Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, uskooko naisesi horoskooppeihin, näkijöihin, siihen, että ihmisen nimi määrittää häntä, ennustajiin, korteistakatsojiin yms.?

Vierailija
20.08.2016 |

Miten kestätte sellaisia bimboja? Eikö teitä hävetä olla sellaisen kanssa? Vai uskotteko saman tason roskaan itsekin?

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle kelpaa hiuhaa-kysymykseensä vain tällainen huuhaa-vastaus:

"Olen mies ja kaikki tuntemani naiset ovat idiootteja tyhjäpääbimboja, jotka uskovat ääliömäiseen roskaan ja minun on fiksuna ja älykkäänä, kuten kaikki miehet, vaikea sietää sitä ja siksi häpeän liikkua naisseurassa. "

Bimbolla meni taas väärin.

Miksi et kommentoi miesten vastauksia?

Vierailija
42/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene ap käymään jossain huuhaatilaisuudessa. Yllätyt miten paljon siellä on miehiä. Se ei ole sukupuoliominaisuus vaan luonnekysymys.

Olethan ymmärtänyt, että aloittaja puhuu vain miesten kanssa?

Naisista tosin puhuisi, jos vaan löytäisi niitä keskustelukumppaneita. Naisten kanssa eikä naisille hän ei vielä osaa puhua.

Ei ole vielä saanut muilta miehiltä neuvoja siihen, ei ole löytynyt miehiä joilla on ensimmäisen käden kokemusta ihan oikeista naisista.

Naiset hiljaa kun miehet puhuu.

Mistä teitä bimboja riittää? On teidän miehillä teissä kestämistä.

No on sun naisella sussa kestämistä. Eiks ni? Annat sille ihan kunnolla vastusta jos tiedät mitä tarkoitan ;)

Kiukkuset miehet on niin seksikkäitä... saat varmaan kunnon kyydit partneriltasi aina kun oot noin miesärtsy. *hrrr*

Ärise mulle vielä vähän, könsikäs.

Painu vittuun. Se luki sun horoskoopissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuota pitää kysyä miesten kautta, miksei suoraan naisilta? En ole mies, mutta minä en ole taikauskoinen pätkääkään.

Koska kysymys on osoitettu miehille, miksi kysyisin asiaa naisilta?

Eli sinua ei kiinnosta kartottaa sitä, uskovatko naiset noihin vaan saada pari mahdollisesti palstalla notkuvaa miestä mollaamaan taikauskoisia naisia.

Jep jep.

Palstalla käy käsittääkseni puoli miljoonaa kävijää päivässä ja sinä sanot että mukaan mahtuu ehkä pari miestä. Surullista.

No näin se kumminkin on. Vauvalehden perheaiheiseen keskusteluun tulee erittäin vähän miehiä. Voisi tulla, ei mulla mitään sitä vastaan ole, mutta miehet notkuu mieluummin miehisempien aiheiden parissa. 

Useimmat palstalla kommentoivista "miehistä" on naispuolisia trolleja.

Jotka haluaa vaan provosoida riitaa, kuten sinäkin ap.

Annas kun arvaan, olet syvällä huuhaassa, joten sinun pitää pyrkiä mitätöimään kaikki sinun huuhaakäytöstäsi kritisoivat viestit. Mene pois.

Luetko saamiasi vastauksia ollenkaan, vai eikö sinulla riitä luetun ymmärrys? Mitäpä sanoinkaan heti ekassa kommentissani...?

"en ole taikauskoinen pätkääkään."

Miksi jankutat ketjussa, jossa sinulta ei kysytä mitään? Sekoiletko aina ja kaikkialla samalla lailla?

Miten niin ei kysytä? Juurihan sä olet pitkän aikaa vastannut mulle. ;-DDD

Jos tarkoituksesi oli nolata itsesi, sen homman hoidit kyllä 5/5.

Sä ap hävisit ton jo.

ohis

Sinähän oot se tuomari jolta kysytään. :D

Huuhaan ystävät käyvät joukolla puolustukseen. :D

Vierailija
44/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis minähän olen mies mutta minun mieheni ei usko mihinkään huuhaahan.

Ota sinäkin mies itsellesi niin pääset naisten kanssa inttämisestä.

Vierailija
45/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei usko horoskooppeijin, mutta minä uskon.

M32

Vierailija
46/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene ap käymään jossain huuhaatilaisuudessa. Yllätyt miten paljon siellä on miehiä. Se ei ole sukupuoliominaisuus vaan luonnekysymys.

Naisista tosin puhuisi, jos vaan löytäisi niitä keskustelukumppaneita. Naisten kanssa eikä naisille hän ei vielä osaa puhua.

Ei ole vielä saanut muilta miehiltä neuvoja siihen, ei ole löytynyt miehiä joilla on ensimmäisen käden kokemusta ihan oikeista naisista.

No on sun naisella sussa kestämistä. Eiks ni? Annat sille ihan kunnolla vastusta jos tiedät mitä tarkoitan ;)

Kiukkuset miehet on niin seksikkäitä... saat varmaan kunnon kyydit partneriltasi aina kun oot noin miesärtsy. *hrrr*

Just noin... jatka vielä. Täähän on parempaa kuin puhelinseksi :)

Oo mulle äreä vanha ruma mies...

Vierailija
47/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolisella opiskelijakaverilla on horoskooppimerkkitatuointi joka näkyy kauas. Tulee heti mieleen, miten se joskus pystyy hoitamaan ammattiaan konsultoimatta ensin jotain 15 e/min astrologia. Tuskin pystyykään.

Vierailija
48/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon sielunvaellukseen ja olen nähnyt henkiä. Sisarukseni ja äitini eivät ole koskaan uskoneet, mutta oma isäni näki myös henkiä. Myös taiteellinen lahjakkuus on suvussamme periytynyt isältä minulle maalaamisen muodossa, jos niillä olisi vaikutusta asiaan.

Viisikymppinen mies

Vierailija
49/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu klisee tämä, että naiset on taikauskoisia ja miehet rationaalisia. Ei se ap mitenkään X-kromosomissa periytyvä asia ole!

Se onkin y-kromosomissa periytyvä juttu, että miehet tykkäävät sinisestä, isoista tisseistä, nopeista autoista, urheilusta. Kaikki miehet. Kaikki naiset taas tykkää pinkistä, koiranpennuista, lihaksikkaista bodareista, rikkaista miehistä ja hymykuopasta leuassa. SE  on x-kromosomissa.

t. av-palstan oma geenitutkija

Vierailija
50/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tähän ketjuun on tullut muutama vastaus, jossa käsitellään aloituksessa esittämääsi kysymystä asiallisesti ja kerrotaan omia kokemuksia parisuhteista, joissa toinen osapuoli uskoo yliluonnolliseen ja toinen ei. Et ole vastannut yhteenkään näistä viesteistä mitään, mutta sen sijaan kaikkiin provoihin ja länkytyksiin lähdet mukaan mitä suurimmalla innolla. Mikä oikeastaan oli motiivisi aloituksen tekemiseen?

Vierailija
51/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av-mammojen taso vain laskee. Käy välillä kirjoittamassa ketjussa kuinka ihmisen etunimi määrittelee persoonan ulkonäköä tai luonnetta. Sun kontribuutiota siellä kaivataan taas.

Vierailija
52/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tähän ketjuun on tullut muutama vastaus, jossa käsitellään aloituksessa esittämääsi kysymystä asiallisesti ja kerrotaan omia kokemuksia parisuhteista, joissa toinen osapuoli uskoo yliluonnolliseen ja toinen ei. Et ole vastannut yhteenkään näistä viesteistä mitään, mutta sen sijaan kaikkiin provoihin ja länkytyksiin lähdet mukaan mitä suurimmalla innolla. Mikä oikeastaan oli motiivisi aloituksen tekemiseen?

Mamman pikku mussukalla oli yksinäinen olo ja se tahtoi huomiota. Nyt sitä nolottaa kun saa niin paljon huomiota ja sitä ujostuttaa. Se on niin söpö että mä halkeen!

Vierailija
53/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että saat tähän yhtään vastauksia, ap. Eräs läheiseni on hurahtanut tuohon henkimaailmaan ja new age-tyyppisiin juttuihin, ja mitä hänen uusista tuttavistaan tiedän, niin KAIKKI ovat sinkkunaisia. Ja tuollainen hörhöily on melko suuri este pariutumiselle, vaikka monilla heillä onkin pakkomielteitä miehiä kohtaan (miestä on ok ahdistella pakeista huolimatta, koska heidän yhteinen kohtalonsa on tähtiin kirjoitettu). Tiedän kaksi tapausta, joissa tuo sekoilu on johtanut eroon kumppanista (naisten mukaan erot ovat johtuneet heidän sielunsa voimaantumisesta tai enkelin johdatuksesta). Ymmärrän erästä miestä, joka koki vaimonsa vaaralliseksi lastensa kehitykselle, kun nainen vaahtosi lapsille kaiken maailman chakroista ja lasten entisistä elämistä (hän syötti lasten päähän tietoa näistä elämistä jotka oli itse kuvitellut lapsilleen). Ja pahinta on se, että hoitoon saaminen on aina näissä tapauksissa hankalaa, sillä saahan ihmisellä nyt yliluonnollisia kokemuksia olla.

