Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään elämässä tapahtunut IKINÄ yhtään mitään aikavälillä syyskuu-marraskuu

Vierailija
13.09.2025 |

Ainakin oma ja lähipiirin elämät tuntuvat menevän autopilotilla nämä kuukaudet

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuu-huhtikuussa ei tapahdu mitään 😆

Vierailija
2/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut lapsen silloin. Joka vuosi lähden myös lomalle marraskuussa pimeyttä karkuuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on saanut vauvan. Syysvauvat on kivoja aikuisia. Jostain syystä moni erityisen kiva ihminen on syntynyt syksyllä. Vauva ehkä nukkuu parhaiten näillä keleillä ja siitä kasvaa täyspäinen =)

Vierailija
5/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut ovat kuolleet

Vierailija
6/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyisin alkaa taas harrastukset ja kurssit. 

Vierailija
7/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä mitään tapahtunut...

Vierailija
8/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jotenkin tuntuu, että sellainen aktiivinen ajattelu työn/koulun ulkopuolella ei ole enemmistön kohdalla mahdollista. Kai se on se kaamosmasennus 

Vierailija
9/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuulle on joka viikolle keikkaliput, lokakuussa vaihdan töissä toiseen rooliin, marraskuussa omat 30-v synttärit eli ekaa kertaa pitkään aikaan oikeesti pidän synttärit ja marraskuulle on myös jo kolmet keikkaliput. 

Vierailija
10/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas syksy on uusien alkujen aikaa, kun kesä on palauduttu edellisestä talvesta. Opinnot olen aloittanut, lapsen olen saanut, matkustellut, syöpään sairastunut ja aloittanut uudessa työssä esimerkiksi

Vierailija
11/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestän joka vuosi niin, että kasaan kivoja juttuja erityisesti marraskuulle. Syyskuu menee vielä oman pihan sadonkorjuuhommissa, perunat, porkkanat, omenat, luumut... Yleensä jaksan alkusyksystä myös lenkkeillä ahkerasti. Lokakuussa on syysloma. Mutta marraskuu on hankala, siihen varaan yleensä teatteria, konserttia, laivaristeilyn lasten kanssa jne.  Joulukuu meneekin jo sitten joululomaa odotellessa. Kannattaa siis taktikoida! Samoin tammikuu on aika pitkä ja raskas, sinnekin voi suunnitella etukäteen kevennyksiä.

Vierailija
12/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri silloin on itselläni tapahtunutkin. Ensinnäkin kaksi lasta syntynyt syksyllä.

Vierailija
13/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan olla aktiivinen ja tehdä sellaisia interventioita, joilla katkaista arkea. Tässä ideoita:

- vuokraa mökki viikonlopuksi

- mene ravintolaan syömään keskellä viikkoa

- kutsu naapurit/tutut aperolle keskellä viikkoa/perjantaina

- aloita uusi harrastus

Vierailija
14/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin tuolloin. Iso tapahtuma minulle, vaikken muistakaan

Vierailija
15/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ainakin reissataan syksyllä "etelään" ja ehkä jotain kaupunkilomaakin on. Puolison synttärit syyskuussa, hääpäivä on marraskuussa. 

Mä olen kesälapsi, aina tässä vaiheessa alkaa veto loppua jos ei järkkää jotain piristystä. 

Vierailija
16/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestän joka vuosi niin, että kasaan kivoja juttuja erityisesti marraskuulle. Syyskuu menee vielä oman pihan sadonkorjuuhommissa, perunat, porkkanat, omenat, luumut... Yleensä jaksan alkusyksystä myös lenkkeillä ahkerasti. Lokakuussa on syysloma. Mutta marraskuu on hankala, siihen varaan yleensä teatteria, konserttia, laivaristeilyn lasten kanssa jne.  Joulukuu meneekin jo sitten joululomaa odotellessa. Kannattaa siis taktikoida! Samoin tammikuu on aika pitkä ja raskas, sinnekin voi suunnitella etukäteen kevennyksiä.

Mitä pahaa marraskuussa on? Etkö osaa nauttia esim. vain kotona olemisesta silloin?

Vierailija
17/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep täysin omasta aktiivisuudesta kiinni!

Vierailija
18/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti alkanut seurustelemaan syyskuussa

Vierailija
19/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuussa olen usein Kreikassa

Vierailija
20/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, jotenkin tuntuu, että sellainen aktiivinen ajattelu työn/koulun ulkopuolella ei ole enemmistön kohdalla mahdollista. Kai se on se kaamosmasennus 

Minulle on aina ollut ainoa mahdollisuus ajatella hellekesän jälkeen, syksystä jouluun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme