Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suvussasi vahvasti periytyviä fyysisiä piirteitä?

Vierailija
20.08.2016 |

Esim. Nenän muoto, silmien väri, pituus?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmät. Meidän sukujuuret on Aasiasta joten silmät on vähän vinot. Kun oltiin muutama vuosi sitten Thaimaassa moni kysyi meiltä että ollaanko puoliksi aasialaisia

Aasia näkyy meilläkin, vinojen silmien lisäksi keltapohjaisena ihona ja piikkisuorana tukkana.

Vierailija
22/81 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkiharat hiukset, mun lasten kaikilla mun suvun serkuilla on kiharat hiukset, samoin mun sisaruksilla ja vanhemmilla, sekä äidin vanhemmilla ja isän äidillä oli.

Isäni puoleisessa suvussa on tyypillistä iso ja suora nenä. Äitini suvussa on paljon keskivattalolihavuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksut ja mustat kulmakarvat. En pysty edes nyppimään, niitä on niin paljon. Kirurginveitsellä siisti.

Pojillani ne kasvaa yhteen. Ja toinen kun syntyi, totesi kätilö, ettei ole koskaan nähnyt vauvalla tällaisia kulmakarvoja.

Ai kauhea, nyt mulla on mielikuva unibrow-vauvasta joka tuimana tuijottaa kätilöä :D

Vierailija
24/81 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen suvussa miehet eivät kaljuunnu. Hiukset ovat valtavan paksut ja vahvat, jouhimaiset, ja kestävät mitä vaan. Naispuoliset sukulaiset voivat vaalentaa hiuksiaan vaikka päivittäin eikä vaikuta mitenkään hiusten ulkonäköön. Kaikki ovat tummia ja tuuheatukkaisia. Ja suomalaisia.

Vierailija
25/81 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän puolelta poikalapsilla nipukka korvanlehden yläosass

Vierailija
26/81 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/81 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän puolelta ruskeat silmät. Melkein kaikilla suvusta ja se on iso!

Vierailija
28/81 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Isän puolelta. On häkellyttävää, miten lähes kaikista meistä näkee, että olemme sukua. Eli samaa sarjaa ovat isäni, hänen siskonsa, minä, isän siskon kolmesta lapsesta kaksi. Sitten isällä on vielä veli, joka ei ole niin tyypillisesti sukumme piirteet omaava, mutta hänen kahdesta lapsestaan toinen on. Eli meitä on kuusi serkkua, joista neljä voisimme olla sisaruksia. Ja meidän vanhemmistanme kahdella on suvun piirteet.

Minulla on kaksi lasta, ja toinen on perinyt nämä piirteet, toinen ei.

Miksi tähän on tullut alapeukkuja??

Vierailija
29/81 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvan kertyminen vatsaan, muttei muualla.

Vierailija
30/81 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin normaalikokoinen ruumiinrakenne, kukaan ei ole ylipainoinen saati lihava mutta ei toisaalta huomattavan hoikkakaan. Isän puolelta vinot, vähän aasialaisen näköiset silmät poimuineen kaikkineen.

Vierailija
31/81 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummuus (karvat, iho ja silmät), kihara ja paksu tukka, tuuheat ja luonnostaan nypityn näköiset "stickyt" kulmakarvat, kookkaahkot nenät, suuret ja pulleat huulet, korkeat ja selkeät poskipäät/-luut, pitkät raajat ja hoikkuus (kummassakaan suvussa ei ole lihavia tai edes pyöreitä ihmisiä).

Lisäksi todella impulsiivinen ja tulinen, jopa väkivaltainen luonne sekä tietyt intensiteetit esim. kirjallisuuteen ja klassiseen musiikkiin sekä kuvataiteeseen.

Matemaattisesti hyvin lahjakkaita on myös paljon.

Itsetuhoisuus, masentuneisuus ja itsemurhat myös suht. yleisiä.

Suvussamme suurinosa on pariutunut ja tehnyt lapsia itseään/sukua ulkoisesti muistuttavan kumppanin kanssa, joten ehkä siksikin nämä piirteet ovat säilyneet pitkälti sukupolvesta toiseen.

Toki välillä syntyy niitäkin lapsia, jotka eivät näytä "meiltä".

Vierailija
32/81 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkiruuvikiharaiset hiukset, todella "voimakkaat" hymykuopat, korkeat poskipäät.

Vierailija
33/81 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Isän puolelta. On häkellyttävää, miten lähes kaikista meistä näkee, että olemme sukua. Eli samaa sarjaa ovat isäni, hänen siskonsa, minä, isän siskon kolmesta lapsesta kaksi. Sitten isällä on vielä veli, joka ei ole niin tyypillisesti sukumme piirteet omaava, mutta hänen kahdesta lapsestaan toinen on. Eli meitä on kuusi serkkua, joista neljä voisimme olla sisaruksia. Ja meidän vanhemmistanme kahdella on suvun piirteet.

Minulla on kaksi lasta, ja toinen on perinyt nämä piirteet, toinen ei.

Miksi tähän on tullut alapeukkuja??

Koska ei kerrota millaisia piirteitä?

Vierailija
34/81 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamat, kiharat, silmien väri, peukalon muoto ja taipuisuus. Silmien ja kulmakarvojen muoto

Vierailija
35/81 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän puolelta luonnonkiharat hiukset, tosin miehet alkavat kaljuuntua päälaelta jo nuorena, tulee sellainen munkin tonsuuri tms., muuten haluavat näköjään pitää pitkää tukkaa ... juu ei, naisväelle sopii tämä kihara paljon paremmin, vaikka itse sanonkin.

Olemattoman kapeat huulet molemmissa suvuissa, huulimeikki näyttää hassulta, ilmankos kukaan (no, naisista) ei käytä.

Sitten on nämä lonkat, ellei syntynyt luksaation kanssa, niin viimeistään 55v. on jo kaikilla tekonivelet, eikä näköjään ole mitään merkitystä onko ollut raskas työ vai helpohko elämä, raskauksia vai ei, ylipainoa tai ei, tämä sukuvika ja molemmilla puolilla.

Vierailija
36/81 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/81 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaisa mutageeni

Vierailija
38/81 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/81 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on vihreät silmät ja todella paksut hiukset (tummat), ruumiinrakenne roteva ja voimakas.

Vierailija
40/81 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paksut, tummanruskeat hiukset ja suoran malliset, vahvat kulmakarvat tuntuu periytyvän voimakkaasti. Tietääkseni ihan suomalaisia sukujuuria kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä