Palsta on taas täynnä koulupinnareita
Lapset ja teinit hilluvat täällä, kun vanhemmat ovat poissa eikä kouluun haluta mennä.
Kommentit (13)
Palstalla näkee surullisen puolen nuorisosta.
Ennen nuoriso teki asioiden eteen jotain eikä vain itkenyt netissä. Ajatelkaapa missä käsissä Suomen tulevaisuus on.
Olin aktiivinen koulupinnari 80-luvun lopulla ja 90-luvun alussa, jolloin koulun sijaan menin usein päiväksi tyytyväisenä yksin metsään ja nyt lähes 40 vuotta myöhemmin olen pitkäaikaistyötön ja viihdyn yksin metsässä. Vauvalle kirjoittelen vain silloin kun en ole metsässä, jossa pääosa elämästä sujuu.
Vierailija kirjoitti:
Ennen nuoriso teki asioiden eteen jotain eikä vain itkenyt netissä. Ajatelkaapa missä käsissä Suomen tulevaisuus on.
Purkavat täällä turhautumistaan, mutta eivät tee mitään konkreettista jolla voisivat parantaa elämänlaatuaan?
Kouluun ne mun kersat meni. Ei ole tullu Wilma viestiä, etteikö olis menneet. Mä tässä alan siistiytymään itse iltavuoroon.
Vierailija kirjoitti:
Höps, seniilit tämän palstan täyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kouluun ne mun kersat meni. Ei ole tullu Wilma viestiä, etteikö olis menneet. Mä tässä alan siistiytymään itse iltavuoroon.
Säälin lapsiasi. Isänä on palstailija joka tekee typeriä trollialoituksia. Kuinka lapset voivat kasvaa normaaliksi jos isä on lapsenasteelle jäänyt miesvauva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seniilit eivät käytä nuorison suosimaa kieltä tai sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Ja mt lukien vanhojen ämmyleiden kusisen puolen yöökkk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seniilit eivät käytä nuorison suosimaa kieltä tai sanoja.
"jööses eksvaan ""🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin lapsiasi. Isänä on palstailija joka tekee typeriä trollialoituksia. Kuinka lapset voivat kasvaa normaaliksi jos isä on lapsenasteelle jäänyt miesvauva?
Tai lapsenasteelle jäänyt mt läski äiti.
Palsta on pakopaikkana nykyajan peräkamarinpojille ja -tytöille.