Miehen likaisuus
Mä olen toisaalta niin tottunut tähän kun ollaan oltu niin kauan yhdessä, mutta ehkä tää kuitenkin on pahentunut: miehen välinpitämättömyys ja mun herkkyys asialle. Toisaalta en ole ainoa kuka sen likaisuuden huomaa. Ja sitten kuitenkin itselleni selittelen että en ole mikään täydellisyys itsekään.
Mun mies ei käy missään. Viimeisen esim. puolen vuoden aikana on poistunut kotoa ehkä kaksi kertaa, lukuunottamatta roskien vientiä. Toisaalta meillä menee ihan ok, mutta toisaalta ei. On muitakin ongelmia, mutta yksi on miehen likaisuus. Hänen paitaansa ei saa pestä koska se kutistuu. Hänellä on pitkä paksu likainen tukka jota raapii ja kaikki mihin koskee, on sen jäljiltä rasvaisen tuntuisia. Tästä ei saa sanoa koska suuttuu siitä.
Kyllä, on lääkitys, kävi aiemmin terapiassa, ei ilmeisesti ole ok. Mutta eipä ole itsellänikään. Siinä yksi ongelma myös, sillä ei ole mitään väliä mikä itselläni on, koska hänellä aina pahempi. Aina olen saanut pärjätä itse, koskaan en ole voinut luottaa että hän olisi tukena.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa mammat ja PAKOTTAKAA me muksut ulos joka päivä. Aivopeskää ne siihen luuloon, että ihminen KUOLEE jos ei se ulkoile joka päivä. Tämä oli sarkasmia, mutta katsokaa aloitus. Tähän laiskotteluun voi kuolla. Edes vaimo ei kestä ikuisesti, vaikka olisi kuinka ihana.
Isolle vauvalle pitäisi saada apua sinne kotiin. Huoli-ilmoitus?
Mä en nyt viitsisi tästä vitsailla. Mitä apua aikuinen mies voi saada kotiin jos hänellä on perhe ja hänestä kaikki ok?
Vierailija kirjoitti:
Kunnon elättejä!
Eli?
Hyh hyh. Sanot sille, että "Vaihdat paidan puhtaaseen ja likanen paita pestään, jos paita kutistuu, niin ostan uuden ja piste".
Älä ap ole liian lapanen
Ja mies valitsee suihku päivät ja pitää niistä kiinni. Suihkun jälkeen ei saa laittaa samoja vaatteita, vaan täytyy laittaa puhtaat
Teillä taitaa haista aika ikävälle 🤢
Vierailija kirjoitti:
Hyh hyh. Sanot sille, että "Vaihdat paidan puhtaaseen ja likanen paita pestään, jos paita kutistuu, niin ostan uuden ja piste".
Älä ap ole liian lapanen
Olen ostanut uuden. Se ei ole kivan venynyt kuin vanha. Vaikea löytää tarpeeksi isoja. Luuletko että voin sanoa noin jos suuttuu vähemmästäkin?
Vierailija kirjoitti:
Ja mies valitsee suihku päivät ja pitää niistä kiinni. Suihkun jälkeen ei saa laittaa samoja vaatteita, vaan täytyy laittaa puhtaat
Käy kyllä suihkussa. Pari minuuttia huuhtaisee. Täytyy laittaa puhtaat? Entäs kun siitä ei voi sanoa? Ja miksi edes pitäisi sanoa aikuiselle ihmiselle?
Vierailija kirjoitti:
Niin? Sä et meillä käy joten mikä oli pointtisi? Mies vain, ei koko kämppä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy kyllä suihkussa. Pari minuuttia huuhtaisee. Täytyy laittaa puhtaat? Entäs kun siitä ei voi sanoa? Ja miksi edes pitäisi sanoa aikuiselle ihmiselle?
Täytyy sanoa siksi, kun ei ilmeisesti itse ymmärrä. Toivottavasti käyttää edes saippuaa, eikä vain vedellä pese. On aika ikävää, että niin helposti suuttuu. Mutta sum täytyisi vain olla lujana. Tuntuu, että et ole uskaltanut olla napakka, kun mies suuttuu ja mies on sitten tehny mitä itse haluaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos likainen ja haiseva äijä pyörii jatkuvasti siinä kämpässä, niin varmasti tarttuu haju joka paikkaan. Sun nenäsi on varmaan siihen jo turtunut, etkä edes huomaa että haju on tarttunut suhunkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa siksi, kun ei ilmeisesti itse ymmärrä. Toivottavasti käyttää edes saippuaa, eikä vain vedellä pese. On aika ikävää, että niin helposti suuttuu. Mutta sum täytyisi vain olla lujana. Tuntuu, että et ole uskaltanut olla napakka, kun mies suuttuu ja mies on sitten tehny mitä itse haluaa
Sinä et taida ymmärtää. Mä en ole tuon aikuisen ihmisen äiti. Ikävää että suuttuu? Mies tekee mitä haluaa kun minä en uskalla määrätä mitä suihkussa tehdään? Menepä sinä trolli nyt suihkuun ja muista käyttää saippuaa.
Mitä ap saat tuosta suhteesta? Miten tuo suhde tekee elämästä parempaa verrattuna siihen, että elelisit yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos likainen ja haiseva äijä pyörii jatkuvasti siinä kämpässä, niin varmasti tarttuu haju joka paikkaan. Sun nenäsi on varmaan siihen jo turtunut, etkä edes huomaa että haju on tarttunut suhunkin.
Mä pesen itseni, vaatteeni ja lakanani.
ja jos haisisinkin samalla niin minunko vika se olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et taida ymmärtää. Mä en ole tuon aikuisen ihmisen äiti. Ikävää että suuttuu? Mies tekee mitä haluaa kun minä en uskalla määrätä mitä s
Trolli olet itse ja näköjään myös mielisairas. Ota lääkkeesi ja haise pahalle 🤮
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap saat tuosta suhteesta? Miten tuo suhde tekee elämästä parempaa verrattuna siihen, että elelisit yksin?
Mulla ei ole minkäänlaista tukiverkkoa. Tuo äijä äitinsä kanssa tekee kaikkensa mun elämän vaikeuttamiseksi sen jälkeen kun ottaisin eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et taida ymmärtää. Mä en ole tuon aikuisen ihmisen äiti. Ikävää että suuttuu? Mies tekee m
Haukut vaikeassa tilanteessa elävää ihmistä mielisairaaksi. Hienoa.
Lukekaa mammat ja PAKOTTAKAA me muksut ulos joka päivä. Aivopeskää ne siihen luuloon, että ihminen KUOLEE jos ei se ulkoile joka päivä. Tämä oli sarkasmia, mutta katsokaa aloitus. Tähän laiskotteluun voi kuolla. Edes vaimo ei kestä ikuisesti, vaikka olisi kuinka ihana.
Isolle vauvalle pitäisi saada apua sinne kotiin. Huoli-ilmoitus?