G: Parhaimmat alushousumallit Naiset??
MItkä parhaimmat alushousmallit? Miksi juuri pidät kyseisiä malleja ja mitä malleja et käytä lainkaa? Mitkä seikat vaikuttavat alushousvalintaan? Ikä on ikäsi ja kuinka pitkään olet pitänyt suosikki alushousumalleja? M45v
Kommentit (51)
Tai ja Boxer. Omistan ison ja leveän ja muodokkaan pepun Lo, niin nämä parhaimmat mallit :) N48v
FatAdmirerBoy kirjoitti:
N17 135 kg kirjoitti:
FatAdmirerBoy kirjoitti:
N17 135 kg kirjoitti:
Mulla on kunnon iso roikkuva makkaramaha jonka alle alushousut ain rullautuu. En haluu mun röllykkää piiloo vaa esii. Käytän hipstereitä.
Ihana ❤ röllykkä esiin vaan, voin vain kuvitella mahtavan makkaramahasi muhkeuden 😍 se varmaan hyllyy villisti vetäessäsi alushousuja ähisten jalkaan.. Aah, mikä mielikuva. Olen suuri fanisi!
Kiitti 😘joo hyllyyhä se ja samoi esim trikoit ja farkkui pukies. Oon yrittäny sulloo mahaa alushousujen sisää mut aik työläst ja sit se kangas venyy ja meinaa ratkee 😂 ja se vyötärö myös kiristää mahaa ja mahaläski pursuu vyötäröreunan yli.. Ja muutenkaa en haluu peittää mun upeet mahaa nii jätän alushousut mahan alle. Sillo ku koitti vetää maha pääl tuli ähistyy ja huohotettuu mut nyt ei ku jättää alle.
Varmaan tosi hyvä kunto sulla jos hengästyt alushousujen jalkaan vetämisestä. Hengästytkö myös portaiden noususta ja ylämäen kävelystä ja nopeasti kävelystä tai muutaman korttelin kävelymatkasta? Hikoiletko imuroidessa? Käykö sukan poimiminen lattialta työstä, entä astianpesukoneen täyttö?
Siis en hengästy niiden normisti pukemisest vaa jos yeitän vetää mahan päälle ne. Noihi muihi oon vastannu jo "N17 135 kg, vaikuttaako painosi arkielämään?"-ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Pikkaripervo onkin ollut vähän aikaa hiljaa.
Kiitos teille kukaan-ei-huomaa-mua-muuten -naisille, jotka ilomielin vastaatte näihin. Yleensä vastaajien ikä on näissä aika korkea. Ymmärtäähän sen. Huomion puute saa aikaan epätoivoisia tekoja.
Meinaatko että me ihan herutusmielessä kerromme mummoikäisten maxipöksyistämme jollekin Pervo-Pertille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkaripervo onkin ollut vähän aikaa hiljaa.
Kiitos teille kukaan-ei-huomaa-mua-muuten -naisille, jotka ilomielin vastaatte näihin. Yleensä vastaajien ikä on näissä aika korkea. Ymmärtäähän sen. Huomion puute saa aikaan epätoivoisia tekoja.
Meinaatko että me ihan herutusmielessä kerromme mummoikäisten maxipöksyistämme jollekin Pervo-Pertille?
Kerro lisääääää......
T: PervoPertti
Vierailija kirjoitti:
Hipsterit. :) Nainen 32v
Hyvä yritys, "Nainen 32".. turhaan nostelet näitä omia, ikivanhoja ketjujasi.
Hipsterit. N52