Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miten viettelet miehesi kun sinun tekee mieli

Vierailija
16.08.2016 |

Seksiä ?

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos makoillaan sängyssä, alan hyväillä hänen rintaa ja pikkuhiljaa alemmas ja alemmas. Sitten kun muna on pystyssä, kierähdän miehen päälle ja alan suutelemaan hellästi. Nostan hänen paidanhelmaa ja taas alan suutelemaan koko ajan vain alemmas ja alemmas. Kiusoittelen hetken ja sitten otan suihin hetken. Riisun itse housut ja aletaan hommiin 😉 näin kävi viimeksi!

Vierailija
2/97 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähellä miestä. Muuta ei tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn että tekiskö mieli johon hän vastaa että aina valmis.

Vierailija
4/97 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheltä saa koskettelemalla. Ensin voi halia ja ohimennen puhaltaa housujen päältä miehen kaluun. Sitten vähän myöhemmin suudella kiihkeästi tai hyväillä lisää. Ei siinä kauan mene kun mies innostuu. Oikeastaan itse olen hitaampi innostuja ja siinä on suuremmat haasteet.

Vierailija
5/97 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte kun vähän hipasta munaa niin se on valmiina pystyssä ja mies on valmis hommiin. Näin meillä.

Vierailija
6/97 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysyn suoraan tai tartun kiinni ja kysyn että miten olis. No välillä ei kyllä tarvi ees kysyä kun ollaan oltu ilmeisesti liian kauan yhdessä että tiedetään koska toinen haluaa.

Vierailija
7/97 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusottelemalla sanallisesti sillai hyväntahtoisesti :). Sängyssä kun sit ollaan rapsuttelen selkää heĺlästi ja muuta ei tarvitse.

Vierailija
8/97 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen kuin Mona Lisa, se on siinä.

Vierailija
9/97 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheltä saa koskettelemalla. Ensin voi halia ja ohimennen puhaltaa housujen päältä miehen kaluun. Sitten vähän myöhemmin suudella kiihkeästi tai hyväillä lisää. Ei siinä kauan mene kun mies innostuu. Oikeastaan itse olen hitaampi innostuja ja siinä on suuremmat haasteet.

Puhallat ohimennen housujen PÄÄLTÄ miehen kaluun? Mitä vittua nyt taas. Älä päästää äijääsi tuulisella säällä ulos ettei ala nauttimaan tuulesta. t.m26

Vierailija
10/97 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen sänkyyn kesken päivän. ja pyydän päiväunille. Siitä se lähtee.

Vierailija
11/97 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouskutan sohvalla sipsejä alasti hiivapillu näkyvillä ja katson miestäni kysyvästi. Jos hän ei ymmärrä menen hänen viereensä hönkimään päärynäsiideriltä haisevalla hengitykselläni ''anna mhunaa ukko''

Vierailija
12/97 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähellä miestä. Muuta ei tarvita.

Sama

Joskus pelkkä hymy riittää 😊

Vierailija
13/97 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi vietellä. Pannaan tasan kun mies haluaa eli kerran kahdessa viikossa.

Olen yrittänyt: hepenillä, munaan kiinni tarttumisella, suutelulla, silittelyllä, suoralla ehdotuksella, valittamisella... Olemalla superkiva koko päivän.

Sitten kun mies haluaa, niin hyvä ettei tunge munaa sisään mun nukkuessa. Jos yritän estellä, niin ottaa puoliväkisin ja sittenhän jo haluan kun olen lähes aina valmis. Huoh.

Vierailija
14/97 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimon ei tarvi kuin katsoa mua "sillä silmällä" ja hymyillä. Tiedän, oon helppo! M28 ja latino

Vierailija
15/97 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä kun on vakkari, jota näkee ainoastaan seksimielessä. Kummankaan ei tarvitse erityisesti vietellä tai herätellä toisen haluja, koska molemmat tietää että edessä on monta tuntia kunnon panemista. Yleensä homma lähtee käyntiin jo heti oven avauksen ja pikaisten moikkausten jälkeen. Ensin naidaan, sitten vasta jutellaan.

Vierailija
16/97 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen jalkakarvat.

Vierailija
17/97 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimon ei tarvi kuin katsoa mua "sillä silmällä" ja hymyillä. Tiedän, oon helppo! M28 ja latino

Vähän aiheen vierestä, mutta viittaako toi latino väriin purkista vai johonkin muuhun...?

Vierailija
18/97 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi paska kun alaln kohta itkemään. Mun mies ei syty vaikka kuinka ottaisin suihin, runkkaisin, näyttäisin pilluni, tissini, laittasin sexyt vaatteet, kiehnäisin vieressä, vihjailisin, ehdottaisin suoraan.

Tai vaikka en vaan tekis yhtikäs mitään, niin miehen muna ei värähdäkään. Ennemmin se kattoo vaikka olympialaisia ja kittaa kaljaa.

Vierailija
19/97 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän aiheen vierestä, mutta viittaako toi latino väriin purkista vai johonkin muuhun...?

Se tarkoittaa, että olen latino. Olen syntynyt Etelä-Amerikassa kuten vanhempanikin. M28 ja latino

Vierailija
20/97 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen paljoa tarvita. Yleensä riittää, että siirryn illalla työhuoneesta hänen näköetäisyydelleen.