kerran vuodessa ja käytän auton huollossa).

Mietin tässä tuota vapaa-aikakysymystä, jos on lapsia...? Mä oon tällä hetkellä kotona ja 95% kotitöistä on mun vastuulla ja tietenkin lapset. Mies on töissä. Mies tulee töistä, keittää kahvit, ottaa puhelimen ja istuu sohvalle kahvikupin kanssa, siinä menee helposti 2h, jolloin minä laitan ruuat, vastaan lasten tarpeisiin jne. Ja nyt, sorsajahdin aloituspäivänä, mies oli aamulla 5-10 kyyhkypassissa ja lähti 10.30 sorsajahdin aloitukseen, tätä se tulee olemaan lokakuun loppuun.. :( ei jotenki korvaa miehen palkka sitä, että mun vastuulla on koti ja lapset 24/7.. varsinkin kun miehen tulot ei ole kuin 500e/kk enemmän ku mulla... eli en käytännössä saa edes korvausta siitä, että oon kotona. Onneks kohta pääsee takas töihin. Saa edes vähän aikaa aikuisten kans.

Mä en siis kertakaikkiaan ymmärrä, että joku nainen haluaa olla joku kotihengetär, että mies saa olla herra talossa.. ja mä oon kuitenki sellaisen kotihengettären kasvattama...

Vierailija
69/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöheräämisiä ei halua hoitaa, mutta hoidatko muuten lapset? Vaihdat vaipat, kylvetät, luet iltasadun, leikit työpäivän jälkeen, viet harrastuksiin ja tapahtumiin, olet mukana kun lasta viedään neuvolaan ja lääkäriin? Vai odotatko, että lapset käyvät kiltisti antamassa iltapusun kun luet päivän lehteä ja polttelet piippua? Entä kun vaimo ei ehdi siivota ja laittaa ruokaa, kun panostaa lasten kanssa olemiseen?

Vierailija
70/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei, vaan nainen maksaisi tuosta summasta puolet perheen menoista (summahan voi tietysti olla eri, riippuen naisen edellisestä palkasta). Summa siis vastaisi naisen palkkaa ja josta hän maksaa puolet kuluista, omat menonsa/harrastuksensa. Toki jos mies vaatimalla vaatii kalliimpaa elintasoa kuin naisella olisi varaa, mies maksaisi suurimman osan. Tuosta summasta nainen saa myös kuukausittain säästöön puskurirahastoa.

Oikeasti, ei kukaan sinisilmäisesti jää kotiin miehen rahojen varaan. Mies(kin) voi jättää tai kuolla. Sitten onkin kiva jäädä tyhjän päälle.

Vierailija
71/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aika pitkälti ap:n kuvailema nainen. Omaan lestadiolaistaustan, siksi niin perinteinen. Olen eronnut, seksikokemusta vain yhdestä miehestä, amk-koulutus, töissä jossa pitää olla huoliteltu ulkonäkö ja niinpä usein kotonakin. Harrastus salilla käynti joka sopii hyvin ammupäiville. Mutta en jäisi kotiin töistä, kuin oss-aikaseks. Ja jos mies on fiksu ja järkevä, voin antas enemmän päätäntävaltaa (kuin mitä bipolar-eks sai).

Vierailija
72/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei ole niin tyhmä, että heittäytyisi miehen rahojen varaan ajattelematta yhtään tulevaisuutta.

Ai ei? Iso lol.

Sitähän ne naiset juuri tekevät

Vierailija
73/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisuutta on paljon. Mutta olen vähän pihi. Jos nainen oikein hyvin puhuisi ehkä voisin ne ruuat ostaa. Veisin naista myös paljon eri paikkoihin syömään. Kaurapuuro käy oikein hyvin aamupalaksi kahvin ja marjojen kanssa.

Olen 35, Helsingissä asun. Haluaisin omakotitalon ja voisin muuttaa Helsingistä 70km päähän. Mieluiten rakennuttaisin talon haluamani ihmisen kanssa yhdessä suunnitellen. Haluaisin siitä meidän molempien näköisen. Nainen saisi halutessaan opiskella, kunhan hoitaisi kodin samalla ja opiskelisi sellaiseen tahtiin että keskittyisi myös suhteeseemme.

Ap

Vierailija
74/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, että ehkä ruuat ostaisit. Vaan sinä maksaisit ruuat, pesuaineet, lakanat, pyyhkeet, matot, kaiken. Lisäksi vaimoa pitää hemmotella kunnon lahjoilla ystävänpäivän, jouluna, äitien päivänä, vuosipäivänä, hääpäivänä. Piheys ei ole kivaa.

Vierailija
75/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei ap. Valmistaudu elämään yksin tai postimyyntivaimon kanssa.

Vierailija
76/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaisuutta on paljon. Mutta olen vähän pihi. Jos nainen oikein hyvin puhuisi ehkä voisin ne ruuat ostaa. Veisin naista myös paljon eri paikkoihin syömään. Kaurapuuro käy oikein hyvin aamupalaksi kahvin ja marjojen kanssa.

Olen 35, Helsingissä asun. Haluaisin omakotitalon ja voisin muuttaa Helsingistä 70km päähän. Mieluiten rakennuttaisin talon haluamani ihmisen kanssa yhdessä suunnitellen. Haluaisin siitä meidän molempien näköisen. Nainen saisi halutessaan opiskella, kunhan hoitaisi kodin samalla ja opiskelisi sellaiseen tahtiin että keskittyisi myös suhteeseemme.

Ap

Sinähän se varsinainen palkinto olet! Ei riitä että olet epävarma, mielikuvitukseton kontrollifriikki joka haluaa ostaa vaimon rahalla, mutta lisäksi olet vielä pihi! Mitä hyvää sinussa oikein on? Pinnistele nyt vähän jos jotain irtoaisi.

Vierailija
77/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat omakotitaloon siis? Maksatko naiselle ajokortin ja toisen auton, jotta hän pääsee asioille vai onko nainen sinun kyytiesi varassa? Lapset harrastaa, kyyditsetkö myös harrastuksiin ja odottelet sen 1-2 tuntia kentän tai kaukalon laidalla?

Vierailija
78/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aika pitkälti ap:n kuvailema nainen. Omaan lestadiolaistaustan, siksi niin perinteinen. Olen eronnut, seksikokemusta vain yhdestä miehestä, amk-koulutus, töissä jossa pitää olla huoliteltu ulkonäkö ja niinpä usein kotonakin. Harrastus salilla käynti joka sopii hyvin ammupäiville. Mutta en jäisi kotiin töistä, kuin oss-aikaseks. Ja jos mies on fiksu ja järkevä, voin antas enemmän päätäntävaltaa (kuin mitä bipolar-eks sai).

Minä olen lestadiolainen, mutta en siltikään halua olla mikään kotihengetär tai -orja.

68

Vierailija
79/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on aloittajan ihannepäivä ts. millaista elämää haluaisit elää?

Vierailija
80/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos sä haluat ihmisorjan töihin itsellesi 24/7, niin tuo rahamäärä ei riitä palkaksi alkuunkaan. Ja kuule siinä suhteessa sun pitää maksaa palkan ja eläkekarttuman lisäksi aivan kaikki elinkustannukset.

Mieti vaikka nitä maksaa palkata 24 h joka päivä erikseen prostituoitu, siivooja, kokki ja lastenhoitaja. Siitä voit alkaa haarukoida oikeita kk-kustannuksia tuollaiseen järjestelyyn... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä