Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin perinteisen naisen

Vierailija
20.08.2016 |

Joka tekisi ruokaa kun tulen töistä tai olisi jo ehtinyt tehdä, tekisi kaikki naisten työt ja minä sitten miesten. Olisi sängyssä vähän kokematon, saisin opettaa. Osaisi tehdä hyvää ruokaa ja pitää kodin siistinä, huolehtisi ulkonäöstään, ja olisi vähän alistuva muttei yhtään liikaa. Eli sanoisi mielipiteensä eikä mielistelisi mutta pyrkisi olemaan miellyttävä eikä nalkuttaisi.

Maksaisin kaiken.

Onko tällaisia? Toki olettaisin naisella olevan jonkun tason koulutus tai ainakin kiinnostus uutta tietoa tai jotakin tieteen alaa kohtaan. Saisi myös tehdä töitä, mutta niin että olisi minun. Siis, että ei olisi pois kun olen kotona.

En ole vaimonhakkaaja vaan haluaisin vaan tällaisen liiton.

Kommentit (346)

Vierailija
41/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:n malli kuulostaa ihan hyvältä. Paitsi naisen kyllä kannattaisi käydä töissä, vaikka osa-aikaisesti. Käy tylsäksi olla vain kotona. Mutta muuten moni voisi olla kiinnostunut perinteisemmästä elämäntyylistä, tuntuu että se on jopa tuleva trendi. Onnea ap etsintään!

Vierailija
42/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle sopisi ap sellainen japanilainen robottinukke. Nimittäin oikeaa itsenäistä ihmistä et selvästi kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa siltä, että sinulla ei ole itselläsi mitään erityistä annettavaa naiselle, vaan sitä samaa jota suurin osa suomen miehistä tarjoaa. Vaadit kuitenkin naiselta valtavasti ja aika poikkeuksellisia asioita. Millä avuilla ajattelit saada itsellesi tällaisen naisen, jos sellaiseen joskus onnistut tutustumaan?

En osaa sanoa. Varallisuutta on monia enemmän. Joten ainakin pystyn kustantamaan naiselle kalliitkin harrastukset. Olisin varmasti uskollinen ja jos tällaisen tapaisin toivoisin myös sellaista kemiaa että nainen kiinnostuisi minusta eikä rahoistani. Luultavasti en toisi varallisuuttani edes esiin. Herrasmies olen eli tarjoaisin aina kaiken.

Ap

Vierailija
44/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajassa on outoja piirteitä, mutta perinteiset naiset on kyllä kuumia. Kaunis, terve ulkonäkö ja elämäntavat. Moraalinen suoraselkäisyys ja tyylikkyys. Ja perinteiset perhearvot on vaihteeksi raikas tuulahdus tämän kaiken hedonismin keskellä.

Vierailija
45/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Paljonko olisit valmis maksamaan naiselle kuussa palkkaa tuosta?

Vierailija
46/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa mallissa ei riitä se, että mies on todella hyvätuloinen vaan miehellä pitää olla iso omaisuuskin. Jos ap:n työkyky menee tai hän haluaakin erota, niin naisen elättäminen pitää olla varma elämän loppuun asti. Pelkkä eläkesäästäminen ei riitä, yli nelikymppinen nainen ilman työkokemusta ei saa enää töitä. Ei kukaan ota riskiä, että joutuisi elämään peruspäivärahalla tai toimeentulotuella eläkeikään asti pahimmassa tapauksessa kymmeniä vuosia.

Vaikka ap miten haaveilee ja suunnittelee tulevaa, niin ap:n rakkauskin voi lopahtaa jossain vaiheessa. Vaimo numero 2 voikin sitten olla lapseton uranainen.

Vierailija
47/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla pitäisi olla väh 100 ke:n tulot ja puolesta niistä mä sitten saisin päättää mitä rahoille tehdään. Kaikki omaisuus ostettaisiin yhteisiin nimiin. Ei avioehtoa. Avioeron tullessa sitoutuisit maksamaan edelleen puolet palkastasi & muista eduista mulle ts. mun ei tarvitsisi eron tullessa joutua puille paljaille.

Sitten voisin harkita.

Vierailija
48/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan miehen, joka tuo leivän pöytään. Tekee ne miehen työt. Minä pitäisin kodin kunnossa. Olisi aina puhdasta ylle, koti siistinä ja kiltti olen. Ei edes yhden illan suhdetta. Pitkä suhde päättyi, olin kotona, opiskelin omia juttuja, kävin museoissa, tein mitä kiinnosti. Tein kotona kaiken mitä mies toivoi. ..

Mitä mies teki.. Meni ja otti nuoremman..

Mutta ei se mitään.. Osa aika töissä käyn ja löydän sen oman rakkaan. En minä kaipaa mitään nykyajan suhdesoppaa. Kaipan vanhoja perinteisiä juttuja. Erosta on nyt kolme pöivää, on tullut jo tusina treffikutsuja. Tulee kiva syksy!

Kuulostaa oikein hyvältä ja hienoa kuulla että kaltaisiasi vielä on. Varmasti on kysyntää.

En siis mitään uskovaista neitsyttä ole haluamassa. Mutta ehkä vähän estoisen jossa olisi vähän haastetta ja joka lopulta alkaisi nauttimaan. En tykkää olla saava puoli oraaliseksissä, enkä pidä raapimisesta, hiusten kiskomisesta tms. Siksi mieluummin rauhallinen sängyssä.

Tuntuu kyllä ettei tällaisia ole 25-35-vuotiaissa.

Ap

Ootko varma, että susta on "opettamaan naista nauttimaan". Ei ihan simppeli homma kun nautinto nyt yleensä lähtee siitä, että osaa ensiksi tuottaa nautintoa itselleen...kuinka monta naista olet "opettanut"?

Vierailija
49/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo naisen seksuaalinen kokemattomuus on vähän outo. Onko ap sinulla huono itsetunto, vai miksi tuota toivot?

Vierailija
50/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Saisiko nainen matkustaa sinun rahoilla ilman sinua? Entä istua iltaisin kahviloissa tapaamassa ystäviä? Tai harrastaa iltaisin vaikka ratsastusta tai laskuvarjohyppyä? Vai määrittelisitkö sinä mitä hän saa harrastaa, kenen kanssa ja mihin kellonaikaan?

Toivoisin että nainen harrastaisi kun olen töissä. Voisin tehdä töitä välillä myös illalla joten sikäli ok. Tietenkin haluaisin, että hän olisi onnellinen joten en voisi määrätä mitään. Mutta toivoisin hänen ottavan toiveeni huomioon. Olisin valmis maksamaan hänelle eläketurvan ja menemään naimisiin ilman avioehtoa. Haluaisin myös lapsia ja mahdollistaa heille asioita paljon. En haluaisi naisen lähtevän ulkomaille yksin.

Ap

Mitenkäs harrastaa aamupäivisin jos lapset ovat kotona?  Vai pitäisikö harrastuksista luopua kunnes nuorinkin lapsista menee kouluun?

Ei. Maksaisin mielelläni hoitajan. Myös yöksi välillä, jos lapsi olisi valvottava. Muutenkin haluaisin aikaa kahdestaan välillä vaikka olisi lapsia. Etsisimme hyvän hoitajan.

Lapset olisi pääosin naisen vastuulla, yöllä en heräisi. Muuten kyllä olisin heidän kanssaan mielelläni.

Ap

Vierailija
51/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin mieluusti kotivaimo, mutta harvalla nykyään riittää palkka elättämään kahta saatika kokonaista perhettä. Enkä ole valmis joustamaan mielipiteistäni miehen vuoksi, eli ketään en ala mielistelemään.

Vierailija
52/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehheh suomalainen mangiina kulttuuri jossa naisilla on pallit. Tämä ap:n kyseinen järjestelmä on todella yleistä slaavi ja latina kulttuureissa. Sellainen nainen, joka ei ole valmis hoitamaan kotia ja olemaan nainen talossa on häpeällinen, puhumattakaan jos on jakanut itseään joka puolella. Ei ihme, että avioerot ovat yleisiä nykyään. Minä näen kuitenkin myös suomalaisen miehen syypääksi tässä, aika moni suomalainen mies on pehmeä, sen näkee pelkästään tuolla ulkona kävellessä kun katsoo näitä pariskuntia, mies alistettu ilme ja nainen ylväs ilme naamalla, toimii tässä kulttuurissa, mutta ei muissa oikean kulttuurin maissa, my two cents.

T: Half Finn

Monissa Itä-Euroopan maissa ja Etelä-Amerikassa on kyllä enemmän avioeroja kuin Suomessa, ja naisten heikko asema, perheväkivalta, seksuaalinen ahdistelu ja miesten uskottomuus ovat keskeisiä teemoja yhteiskunnallisessa keskustelussa. Naiset eivät ole valinneet kodin hengettären osaa vapaaehtoisesti. En pitäisi näitä maita esimerkkeinä mistään ihanneyhteiskunnista.

Vierailija
53/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa siltä, että sinulla ei ole itselläsi mitään erityistä annettavaa naiselle, vaan sitä samaa jota suurin osa suomen miehistä tarjoaa. Vaadit kuitenkin naiselta valtavasti ja aika poikkeuksellisia asioita. Millä avuilla ajattelit saada itsellesi tällaisen naisen, jos sellaiseen joskus onnistut tutustumaan?

En osaa sanoa. Varallisuutta on monia enemmän. Joten ainakin pystyn kustantamaan naiselle kalliitkin harrastukset. Olisin varmasti uskollinen ja jos tällaisen tapaisin toivoisin myös sellaista kemiaa että nainen kiinnostuisi minusta eikä rahoistani. Luultavasti en toisi varallisuuttani edes esiin. Herrasmies olen eli tarjoaisin aina kaiken.

Ap

Mitä iloa on rahasta jos mies on se, kuka päättää miten sitä käytetään? Se ei ole naisen päättämistä, että hän saa valita ostaako mustan vai ruskean hameen kun mies on jo päättänyt että hameen tarvitsee.

Saa käyttää rahaa harrastuksiin, mutta sopivia harrastuksia on tietyt ja tiettynä hekenä. Saa ja pitää ehostaa itseään, mutta sellaisella tyylillä kuin mies haluaa.

Vierailija
54/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi naisen täytyisi kiinnostua sinusta persoonana ja yksilönä kaikkine puolinesi johon rakastua, eikä sen takia että mahdollistat hänelle jotain? Erikoinen vaatimus ihmiseltä joka itse hakee kumppania omien toiveidensa pohjalta hyvin tarkkaan mietittyyn sabluunaan.

Vierailija
55/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan miehen, joka tuo leivän pöytään. Tekee ne miehen työt. Minä pitäisin kodin kunnossa. Olisi aina puhdasta ylle, koti siistinä ja kiltti olen. Ei edes yhden illan suhdetta. Pitkä suhde päättyi, olin kotona, opiskelin omia juttuja, kävin museoissa, tein mitä kiinnosti. Tein kotona kaiken mitä mies toivoi. ..

Mutta ei se mitään.. Osa aika töissä käyn ja löydän sen oman rakkaan. En minä kaipaa mitään nykyajan suhdesoppaa. Kaipan vanhoja perinteisiä juttuja. Erosta on nyt kolme pöivää, on tullut jo tusina treffikutsuja. Tulee kiva syksy!

Kuulostaa oikein hyvältä ja hienoa kuulla että kaltaisiasi vielä on. Varmasti on kysyntää.

En siis mitään uskovaista neitsyttä ole haluamassa. Mutta ehkä vähän estoisen jossa olisi vähän haastetta ja joka lopulta alkaisi nauttimaan. En tykkää olla saava puoli oraaliseksissä, enkä pidä raapimisesta, hiusten kiskomisesta tms. Siksi mieluummin rauhallinen sängyssä.

Ap

Ootko varma, että susta on "opettamaan naista nauttimaan". Ei ihan simppeli homma kun nautinto nyt yleensä lähtee siitä, että osaa ensiksi tuottaa nautintoa itselleen...kuinka monta naista olet "opettanut"?

Kolmen naisen kanssa olen ollut pitkäs seksisuhteessa. Arvot oli kaikkien kanssa kuitenkin hyvin poikkeavat.

Ap

Vierailija
56/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa! Muodosta pitkä ja antoisa suhde oikean kätesi kanssa.

Vierailija
57/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvin maksaa sen jonkun ehdottaman 2600e/kk mutta nainen saisi ostaa sillä sitten itse ruuat kotiimme ja maksaa harrastuksestaan ainakin osan itse. En päättäisi hänen vaatteitaan.

Ap

Vierailija
58/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos vaimo haluaakin opiskella tai mennä töihin vaikka 10 vuoden jälkeen? Kai pystyt takaamaan myös elintason vaikkapa työkyvyttömyytesi varalta? Kai maksat naiselle myös runsaan eläkkeen, kun hän on tiettyyn elintasoon tottunut?

Vierailija
59/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kolmen naisen kanssa olen ollut pitkäs seksisuhteessa. Arvot oli kaikkien kanssa kuitenkin hyvin poikkeavat.

Ap

ja näistä naisista opetit nauttimaan kuinka monta?

Vierailija
60/346 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin mieluusti kotivaimo, mutta harvalla nykyään riittää palkka elättämään kahta saatika kokonaista perhettä. Enkä ole valmis joustamaan mielipiteistäni miehen vuoksi, eli ketään en ala mielistelemään.

Kuulostaa hyvältä. Eipä kaltaisiasi taida paljoa olla. Mielipiteiden eroavuus ei haittaa, se on osa mielekästä keskustelua. En myöskään halua onnetonta naista joka uhrautuu, joten sikäli ajatukset on hyvä sanoa ääneen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä