G: Parhaimmat alushousumallit Naiset??
MItkä parhaimmat alushousmallit? Miksi juuri pidät kyseisiä malleja ja mitä malleja et käytä lainkaa? Mitkä seikat vaikuttavat alushousvalintaan? Ikä on ikäsi ja kuinka pitkään olet pitänyt suosikki alushousumalleja? M45v
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
sloggi maxit 38v timmihkö mamma
Kuinka timmi mamma?? Onko sulla hyvä ja muodokas peppu? Minkä kokoiset rinnat?
N17 135 kg kirjoitti:
Mulla on kunnon iso roikkuva makkaramaha jonka alle alushousut ain rullautuu. En haluu mun röllykkää piiloo vaa esii. Käytän hipstereitä.
Ihana ❤ röllykkä esiin vaan, voin vain kuvitella mahtavan makkaramahasi muhkeuden 😍 se varmaan hyllyy villisti vetäessäsi alushousuja ähisten jalkaan.. Aah, mikä mielikuva. Olen suuri fanisi!
Sloggi on malli, malli tylsyydestä. Se on toki myös samalla merkki, mutta aivan erityisesti se on tyyli (tylsä, harmaa, seksitön ja tunteeton)
100 % puuvillaa maxi, N 41.
Harmi, ettet enää ole löytänyt Vianian pikkareita kaupasta. Jotain liian korkeavyötäröisiä Actuallen pikkareita 😔 löytyy luonnonkuituisina.
Kai ne tilattava netistä jatkossa.
FatAdmirerBoy kirjoitti:
N17 135 kg kirjoitti:
Mulla on kunnon iso roikkuva makkaramaha jonka alle alushousut ain rullautuu. En haluu mun röllykkää piiloo vaa esii. Käytän hipstereitä.
Ihana ❤ röllykkä esiin vaan, voin vain kuvitella mahtavan makkaramahasi muhkeuden 😍 se varmaan hyllyy villisti vetäessäsi alushousuja ähisten jalkaan.. Aah, mikä mielikuva. Olen suuri fanisi!
Kiitti 😘joo hyllyyhä se ja samoi esim trikoit ja farkkui pukies. Oon yrittäny sulloo mahaa alushousujen sisää mut aik työläst ja sit se kangas venyy ja meinaa ratkee 😂 ja se vyötärö myös kiristää mahaa ja mahaläski pursuu vyötäröreunan yli.. Ja muutenkaa en haluu peittää mun upeet mahaa nii jätän alushousut mahan alle. Sillo ku koitti vetää maha pääl tuli ähistyy ja huohotettuu mut nyt ei ku jättää alle.
N17 135 kg kirjoitti:
FatAdmirerBoy kirjoitti:
N17 135 kg kirjoitti:
Kiitti 😘joo hyllyyhä se ja samoi esim trikoit ja farkkui pukies. Oon yrittäny sulloo mahaa alushousujen sisää mut aik työläst ja sit se kangas venyy ja meinaa ratkee 😂 ja se vyötärö myös kiristää mahaa ja mahaläski pursuu vyötäröreunan yli.. Ja muutenkaa en haluu peittää mun upeet mahaa nii jätän alushousut mahan alle. Sillo ku koitti vetää maha pääl tuli ähistyy ja huohotettuu mut nyt ei ku jättää alle.
Varmaan tosi hyvä kunto sulla jos hengästyt alushousujen jalkaan vetämisestä. Hengästytkö myös portaiden noususta ja ylämäen kävelystä ja nopeasti kävelystä tai muutaman korttelin kävelymatkasta? Hikoiletko imuroidessa? Käykö sukan poimiminen lattialta työstä, entä astianpesukoneen täyttö?
Pikkaripervo onkin ollut vähän aikaa hiljaa.
Kiitos teille kukaan-ei-huomaa-mua-muuten -naisille, jotka ilomielin vastaatte näihin. Yleensä vastaajien ikä on näissä aika korkea. Ymmärtäähän sen. Huomion puute saa aikaan epätoivoisia tekoja.
David Beckham: lihaksikas tatuoitu komea mies ja iso giguli tulee mukavasti esiin valkoisissa alkkareissa. Aahh. Myös muut komeat ja lihaksikkaat nuoret miehet alushousumalleina ovat mieleeni.
Hipsterit ja Boxer malleja käytän ja suosin....En voisi käyttää näin isoon perseeseen mitään stringejä?? Käyttääkö joku isoperseinen nainen säännöllisesti Stringejä päivittäin? Kertokaa jotka käyttävät??
Vierailija kirjoitti:
Stringejä tietysti!
155 cm 99 kg
:D Vittu mikä läski :)
Maximalliset alushousut parhaimmat kun omistan ison ja leveän pepun joka pysyy näissä tukevasti paikallaan
M52v