Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, uskooko naisesi horoskooppeihin, näkijöihin, siihen, että ihmisen nimi määrittää häntä, ennustajiin, korteistakatsojiin yms.?

Vierailija
20.08.2016 |

Miten kestätte sellaisia bimboja? Eikö teitä hävetä olla sellaisen kanssa? Vai uskotteko saman tason roskaan itsekin?

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, hehe, joo, mulla on ihan samanlainen mies. Testien suhteen olen yrittänyt sanoa sille, että jos testiarvosana vaihtelee välillä 2,8-3,6, käytännössä masiinat on aika samanlaisia käytössä, koska harvoin saman tehtaankaan tuottamat laitteet on ihan 100-prosenttisen tasalaatuisia. 

Vierailija
22/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ap käymään jossain huuhaatilaisuudessa. Yllätyt miten paljon siellä on miehiä. Se ei ole sukupuoliominaisuus vaan luonnekysymys.

Tee sinä siitä oma ketju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuota pitää kysyä miesten kautta, miksei suoraan naisilta? En ole mies, mutta minä en ole taikauskoinen pätkääkään.

Koska kysymys on osoitettu miehille, miksi kysyisin asiaa naisilta?

Eli sinua ei kiinnosta kartottaa sitä, uskovatko naiset noihin vaan saada pari mahdollisesti palstalla notkuvaa miestä mollaamaan taikauskoisia naisia.

Jep jep.

Palstalla käy käsittääkseni puoli miljoonaa kävijää päivässä ja sinä sanot että mukaan mahtuu ehkä pari miestä. Surullista.

No näin se kumminkin on. Vauvalehden perheaiheiseen keskusteluun tulee erittäin vähän miehiä. Voisi tulla, ei mulla mitään sitä vastaan ole, mutta miehet notkuu mieluummin miehisempien aiheiden parissa. 

Useimmat palstalla kommentoivista "miehistä" on naispuolisia trolleja.

Jotka haluaa vaan provosoida riitaa, kuten sinäkin ap.

Annas kun arvaan, olet syvällä huuhaassa, joten sinun pitää pyrkiä mitätöimään kaikki sinun huuhaakäytöstäsi kritisoivat viestit. Mene pois.

Luetko saamiasi vastauksia ollenkaan, vai eikö sinulla riitä luetun ymmärrys? Mitäpä sanoinkaan heti ekassa kommentissani...?

"en ole taikauskoinen pätkääkään."

Vierailija
24/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä on "järkevät miehet" ja "huuhaahan uskovat naiset" -asetelma? Eikö voisi vain kysyä, mitä mieltä olet puolisosta, joka uskoo em. asioihin? Meillä mies uskoo Jumalaan, minä en. Lisäksi hän uskoo horoskooppeihin, enneuniin ja siihen, että kuolleet kommunikoivat elävien läheistensä kanssa lähettämällä merkkejä, kuten räpsyttelemällä valoja. Minulle nämä ovat ihan höpöhöpöjuttuja, mutta totta kai suhtaudun kunnioittavasti mieheni uskomuksiin, mikä minä olen hänen tuntemuksiaan kiistämään. Mies tietää suhtautumiseni eikä puhu näistä asioista kovin paljon kanssani. Jos hän yrittäisi tuputtaa tai jos kaikki asiat tehtäisiin henkimaailman tahdon mukaan, tyyliin auton valinnassa pitää odottaa merkkiä kuolleelta isoisältä, olisi minun vaikea tätä hyväksyä. Arkielämässä mies on kuitenkin ihan fiksu ja järkevä.

Vierailija
25/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16, hehe, joo, mulla on ihan samanlainen mies. Testien suhteen olen yrittänyt sanoa sille, että jos testiarvosana vaihtelee välillä 2,8-3,6, käytännössä masiinat on aika samanlaisia käytössä, koska harvoin saman tehtaankaan tuottamat laitteet on ihan 100-prosenttisen tasalaatuisia. 

Totta toikin. Kiitos, hyvä argumentti. Täytyykin järkyttää miehen mielenrauhaa sillä.

Vierailija
26/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ap käymään jossain huuhaatilaisuudessa. Yllätyt miten paljon siellä on miehiä. Se ei ole sukupuoliominaisuus vaan luonnekysymys.

Olethan ymmärtänyt, että aloittaja puhuu vain miesten kanssa?

Naisista tosin puhuisi, jos vaan löytäisi niitä keskustelukumppaneita. Naisten kanssa eikä naisille hän ei vielä osaa puhua.

Ei ole vielä saanut muilta miehiltä neuvoja siihen, ei ole löytynyt miehiä joilla on ensimmäisen käden kokemusta ihan oikeista naisista.

Naiset hiljaa kun miehet puhuu.

Vierailija
27/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan naisten älyn karmea taso paljastuu ketjua lukiessa. Ehkä he vastaavat miehensä puheluihin ja sähköpostiviesteihinkin.

Mutta ei kukaan halua kanaa kumppanikseen. Tiedän vain yhden entisen työkaverin vaimon, joka katsoi _itse_ korteista. En luottanut työkaverin arvostelukykyyn enää pätkääkään missään asiassa.

Vierailija
28/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt miehiltä?

Minä en usko.

Mutta kysympä sinulta ap, että uskotko sinä automerkin voimaan naisten iskemisessä?

N44

Hölmöjäkin miehiä on, ja pinnallisia, mutta tuo esimerkki oli aika paska. Niin kuin sitä voisi verrata taikauskoon. Naisten mieltymykset ovat asioita, joita voi oman empirian kautta todeta, ja joita pystyttäisiin jopa tutkimaan (esim. miten vaikuttaa naisen mielikuvaan tuntemattomasta miehestä siisti mersu vs. tunattu räikeä amisooppeli. Tai ehkä voidaan todentaa, että ei mitenkään). Erilaiset mahdollisesti virheellisetkin tulkinnat oikeasta maailmasta ovat aivan eri asia kuin se, että todellisuus ja humpuuki menee sekaisin. Mutta tätä on vaikea kenellekään horoskooppeihin uskovalle tai sisäisen näkijänsä löytäneelle selittää.

Vierailija
29/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuota pitää kysyä miesten kautta, miksei suoraan naisilta? En ole mies, mutta minä en ole taikauskoinen pätkääkään.

Eli sinua ei kiinnosta kartottaa sitä, uskovatko naiset noihin vaan saada pari mahdollisesti palstalla notkuvaa miestä mollaamaan taikauskoisia naisia.

Jep jep.

Palstalla käy käsittääkseni puoli miljoonaa kävijää päivässä ja sinä sanot että mukaan mahtuu ehkä pari miestä. Surullista.

No näin se kumminkin on. Vauvalehden perheaiheiseen keskusteluun tulee erittäin vähän miehiä. Voisi tulla, ei mulla mitään sitä vastaan ole, mutta miehet notkuu mieluummin miehisempien aiheiden parissa. 

Annas kun arvaan, olet syvällä huuhaassa, joten sinun pitää pyrkiä mitätöimään kaikki sinun huuhaakäytöstäsi kritisoivat viestit. Mene pois.

Luetko saamiasi vastauksia ollenkaan, vai eikö sinulla riitä luetun ymmärrys? Mitäpä sanoinkaan heti ekassa kommentissani...?

Miksi jankutat ketjussa, jossa sinulta ei kysytä mitään? Sekoiletko aina ja kaikkialla samalla lailla?

Vierailija
30/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä paremmaksi ei selitykset mene. Koska asia on näin, miksi se voisi olla toisin?

Et selvästikään ole ymmärtänyt tai edes lukenut kysymystä, niin ole hyvä ja poistu ketjusta.

Höpönassu, täällä ollaan kuule ihan niin kauan kuin tahdotaan.

Jakselehan mussummussu *muisk*

Käy nyt välillä sentään katsomassa astral tv:tä, että tiedät, missä maailmassa mennään. Tämä ketju oli sinulle valitettavasti liian vaativa.

Voi pikkuinen, en tiedä mihin viittaat mutta mun mielestä pikkupojat joilla on piiikit pystyssä maailmaa vastaan on ihan ylisöpöjä.

*pus* kyllä se vielä helpottaa.

Vierailija
31/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole taikauskoinen, en edes uskovainen. Mies uskoo Jumalaan, ei haamuihin tms. yliluonnolliseen. Vähän vierastan tuota uskontoakin, mutta en halua loukata miehen tunteita. Kummiskin aika pieni virhe muuten hyvässä miehessä.

Vierailija
32/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisista tosin puhuisi, jos vaan löytäisi niitä keskustelukumppaneita. Naisten kanssa eikä naisille hän ei vielä osaa puhua.

Ei ole vielä saanut muilta miehiltä neuvoja siihen, ei ole löytynyt miehiä joilla on ensimmäisen käden kokemusta ihan oikeista naisista.

Mistä teitä bimboja riittää? On teidän miehillä teissä kestämistä.

Vierailija
33/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep jep.

Miksi jankutat ketjussa, jossa sinulta ei kysytä mitään? Sekoiletko aina ja kaikkialla samalla lailla?

Miten niin ei kysytä? Juurihan sä olet pitkän aikaa vastannut mulle. ;-DDD

Vierailija
34/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun johtopäätökseksi jäi: naiset eivät osaa lukea tai eivät piittaa lukemastaan, kun pitää päästö sössöttämään omaa agendaa.

Vierailija
35/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle kelpaa hiuhaa-kysymykseensä vain tällainen huuhaa-vastaus:

"Olen mies ja kaikki tuntemani naiset ovat idiootteja tyhjäpääbimboja, jotka uskovat ääliömäiseen roskaan ja minun on fiksuna ja älykkäänä, kuten kaikki miehet, vaikea sietää sitä ja siksi häpeän liikkua naisseurassa. "

Vierailija
36/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on, mutta vähemmistössä. Tilaisuuksien "esiintyjät"/"seminaarinpitäjät" ovat suht usein miehiä, mutta yleisöstä heitä löytyy vain kourallinen, valtaosa on wt-naisia.

Vierailija
37/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep jep.

Jos tarkoituksesi oli nolata itsesi, sen homman hoidit kyllä 5/5.

Vierailija
38/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu klisee tämä, että naiset on taikauskoisia ja miehet rationaalisia. Ei se ap mitenkään X-kromosomissa periytyvä asia ole!

Vierailija
39/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep jep.

Jos tarkoituksesi oli nolata itsesi, sen homman hoidit kyllä 5/5.

Sä ap hävisit ton jo.

ohis

Vierailija
40/99 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä teitä bimboja riittää? On teidän miehillä teissä kestämistä.

No on sun naisella sussa kestämistä. Eiks ni? Annat sille ihan kunnolla vastusta jos tiedät mitä tarkoitan ;)

Kiukkuset miehet on niin seksikkäitä... saat varmaan kunnon kyydit partneriltasi aina kun oot noin miesärtsy. *hrrr*

Ärise mulle vielä vähän, könsikäs.