Onko suvussasi vahvasti periytyviä fyysisiä piirteitä?
Kommentit (81)
Ollaan melkein kaikki mustahiuksisia ja paksut mustat kulmakarvat, mutta silmät on monella kirkkaan siniset, muutamalla sellaiset sinivihreät.
Vihreät silmät, lyhyys, niskakyhmy ja kaikki naiset syntyneet 17 päivä. Kuukaudet vaihtelee. Mulla oli laskettu aika 17 päivä ja suuren hämmästyksen saattelemana synnytin pojan. Päivän etuajassa 😊
Pisamat, iso kyömynenä, punapigmentti hiuksissa.
Nenä. Meidän suvussa ei ole varmasti yhtäkään "possunenää", vaan kaikilla on aika isot ja päinvastaiset..
Hyvin suora nenä, suuret silmät, raskaat kulmat isän puolelta, nämä olen kaikki perinyt. Äidin puolella liikkuvat isot sieraimet, punapigmentti ja suurehkot hampaat, viimeisimmät on minullakin ja vähän myös punapigmenttiä.
Vahvat leukaperät, jotka ovat erikokoiset. Ruskeat silmät, pisamat.
Isän puolelta sukua tulee laiha naama ja lommoposket.
Meillä on kauneus ja atleettisuus. Vanhat kuvat isovanhemmista nuorena on vaikuttavia. Samoin vanhemmista. Ja sisko ja minä ollaan molemmat keskivertoa kauniimpia, sekä hoikkia ja lihaksikkaita ilman erityistä treeniä.
Tiedän että av vihaa näin sanovia, mutta se on silti totta. Ja juu, olen kiitollinen kauniista lärvistä ja kropasta ja tiedän että olen etuoikeutettu. Toisaalta olen tylsä, karismaton ja muutenkin flegmaattinen alisuoriutuja. Mikä on lopulta tärkeää?
Paksut hiukset ja naisilla isot ryntäät.
Vierailija kirjoitti:
Pienimunaisuus.
Pienimunaisten yhdistyksen on perustanut Ruben Stiller. Kertomansa mukaan ainoa jäsen. 😂😃😄😅😆
Sibelius eli pystyryppy kulmien välissä. Karmea. Ja kallis korjata.
Hymykuopat, pitkät varpaat ja leveät hartiat :D
On. Kaikilla on kaksi kättä ja kymmenen sormea.
Korkea otsa, vaalea tukka(ei siis maantienharmaa vaan aikuisillakin vaalean kullan tai platinaisen värinen), pituus, hoikkuus
Huomasin joskus hiukan väsyneenä että on samanlaiset kulmakarvat kuin äidillä, teki huonoa.
Vähän ristissä olevat etuhampaat. Isälläni oli, minulla on ja 3/4 lapsella on sama piirre.
Paksut hiukset kaikilla
Kapea, epänaisellinen lantio, tyypillisesti samanlainen kuin suvun miehillä. Vanhana vasta alkoi pyöristyä.
Juoppous, luomet ja korkea otsa, pihtipolvet.. Ei järin viehättävää mutta onneksi sentään olen ihan kohtuu fiksu.