Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suvussasi vahvasti periytyviä fyysisiä piirteitä?

Vierailija
20.08.2016 |

Esim. Nenän muoto, silmien väri, pituus?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin serkulla samanlainen yksi  kihara hiussuortuva, näkyy pitkissä hiuksissa.

Vierailija
62/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat. Siis oikeasti terveyttä haittaavan isot, eikä mitkään 70D. Isoisoäidillä, isoäidillä, äidilläni, tädilläni, siskollani ja minulla. Osa on käynyt pienennysleikkaukssa. Itse en haluaisi leikkaukseen, mutta jatkuvasti on selkä ja niska kipeänä. Ei kovin kiva periytyvä ominaisuus. Rintaliiveihin menee paljon rahaa eikä niitä ole sitten varhaisteini-iän löytynyt tavallisista kaupoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat silmänaluset, silmät syvällä päässä. Periytyi minullekin =_= Olen näyttänyt väsyneeltä nistiltä lapsesta asti.

Vierailija
64/81 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
65/81 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin puolelta periytyy tumman ruskeat, lähes mustat ja suorat hiukset ja tummanruskeat silmät, tummat kulmakarvat ja tummat ripset.

Isän puolelta kaikilla on vaaleat ja suorat hiukset ja vaaleansiniset silmät ja ripset ja kulmakarvat ovat vaaleahkot, mutta erottuvat.

Äidin puolen sukulaiset ovat kaikki todella sirorakenteisia ja isän puolelta raskasrakenteisia.

Pikkuveljet ovat perineet äidin puolelta hiukset, kulmat, ripset, silmät ja siron ruumiinrakenteen. Mä taas näytän kasvoiltani samalta kuin isän isoäiti nuorena, mutta mulla on kiharat tumman punaruskeat hiukset, vihreät silmät, täysin värittömät ripset ja kulmat ja olen kropaltani raskasrakenteinen.

Vierailija
66/81 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat piirteet ja isot ilmeikkäät silmät (erityisesti naisilla)

Vierailija
67/81 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! "Bulldoginposket" t. Hoikka nainen 21v. ..

Vierailija
68/81 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret siniset silmät.

Vierailija
69/81 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeat poskipäät, vaaleat hiukset, mutta paksut tummat kulmat ja ripset yhdistelmä. Olemme myös koko suku pitkiä ja hoikkia. Itse olen meistä naisista lyhimmästä päästä ja pituutta on 177cm... 

Vierailija
70/81 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on isän puolelta kaikilla vihreet silmät ja lievä kyömynenä.

Vierailija
71/81 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

isän suvun puolelta punapigmentti hiuksissa, minulla piilevänä.

äidin suvusta omenalihavuus ja pienet rinnat

Vierailija
72/81 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 20/5cm kulli. Kaikilla suvun miehillä ollut helvetinmoinen kulli.

Olen kade

Vierailija
73/81 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On - koko. Olen ilmetty isosetä. Minut tunnistettiin 2000 ihmisen joukosta heti.

Vierailija
74/81 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isän puolella lähes kaikki on 2-metrisiä, vaaleita, kapeakasvoisia, lommoposkisia ja sinisilmäisiä. Äidin puolella lähes kaikki ovat päinvastaisia tapauksia: Tosi lyhyitä, tummahiuksisia, pyöreäkasvoisia, korkeat poskipäät ja vihreäsilmäisiä. Mä olen sekoitus noita piirteitä aika tasaisesti.

Vierailija
75/81 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat. Molemmilla isoäideillä ja mutsillakin. Ei kiva.

Vierailija
76/81 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo! "Bulldoginposket" t. Hoikka nainen 21v. ..

Mullakin on semmoset. Jos ois rahaa kävisin leikkauttamassa pois :/

Vierailija
77/81 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu tukka ja valtavat kulmakarvat,

Vierailija
78/81 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ollaan kaikki pirun kauniita ja komeita ja vielä fiksujakin.

Ja ilmeisesti erittäin vaatimattomia?! 😌

Vierailija
79/81 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin suvussa on todella pitkiä ihmisiä. Miehet ovat 185-200 cm pitkiä ja naisetkin noin 170-senttisiä. Kauniita, hoikkia ja sopusuhtaisia ihmisiä. Suorat nenät, hyvä iho ja vahvat hiukset kaikilla. Miehilläkin on hiukset päässä vielä yli 80-vuotiaina. Harmaantuneita ovat kyllä siinä vaiheessa kaikki. 

Isän puolen suvussa taas ollaan huomattavasti lyhyempiä (äiti meni naimisiin itseään pari senttiä pidemmän isäni kanssa) ja pyöreämpiä. Sekä mummoni että vaarini ovat pieniä ja pönäköitä. Vaarilla oli hiusraja paennut otsalta jo ennen eläkeikää.

Äidin puolen sukulaiset ovat mukavia, mutta melko jäykkiä ihmisiä, säännönmukaisesti. Isän puolen sukulaiset taas ovat aina olleet hyvin lämpimiä ja välittömiä. Rakkaita kaikki, mutta niin ulkoisesti kuin sisäisestikin hyvin erilaisia. Ulkoisesti olen perinyt ihan hyviä ominaisuuksia, tosin olen jonkin verran äitiäni lyhyempi. Henkisesti haluaisin muistuttaa enemmän isän puolen sukulaisia ja pyrkiä olemaan yhtä lämmin ja mukava, kuin isovanhempani ja isäni ovat.

Vierailija
80/81 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikilla ihan samanlaiset kädet ja silmien muoto. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme