Nainen, miten viettelet miehesi kun sinun tekee mieli
Kommentit (97)
Siivoan keittiötä - mies tulee kiehnäämään takaa, kuinka kuumalta näytän. Istun autossa, mies ottaa reidestä kiinni ja sanoo, että ai että tekis mieli, näytät hyvältä. Jne.
En ehdi tehdä aloitteita, kun mies kehuu säännöllisesti ja kiehnää. Yhdessä 10v ja läheskään aina ei johda seksiin, koska lapset :D
Tai no, sanotaanko, että meilläkin riittää katse ja hymy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietteliskin joskus. Taas iskee ihan kamala kateus niitä kohtaan joiden tyttöystävät/naiset oikeesti pukee jotain seksikästä päälle ja tulee viettelemään. Tai no, ylipäätään haluu seksiä useammin kuin kerran kuussa :D Äh. Miten tästä tuli tällasta? Lapsi ja talo löytyy tottakai jo, vähemmän yllättäen. Voiko tää muuttua tästä johonkin? Pitäisköhän ehdottaa avointa suhdetta. Ihastun helposti naisiin esim. töissä joiden kanssa olen enemmän tekemisissä (ja tulen hyvin toimeen) ja joiden tiedän olevan sinkkuja, ihan vain siitä syystä että ajattelen helposti heitä mahdollisina seksikumppaneina, koska kotona sitä ei oikeastaan ole. Tää oli vähän ot avautuminen.
Ei se kovin hyvältä vaikuta, mutta voihan sitä yrittää käydä keskustelemassa pariterapiassa. Tai oletko ylipäänsä keskustellut asiasta vaimosi kanssa. Siis asiallisesti, ei syyllistämällä. Toisaalta vaikka asiasta kuinka keskusteltiin, niin lopputulos oli se, että häntä ei vain kuulemma enää seksi niin kiinnosta. No helkutin kiva kuulla siinä vaiheessa, kun on pieniä muksuja ja uusi omakotitalo jne. Ketuttaa kuin pientä oravaa pesukoneessa, mutta nostan kytkintä sitten kun lapset ovat vähän isompia. Arki sujuu kuitenkin suhteellisen hyvin.
Kuinka pieniä lapsia? Eka vuosi synnytyksen jälkeen on normaalistikin haluton ja voi olla myös täysin seksitön. Onko mitään kipuja/tunnottomuutta tullut synnytyksen jälkeen?
Minulla ekan lapsen kohdalla seksiä oli pari viikkoa synnytyksestä ja halusin heti. Olin muutenkin positiivinen ja energinen. Toisen lapsen kohdalla meni lähemmäs vuosi, että halut heräsivät, muutenkin oli raskaampaa, enemmän univelkaa, mieli matalampi. Halut heräsivät samalla kuin mieli virkistyi.
Jos puoliso on siis väsynyt/uupunut?
Olen lukenut jostain, että paras tapa saada haluton nainen haluamaan, on miehen osallistuminen kotitöihin.
Tarkemmin kun miettii, niin aika osuvasti sanottu. Jos toinen kokee olevansa vain kodinhoitaja valtavan taakan alla, ei se haluja herätä.
Kokeile siis sitä?
Meillä ainakin hiljaisempina kausina parisuhteessa on mennyt muutenkin huonosti. Miehet eivät tunnu näitä huonompia kausia huomaavan muuta kuin seksin puutteena.
Väärin! Puutteessa voi elää, koska libidot ovat täysin erilaiset (tai toisen libido on jostain syystä, suhteen kommunikaatiovaikeudet, työstressi, you name it...). Itse olin 12 v naimisissa miehen kanssa, jolla on paaaljon alhaisempi libido kuin minulla ja rakasteltiin 1-2 krt/vko (mä haluaisin vähintään kerran päivässä) ja ihan järkyttävää, kun alkoi olla sellaista kerran viikossa lauantaisaunan jälkeen -meininkiä. Ja noina aikoina yritin kyllä vietellä vaikka millä konstilla ja seksihepeniä usein päällä (joskus tehos, monesti ei). Ja minä olen nainen, joka saan useimmiten 5-20 orgasmia, kostun heti, imen ja temppuilen eli tosi vallaton sängyssä. Kaikki edeltävät ja tuon jälkeiset miehet ovat olleet kanssasi sängyssä suht sekaisin nautinnosta. Mutta avioliitto oli tärkeä ja hän nykyään rakas tärkeä lasteni isä.
(Teille, jotka ette voi erota --> kyllä voi erota ja elämä muuttua paremmaksi ja vaatikaa lastenne vuoroviikkohuoltajuus!! Menkää siitä vaikka oikeuteen asti, ei lasten ole tarkoitus jäädä vain äidilleen, todella epätasa-arvoista, jos näin olisi. Toki ymmärrän, että eroaminen on vaikeaa, niin oli täälläkin. Mutta elämästä on tarkoitus nauttia. Eikä myöskään tarkoitus opettaa lapsille ikäviä parisuhdemalleja.)
Onneksi löysin muutama vuosi eron jälkeen miesystävän, jonka kanssa oltiin yhdessä vuosi ja harrastettiin seksiä vähintään kerran päivässä, monesti pari-kolme kertaa. Ja vietteleminen... katse, sana, kosketus, whatever. Koskaan ei sanottu "mennäänkö nukkumaan", vaan me mentiin joko kerta lauseella "mennäänkö sänkyyn". No, kerran-pari suhteen aikana oltiin niin väsyneitä, ettei sekstailtu ennen nukkumista.
Vuosien mittainen seksivaje täytetty, jes!
Vierailija kirjoitti:
Väärin! Puutteessa voi elää, koska libidot ovat täysin erilaiset (tai toisen libido on jostain syystä, suhteen kommunikaatiovaikeudet, työstressi, you name it...). Itse olin 12 v naimisissa miehen kanssa, jolla on paaaljon alhaisempi libido kuin minulla ja rakasteltiin 1-2 krt/vko (mä haluaisin vähintään kerran päivässä) ja ihan järkyttävää, kun alkoi olla sellaista kerran viikossa lauantaisaunan jälkeen -meininkiä. Ja noina aikoina yritin kyllä vietellä vaikka millä konstilla ja seksihepeniä usein päällä (joskus tehos, monesti ei). Ja minä olen nainen, joka saan useimmiten 5-20 orgasmia, kostun heti, imen ja temppuilen eli tosi vallaton sängyssä. Kaikki edeltävät ja tuon jälkeiset miehet ovat olleet kanssasi sängyssä suht sekaisin nautinnosta. Mutta avioliitto oli tärkeä ja hän nykyään rakas tärkeä lasteni isä.
(Teille, jotka ette voi erota --> kyllä voi erota ja elämä muuttua paremmaksi ja vaatikaa lastenne vuoroviikkohuoltajuus!! Menkää siitä vaikka oikeuteen asti, ei lasten ole tarkoitus jäädä vain äidilleen, todella epätasa-arvoista, jos näin olisi. Toki ymmärrän, että eroaminen on vaikeaa, niin oli täälläkin. Mutta elämästä on tarkoitus nauttia. Eikä myöskään tarkoitus opettaa lapsille ikäviä parisuhdemalleja.)
Onneksi löysin muutama vuosi eron jälkeen miesystävän, jonka kanssa oltiin yhdessä vuosi ja harrastettiin seksiä vähintään kerran päivässä, monesti pari-kolme kertaa. Ja vietteleminen... katse, sana, kosketus, whatever. Koskaan ei sanottu "mennäänkö nukkumaan", vaan me mentiin joko kerta lauseella "mennäänkö sänkyyn". No, kerran-pari suhteen aikana oltiin niin väsyneitä, ettei sekstailtu ennen nukkumista.
Vuosien mittainen seksivaje täytetty, jes!
Ajatteletko muita kuin omia tarpeitasi?
Miksi edes teit lapsia sitten kyseisen ihmisen kanssa, jos seksuaalisuus oli alusta asti erilainen, reilua myöhemmin jättää sen takia?
Ja pienet lapset kärsivät viikko-viikko systeemistä (ja tietysti myös erostakin). Eli suurimmat kärsivät ovat lapsesi, mutta sinä hehkutat että kannattaa erota ja nakella lapsia eestaas?
Jepjep.
Monilla ihmisillä seksin merkitys lasten myötä myös laskee. Tulee jotain tärkeämpää. Sinä et ilmeisesti koe asiaa niin. Itse kokisin ahdistavana tuollaisen seksivelvollisuuden vaikka muuten tykkäisinkin saada ja antaa usein.
Menen krapulassa kyykkyyn nukkuvan mieheni kasvojen yläpuolelle ja kun hän avaa silmänsä, niin päästän kammopierun, niin että pienet tipat leviävät pitkin kasvoja.
Heti on akseli pystyssä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietteliskin joskus. Taas iskee ihan kamala kateus niitä kohtaan joiden tyttöystävät/naiset oikeesti pukee jotain seksikästä päälle ja tulee viettelemään. Tai no, ylipäätään haluu seksiä useammin kuin kerran kuussa :D Äh. Miten tästä tuli tällasta? Lapsi ja talo löytyy tottakai jo, vähemmän yllättäen. Voiko tää muuttua tästä johonkin? Pitäisköhän ehdottaa avointa suhdetta. Ihastun helposti naisiin esim. töissä joiden kanssa olen enemmän tekemisissä (ja tulen hyvin toimeen) ja joiden tiedän olevan sinkkuja, ihan vain siitä syystä että ajattelen helposti heitä mahdollisina seksikumppaneina, koska kotona sitä ei oikeastaan ole. Tää oli vähän ot avautuminen.
Ei se kovin hyvältä vaikuta, mutta voihan sitä yrittää käydä keskustelemassa pariterapiassa. Tai oletko ylipäänsä keskustellut asiasta vaimosi kanssa. Siis asiallisesti, ei syyllistämällä. Toisaalta vaikka asiasta kuinka keskusteltiin, niin lopputulos oli se, että häntä ei vain kuulemma enää seksi niin kiinnosta. No helkutin kiva kuulla siinä vaiheessa, kun on pieniä muksuja ja uusi omakotitalo jne. Ketuttaa kuin pientä oravaa pesukoneessa, mutta nostan kytkintä sitten kun lapset ovat vähän isompia. Arki sujuu kuitenkin suhteellisen hyvin.
Kuinka pieniä lapsia? Eka vuosi synnytyksen jälkeen on normaalistikin haluton ja voi olla myös täysin seksitön. Onko mitään kipuja/tunnottomuutta tullut synnytyksen jälkeen?
8- ja 10-vuotiaat. Toki ymmärrän pikkulapsiajan, mutta siitäkin on jo aikaa. Mutta ei vain kuulemma kiinnosta enää...
En saa VIETELTYÄ mitenkään. Outo ajatuskin... Väsyin jo kertaalleen yrittämään ja pettymään joskus vuosia sitten, mutta nykyään taas jostain syystä toivon turhaan ja petyn ja lannistun. Mies kyllä halaa, pussaa, kehuu, koskettaa, painautuu minuun kiinni takaa, hymyilee ja katsoo silmät loistaen, mutta mikään näistä ei hänen puolestaan seksiin johda. Ei ole sitä sellaista "draivia".
Meillä on seksiä vain kun miestä sattuu haluttamaan ja viitsityttämään. Viimeksi viime syyskuussa. Joka toinen hetki mietin miten mullakin voisi olla asiat paremmin, sitten toisaalta olen naimisissa enkä oikeastaan itsekään taida pitää seksiä käytännössä niin kovin tärkeänä. Turhauttavaa.
Alkoi tämän ketjun luettua pelottamaan että mitä tapahtuu seksihaluille tulevaisuudessa. Nykyisin seksiä 1-2 kertaa päivä ei kauheasti tarvitse vietellä ja seksi on ihanaa :)
Ei meillä nyt erityisemmin vietellä. :D Jotenkin sen vaan usein tietää koska on hommia tiedossa, en tiedä mistä, mutta niin se vaan on. Silloin kun se ei ihan noin mene, niin joko sanotaan suoraan tai sitten vaan ruvetaan pussailemaan vähän tavallista intohimoisemmin ja annetaan käsien vaellella. Siitä se sitten.
Puen teletappiasun päälleni ja menen pihalle huutamaan "Ka-kaw! Ka-kaw!".
Laitan sukkanauhaa yms. hepenettä.. Ja puhun vähän tuhmia "Haluaisitko tulla makuuhuoneeseen antamaan kullia sun kiltille pikku vaimolle". Härnään ja kiehnään...
Noilla konsteilla saan edelleen miehen syömään kädestäni vaikka yhdessä ollaan oltu jo kohta 25v :)
Mieheni ei yleensä heti innostu, ellen lupaa tulla "kakkoseen". No, siinä sitten alkuleikeissä saan etureppuunikin kunnolla täytettä, kunhan lopuksi annan luvan survaista koko varrella kakkoseen lastit. Loppuilta menee tosin usein pöntöllä kakatessa spermaa, mutta tuolla tavalla saan ukon leikkeihin kaikkein nopeimmin.
Kakskakkonen kirjoitti:
Mieheni ei yleensä heti innostu, ellen lupaa tulla "kakkoseen". No, siinä sitten alkuleikeissä saan etureppuunikin kunnolla täytettä, kunhan lopuksi annan luvan survaista koko varrella kakkoseen lastit. Loppuilta menee tosin usein pöntöllä kakatessa spermaa, mutta tuolla tavalla saan ukon leikkeihin kaikkein nopeimmin.
Mainittakoon vielä, että jotkut ovat ihmetelleet, miksi annan tulla peppuun? Mieheni on kuitenkin ihana ja rakastan sitä paitsi hänen hevosen vehkeitään (23/7). Ihmettely on loppunut kun ystäväni ovat tämän kuulleet. Lapsettomuus ja Tenan käyttö ovat pieni hinta muuten toimivasta ihanasta parisuhteesta. Lasten aika tulee toivottavasti sitten aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Menen sänkyyn kesken päivän. ja pyydän päiväunille. Siitä se lähtee.
Kylläpä kuulostaa väsyttävältä. Vihaan päiväunia.
Otin tänään pikkarit pois ja kuljin kotona pelkässä t-paidassa. Mies innostui heti 😃
Vierailija kirjoitti:
Ai saakeli nä on hauskoja :d kunnon naurut tähän aamuun
Sama! :D
Ja vähän ot, mut yhden mieleenpainuvimmista kommenteista av:lla luin vastaavanlaisesta ketjusta "miten mies ehdottaa teillä seksiä?". -> Tulee alasti siihen eteen pyöritellen munaansa ropelin lailla ja kysyy että haluaako? No TODELLAKIN!! 😂😂
Älä ny, onhan tässä ketjussakin vietteleviä suominaisia vaikka kuinka. :)
Mutta siis, jos puoliso on haluton, onhan se ongelma.