Nainen, miten viettelet miehesi kun sinun tekee mieli
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Voi paska kun alaln kohta itkemään. Mun mies ei syty vaikka kuinka ottaisin suihin, runkkaisin, näyttäisin pilluni, tissini, laittasin sexyt vaatteet, kiehnäisin vieressä, vihjailisin, ehdottaisin suoraan.
Tai vaikka en vaan tekis yhtikäs mitään, niin miehen muna ei värähdäkään. Ennemmin se kattoo vaikka olympialaisia ja kittaa kaljaa.
Samat fiilikset. Tai no kaljaa ei kittaa. Seksi ei vaan kiinnosta. Olemme vähän päälle parikymppisiä ja elän jatkuvassa puutteessa. Jään niin paljosta paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi paska kun alaln kohta itkemään. Mun mies ei syty vaikka kuinka ottaisin suihin, runkkaisin, näyttäisin pilluni, tissini, laittasin sexyt vaatteet, kiehnäisin vieressä, vihjailisin, ehdottaisin suoraan.
Tai vaikka en vaan tekis yhtikäs mitään, niin miehen muna ei värähdäkään. Ennemmin se kattoo vaikka olympialaisia ja kittaa kaljaa.
Samat fiilikset. Tai no kaljaa ei kittaa. Seksi ei vaan kiinnosta. Olemme vähän päälle parikymppisiä ja elän jatkuvassa puutteessa. Jään niin paljosta paitsi.
Jätä se sika!
Viimeksi sanoin kovaan ääneen "eikö täällä huushollissa saa ikinä seksiä". Sit mentiin.
Sanon vaikka että "Kulta, tänään voitaisiin vähän kuherrella!"
Sitten kun lapsen on nukkumassa, niin molemmat tietävät, että on sitä aikuisten laatuaikaa tiedossa eikä esim. nörttiydytä tietokoneiden ääreen. Ei ehkä niin hirveän spontaania, mutta näin pikkulapsiaikana ja pitkässä parisuhteessa toimiva kommunikaatio :)
Viimeksi taisi irrota sillä,kun mies kysyi aamutuimaan, että nukutaanko vaiko hässitäänkö.. murahdin siihen, että nukutaan, mutta eihän se onnistunut, kun oli jo käynyt kiinni..
Eikä tuolle miehelle paljon tarvita, riittää melkein kun käden laittaa jalan päälle niin viisari nousee..on se ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähellä miestä. Muuta ei tarvita.
Sama
Joskus pelkkä hymy riittää 😊Ja sitten kehuskellaan AV:lla, kuinka ollaan tehty "aloitteita"... Huoh.
No mutta sehän riippuu ihan parisuhteesta, miten hyvin toisen tuntee ja millaisesta kommunikaatiosta tulee ymmärretyksi, että mikä kenellekin toimii aloitteena. Jos esim. sinä et tajua mitä puolisosi ehdottaa ilman, että vedetään seksivermeet niskaan ja pystytetään strippaustanko keskelle olohuonetta, niin eihän se tarkoita, että muut kävisivät yhtä hitaalla ;D
Mieheni ei tykkää hyökkäävästä tyylistä. Eli jos käyn käsiksi suoraan, hän hämmentyy ja vetäytyy. Vihjailu toimii paljon paremmin. .
Homma onnistuu vaikka 10 metrin päästä. Se menee niin, että hymyilen ja vilkuilen hänen haaroväliinsä, hipaisen vähän korvaani ja nostan kulmakarvaani. Sitten vilkaisen rintavakoani ja olen poistavinani roskan. Tai jos ollaan jo yöpunkalla, alan kehua hauiksia, kujertaa ja kikattaa korvaan. Konstit on monet...
N46 v.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi taisi irrota sillä,kun mies kysyi aamutuimaan, että nukutaanko vaiko hässitäänkö.. murahdin siihen, että nukutaan, mutta eihän se onnistunut, kun oli jo käynyt kiinni..
Eikä tuolle miehelle paljon tarvita, riittää melkein kun käden laittaa jalan päälle niin viisari nousee..on se ihana.
Onnellinen!
Heh, enpä muista että olisi ikinä ollut tarvetta sille, että minä viettelisin...mies kun haluaa muutenkin joka päivä (ja viikonloppuisin useamman kerran päivässä). Ihana mies <3
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Minua ei kukaan ikinä viettele enkä saa pillua kuin joskus avokilta säälistä,en ole pillua nähnyt livenä moneen vuoteen.
Pitäisköhän sun vaihtaa avokkia?
KYLLÄ,mutta en suostu siihen että lapsi jäisi äidilleen.
Vierailija kirjoitti:
voi vittu mulla alkaa melkein seisomaan pelkästä ajatuksesta että nainen tarjoaisi itseään pantavaksi.
olet vissiin aika nuori?
t.M40v
Viimeksi menin makuuhuoneeseen, riisuuduin ja kävin sängylle loikoilemaan. Huusin miehelle, että "täällä odottaa alaston nainen".
Yleisesti ottaen riittää että mies näkee minut. Voin olla ulkotöissä, kaupungilla, syömässä, siivoamassa, tietokoneella tai mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi vee. Vaihdetaanko puolisoita. Vaimo ei tee noista mitään, mutta silti tuppaa tekemään mieli. Ja vaimoa ei tietysti seksi kiinnostaa enää lainkaan, kun kaikki tarpeellinen on saatu kasaan.
Vierailija kirjoitti:
Toiset hymyilee, toiset kiehnää, toiset ottaa suoraan syväkurkkuun, toiset puhaltaa? ja toiset vaan on. Turhaan miehet haukutte, ettei naiset muka tee aloitteita!!!
Oletettavasti tähän ketjuun on tullut ne innoikkaammat naiset. Keskimäärinhän 70% parisuhteessa olevista miehistä elää puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi menin makuuhuoneeseen, riisuuduin ja kävin sängylle loikoilemaan. Huusin miehelle, että "täällä odottaa alaston nainen".
Minulle riittäisi tuo ensimmäinen kohta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Minua ei kukaan ikinä viettele enkä saa pillua kuin joskus avokilta säälistä,en ole pillua nähnyt livenä moneen vuoteen.
Pitäisköhän sun vaihtaa avokkia?
KYLLÄ,mutta en suostu siihen että lapsi jäisi äidilleen.
Tämä. Voi kuinka olisi ollut aikanaan kristallipallo, josta olisi nähnyt, että vaimon seksihalut loppuvat siinä kohdassa, kun lapset on tehty ja olen saanut talon rakennettua. Nyt ei ole enää kovin helppo lähteä.
Lol! Tuleeko sun väri purkista? N18