Ei demokraateilla ole asettaa ketään muuta kilpailukykyistä ehdokasta Trumpia vastaan kuin MIchelle Obama
Kommentit (22)
Joo, siitä voisi tulla tulosta. En jaksa uskoa että vielä tänäkin päivänä Amerikan kokoisen maan "paras" poliittinen anti on kaksi vanhaa valkoista miestä.
Sitäpä olen ihmetellyt, onko nykyinen iäkäs ehdokas ainoa mahdollinen?
Sopii myös ihmetellä vastapuolen ehdokasta, iso maa, eikö parempaa löydy.
Vierailija kirjoitti:
Trumpin valinnassa painaa se, että jos häntä ei valita republikaanien ehdokkaaksi, hän saattaa hyvinkin lähteä itsenäiseksi ehdokkaaksi, joka ei tietenkään silloin pääse läpi, mutta syö ääniä republikaaneilta.
Sitä en tiedä, millä demokraatit yrittävät perustella Bidenin jatkokautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumpin valinnassa painaa se, että jos häntä ei valita republikaanien ehdokkaaksi, hän saattaa hyvinkin lähteä itsenäiseksi ehdokkaaksi, joka ei tietenkään silloin pääse läpi, mutta syö ääniä republikaaneilta.
josko sieltä joku kuitenkin löytyy vielä ennen kesää. Eihän tuota Bidenin kuntoa voi kovovinkaan pitkälle ennustaa.
Hillary tappio säikytti demokraatit. Ehkä joskus 2040 uskaltavat kokeilla naista.
On siellä muita joista me ei olla välttämättä kuultu. Vara presidentti on juuri tätä varten. Hoitakoon hän kauden loppuun ja joku suht tolkuissaan oleva ettei se oranssi tule valituksi. Jos se nyt pääsee edes ehdokkaaksi? Toivon ettei pääse koska pidän sitä syyllisenä capitolin mellakkaan. Sehän yllytti sitä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
On siellä muita joista me ei olla välttämättä kuultu. Vara presidentti on juuri tätä varten. Hoitakoon hän kauden loppuun ja joku suht tolkuissaan oleva ettei se oranssi tule valituksi. Jos se nyt pääsee edes ehdokkaaksi? Toivon ettei pääse koska pidän sitä syyllisenä capitolin mellakkaan. Sehän yllytti sitä porukkaa.
ja täyshullu muutenkin se rumppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demokraattien puoluetikettiin kuuluu, että jos istuva presidentti ilmaisee itse tahdon jatkokaudelle häntä vastaan ei asetuta puolueen sisällä kuin korkeintaan epärealistisin näennäisehdokkain. Biden on itse ilmaissut halunsa jatkosta, joten sen takia ei tule varteenotettavia ehdokkaita. Mikäli sellainen ilmenee, tarkoittaa se sitä, että koko puolueen sisällä on käynnissä joku repivä mullistus.
Puhuessaan vaalitilaisuudessa Etelä-Carolinassa lauantaina Trump kuvaili keskustelua, jonka hän oli käynyt toisen valtionpäämiehen kanssa Naton kokouksessa, jonka aikaa tai paikkaa hän ei yksilöinyt.
Erään suuren maan presidentti nousi ylös ja sanoi: "Kuulkaa, sir, jos me emme maksa ja Venäjä hyökkää kimppuumme, suojeletteko te meitä?". Sanoin: "Ette maksaneet, olette kykenemättömiä maksamaan?"
En, minä en suojelisi teitä. Itse asiassa rohkaisisin heitä (Venäjää) tekemään ihan mitä vain haluavat. Teidän on maksettava, laskut on maksettava, ex-presidentti sanoi.
Valkoisen talon mukaan Trumpin kommentit olivat "mielipuolisia"
Murhanhimoisten hallintojen houkutteleminen hyökkäämään lähimpien liittolaistemme kimppuun on vastenmielistä ja mielipuolista, kiteytti Valkoisen talon edustaja Andrew Bates lausunnossaan.
Bidenin kunto näkyy jo siinä, että Anthony Blinken on jatkuvasti ulkomaan matkoilla. Olisin toivonut,vettä Biden olisi luopunut jatkokaudesta ja Blinken ehdokkaaksi.