Vierailija
54/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis nainen ja sitä mieltä että kyseessä ovat provot ja länkytykset Mitähän nämä naiset mahtaisivat ajatella, kun dumaat heidän panoksensa?

Mitä olen miesten vastauksia nähnyt, niin nehän kertovat jo kaiken. Ei ole tullut yhtään vastausta, jossa diggailtaisiin naisen itselleen keksimää auraa tai horoskooppiharrastusta.

En ymmärrä, mikä aloituksessa on niin vaikea ymmärtää. Kerro sinä. Naisten puolustautumisreaktio on kuitenkin kova.

Vierailija
55/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen rajoittunut maailmankuva jollain. Itse olen aivan rationaalinen ihminen, mutta luen silti joskus huvikseni horoskooppeja ja meditoin. Ei ne ole toisensa poissulkevia ominaisuuksia. Ihminen voi tietää jonkun asian perustelemattomaksi huuhaaksi, mutta nauttia siitä silti. Vrt. suhde miehen kanssa.

Vierailija
56/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av-mammojen taso vain laskee. Käy välillä kirjoittamassa ketjussa kuinka ihmisen etunimi määrittelee persoonan ulkonäköä tai luonnetta. Sun kontribuutiota siellä kaivataan taas.

Seksipupu, en mä tässä ehdi mitään ketjuja seuraamaan sun lisäks. Sä oot mun ainoa, muriseva karvainen ja naisia pelkäävä mies. Jatkathan vielä?

Vierailija
57/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mamman pikku mussukalla oli yksinäinen olo ja se tahtoi huomiota. Nyt sitä nolottaa kun saa niin paljon huomiota ja sitä ujostuttaa. Se on niin söpö että mä halkeen!

Alakoulussa kuulee jäätävämpää läppää.

Vierailija
58/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksipupu, en mä tässä ehdi mitään ketjuja seuraamaan sun lisäks. Sä oot mun ainoa, muriseva karvainen ja naisia pelkäävä mies. Jatkathan vielä?

Lopeta Pertsa jo. Et sä saa toosaa keneltäkään tuolla lailla naisten perseitä nuolemaalla.

Vierailija
59/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että saat tähän yhtään vastauksia, ap. Eräs läheiseni on hurahtanut tuohon henkimaailmaan ja new age-tyyppisiin juttuihin, ja mitä hänen uusista tuttavistaan tiedän, niin KAIKKI ovat sinkkunaisia. Ja tuollainen hörhöily on melko suuri este pariutumiselle, vaikka monilla heillä onkin pakkomielteitä miehiä kohtaan (miestä on ok ahdistella pakeista huolimatta, koska heidän yhteinen kohtalonsa on tähtiin kirjoitettu). Tiedän kaksi tapausta, joissa tuo sekoilu on johtanut eroon kumppanista (naisten mukaan erot ovat johtuneet heidän sielunsa voimaantumisesta tai enkelin johdatuksesta). Ymmärrän erästä miestä, joka koki vaimonsa vaaralliseksi lastensa kehitykselle, kun nainen vaahtosi lapsille kaiken maailman chakroista ja lasten entisistä elämistä (hän syötti lasten päähän tietoa näistä elämistä jotka oli itse kuvitellut lapsilleen). Ja pahinta on se, että hoitoon saaminen on aina näissä tapauksissa hankalaa, sillä saahan ihmisellä nyt yliluonnollisia kokemuksia olla.

Meidän suvussa se, joka on hurahtanut new ageen, on eläkkeellä oleva setäni. Tuo ei ole sukupuolikysymys.

Vierailija
60/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta Pertsa jo. Et sä saa toosaa keneltäkään tuolla lailla naisten perseitä nuolemaalla.

Voin mä sulle Pertsakin olla jos niin tahdot.

Rekvisiittaa löytyy kyllä, mut luulen et sulla menee pupu pöksyyn siinä vaiheessa kun se otetaan kaapista käyttöön. Ajattelin olla sulle ihan hellä mitä nyt vähän pikkutuhmasti kiusoitella. Hiljalleen totut näihin leikkeihin, niin katotaan sit uusiks miten pitkälle uskallat mennä. *grrrrr*