Mies, uskooko naisesi horoskooppeihin, näkijöihin, siihen, että ihmisen nimi määrittää häntä, ennustajiin, korteistakatsojiin yms.?
Miten kestätte sellaisia bimboja? Eikö teitä hävetä olla sellaisen kanssa? Vai uskotteko saman tason roskaan itsekin?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuota pitää kysyä miesten kautta, miksei suoraan naisilta? En ole mies, mutta minä en ole taikauskoinen pätkääkään.
Koska kysymys on osoitettu miehille, miksi kysyisin asiaa naisilta?
Eihän sellaisen hömön kanssa voisi olla. Selväjärkinen sen naisen täytyy olla.
Deal breakerhan tuollainen hölmö taikausko on. Vaikka kuinka yrittäisi selitellä, että vitsillähän sitä vaan.
Miksi kysyt miehiltä?
Minä en usko.
Mutta kysympä sinulta ap, että uskotko sinä automerkin voimaan naisten iskemisessä?
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuota pitää kysyä miesten kautta, miksei suoraan naisilta? En ole mies, mutta minä en ole taikauskoinen pätkääkään.
Eli sinua ei kiinnosta kartottaa sitä, uskovatko naiset noihin vaan saada pari mahdollisesti palstalla notkuvaa miestä mollaamaan taikauskoisia naisia.
Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt miehiltä?
Minä en usko.
Mutta kysympä sinulta ap, että uskotko sinä automerkin voimaan naisten iskemisessä?
N44
Etkö osaa lukea? Kysyn miehiltä, miten he kestävät hurahtanutta naista. Mitä kysymistä minulla olisi silloin naisilta?
Perusta automerkkijutullesi oma ketju äläkä sotke tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinua ei kiinnosta kartottaa sitä, uskovatko naiset noihin vaan saada pari mahdollisesti palstalla notkuvaa miestä mollaamaan taikauskoisia naisia.
Jep jep.
Palstalla käy käsittääkseni puoli miljoonaa kävijää päivässä ja sinä sanot että mukaan mahtuu ehkä pari miestä. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä paremmaksi ei selitykset mene. Koska asia on näin, miksi se voisi olla toisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep.
Palstalla käy käsittääkseni puoli miljoonaa kävijää päivässä ja sinä sanot että mukaan mahtuu ehkä pari miestä. Surullista.
Miesten määrä liippuu aiheesta. Kun puhutaan esim. palstalla esiintyvästä naisvihasta, niin palsta on luonnollisesti misogynistisiä miehiä täynnä. Kun puhutaan naisten hölmöilystä, niin palstalla on vain pari hassua miestä ja niiltä nyt on turha kysyä mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep.
No näin se kumminkin on. Vauvalehden perheaiheiseen keskusteluun tulee erittäin vähän miehiä. Voisi tulla, ei mulla mitään sitä vastaan ole, mutta miehet notkuu mieluummin miehisempien aiheiden parissa.
Useimmat palstalla kommentoivista "miehistä" on naispuolisia trolleja.
Jotka haluaa vaan provosoida riitaa, kuten sinäkin ap.
Täällä on vain muutama naisvihamielunen lassukkamies ja heillä ei ole naisystäviä kuin mielikuvituksessa, joten turha kysyä heiltä tai saa mielikuvitusvastauksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä paremmaksi ei selitykset mene. Koska asia on näin, miksi se voisi olla toisin?
Et selvästikään ole ymmärtänyt tai edes lukenut kysymystä, niin ole hyvä ja poistu ketjusta.
Minä en naisena ole taikauskoinen, enkä sietäisi sitä miehessäkään. Taikausko on epärationaalista ja johtaa turhiin pelkoihin ja ennakkoluuloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep.
No näin se kumminkin on. Vauvalehden perheaiheiseen keskusteluun tulee erittäin vähän miehiä. Voisi tulla, ei mulla mitään sitä vastaan ole, mutta miehet notkuu mieluummin miehisempien aiheiden parissa.
Useimmat palstalla kommentoivista "miehistä" on naispuolisia trolleja.
Jotka haluaa vaan provosoida riitaa, kuten sinäkin ap.
Annas kun arvaan, olet syvällä huuhaassa, joten sinun pitää pyrkiä mitätöimään kaikki sinun huuhaakäytöstäsi kritisoivat viestit. Mene pois.
MInä en oikeastaan usko, mutta luen esim. horoskooppeja viihdemielessä. Mun mies irvailee siitä joskus, mutta hei, uskoo sekin kaikenmaailman pisteytyksiä kuin Raamattua. Ja nyt en tarkoita mitään TM:n labratestejä, vaan esim. elokuvien ja levyjen pisteytyksiä - olen yrittänyt sanoa sille, että ne on yleensä yhden arvostelija mielipide, mutta se oikeesti luulee niiden olevan jonkun laajan asiantuntijapaneelin tuomioita, eikä niiden kanssa muka kukaan voi olla eri mieltä ; DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et selvästikään ole ymmärtänyt tai edes lukenut kysymystä, niin ole hyvä ja poistu ketjusta.
Höpönassu, täällä ollaan kuule ihan niin kauan kuin tahdotaan.
Jakselehan mussummussu *muisk*
Vierailija kirjoitti:
Täällä on vain muutama naisvihamielunen lassukkamies ja heillä ei ole naisystäviä kuin mielikuvituksessa, joten turha kysyä heiltä tai saa mielikuvitusvastauksiakin.
Katsoitko miesten määrän korteista vai kysyitkö näkijältä?
Mene ap käymään jossain huuhaatilaisuudessa. Yllätyt miten paljon siellä on miehiä. Se ei ole sukupuoliominaisuus vaan luonnekysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpönassu, täällä ollaan kuule ihan niin kauan kuin tahdotaan.
Jakselehan mussummussu *muisk*
Käy nyt välillä sentään katsomassa astral tv:tä, että tiedät, missä maailmassa mennään. Tämä ketju oli sinulle valitettavasti liian vaativa.