Trump ihmetteli myös useaan otteeseen, missä hänen vastaehdokkaansa Haleyn aviomies on. Haleyn puoliso Michael ei ole osallistunut kampanjointiin, koska hän on vuoden mittaisella sotilaskomennuksella Djiboutissa Afrikan sarvessa.
Missä hänen aviomiehensä on? Ai, hän on poissa. Poissa. Mitä hänelle tapahtui, Trump kyseli pitäen samalla dramaattisia taukoja.
Haley vastasi kipakasti sosiaalisessa mediassa.
Michael palvelee maatamme, mutta sellaisesta te ette tiedä mitään. Henkilöllä, joka toistuvasti on käyttäytynyt epäkunnioittavasti sotilaita ja heidän perheitään kohtaan ei ole mitään asiaa armeijan ylipäälliköksi, Haley sanoi viestipalvelu X:ssä.
Michael Haley puolestaan vastasi viestipalvelu X:ssä suden valokuvalla.
Ihmisten ja eläinten välinen ero? Eläimet eivät koskaan antaisi tyhmimpien johtaa laumaa.
https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/6551915
Yhdysvalloissa ei vielä voi nainen voittaa koska niin moni vajaaälyinen ei äänestä naista vaikka ehdokas olisi täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Trump ihmetteli myös useaan otteeseen, missä hänen vastaehdokkaansa Haleyn aviomies on. Haleyn puoliso Michael ei ole osallistunut kampanjointiin, koska hän on vuoden mittaisella sotilaskomennuksella Djiboutissa Afrikan sarvessa.
Missä hänen aviomiehensä on? Ai, hän on poissa. Poissa. Mitä hänelle tapahtui, Trump kyseli pitäen samalla dramaattisia taukoja.
Haley vastasi kipakasti sosiaalisessa mediassa.
Michael palvelee maatamme, mutta sellaisesta te ette tiedä mitään. Henkilöllä, joka toistuvasti on käyttäytynyt epäkunnioittavasti sotilaita ja heidän perheitään kohtaan ei ole mitään asiaa armeijan ylipäälliköksi, Haley sanoi viestipalvelu X:ssä.
Michael Haley puolestaan vastasi viestipalvelu X:ssä suden valokuvalla.
Ihmisten ja eläinten välinen ero? Eläimet eivät koskaan antaisi tyhmimpien johtaa laumaa.
https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/6551915
&
Tuolla tyhmääkin tyhmemmällä Trumpilla on tainnut kaatua oranssi maalipurkki päähän kuvasta päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvalloissa ei vielä voi nainen voittaa koska niin moni vajaaälyinen ei äänestä naista vaikka ehdokas olisi täydellinen.
Michelle Obama ei ole nainen.
Vaan kaksi lasta synnyttänyt mies.
T. Teemu V.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demokraattien puoluetikettiin kuuluu, että jos istuva presidentti ilmaisee itse tahdon jatkokaudelle häntä vastaan ei asetuta puolueen sisällä kuin korkeintaan epärealistisin näennäisehdokkain. Biden on itse ilmaissut halunsa jatkosta, joten sen takia ei tule varteenotettavia ehdokkaita. Mikäli sellainen ilmenee, tarkoittaa se sitä, että koko puolueen sisällä on käynnissä joku repivä mullistus.
Miksi tällaiset analyysit tai kultturin sisäiset kuvaukset puuttuvat meidän valtamedian uutisoinnista? Olisi helpompi ymmärtää tuota järjettömältä tuntuvaa järjestelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demokraattien puoluetikettiin kuuluu, että jos istuva presidentti ilmaisee itse tahdon jatkokaudelle häntä vastaan ei asetuta puolueen sisällä kuin korkeintaan epärealistisin näennäisehdokkain. Biden on itse ilmaissut halunsa jatkosta, joten sen takia ei tule varteenotettavia ehdokkait
On näistä ainakin hesarissa ollut usein juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Hillary tappio säikytti demokraatit. Ehkä joskus 2040 uskaltavat kokeilla naista.
Hillary sai enemmän ääniä kuin Trump. Hän oli myös erittäin vihattu ehdokas. Kuka tahansa muu nainen voittaisi Trumpin heittämällä.
Gavin Newsom on aika vahvoilla kisaan kun Biden lopulta luovuttaa.
Voi kun hän asettuisi ehdolle tai miehensä Obama.