Nainen, miten viettelet miehesi kun sinun tekee mieli
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä voi vietellä. Pannaan tasan kun mies haluaa eli kerran kahdessa viikossa.
Olen yrittänyt: hepenillä, munaan kiinni tarttumisella, suutelulla, silittelyllä, suoralla ehdotuksella, valittamisella... Olemalla superkiva koko päivän.
Sitten kun mies haluaa, niin hyvä ettei tunge munaa sisään mun nukkuessa. Jos yritän estellä, niin ottaa puoliväkisin ja sittenhän jo haluan kun olen lähes aina valmis. Huoh.
Sulla taitaa olla ketjun ainut tosimies eikä mikään mikkihiiri.
Heh. Tuollainen mies on perus peräkammarinpoika, joka ei tiedä seksistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset hymyilee, toiset kiehnää, toiset ottaa suoraan syväkurkkuun, toiset puhaltaa? ja toiset vaan on. Turhaan miehet haukutte, ettei naiset muka tee aloitteita!!!
Oletettavasti tähän ketjuun on tullut ne innoikkaammat naiset. Keskimäärinhän 70% parisuhteessa olevista miehistä elää puutteessa.
Väärin! Vain huonot rakastajat elävät puutteessa.
Ei vaan me tyhmät miehet, jotka ei nähdä ajoissa vaimon esittämää showta. Kummasti loppu halut, kun oli kulissit kasassa. No kohta ne romahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi paska kun alaln kohta itkemään. Mun mies ei syty vaikka kuinka ottaisin suihin, runkkaisin, näyttäisin pilluni, tissini, laittasin sexyt vaatteet, kiehnäisin vieressä, vihjailisin, ehdottaisin suoraan.
Tai vaikka en vaan tekis yhtikäs mitään, niin miehen muna ei värähdäkään. Ennemmin se kattoo vaikka olympialaisia ja kittaa kaljaa.
voi vittu mulla alkaa melkein seisomaan pelkästä ajatuksesta että nainen tarjoaisi itseään pantavaksi.
olet vissiin aika nuori?
t.M40v
25v
Kerron menkkojen loppuneen. Muina kertoina mies tekee niin usein aloitteita, etten ehdi itse.
Vietteliskin joskus. Taas iskee ihan kamala kateus niitä kohtaan joiden tyttöystävät/naiset oikeesti pukee jotain seksikästä päälle ja tulee viettelemään. Tai no, ylipäätään haluu seksiä useammin kuin kerran kuussa :D Äh. Miten tästä tuli tällasta? Lapsi ja talo löytyy tottakai jo, vähemmän yllättäen. Voiko tää muuttua tästä johonkin? Pitäisköhän ehdottaa avointa suhdetta. Ihastun helposti naisiin esim. töissä joiden kanssa olen enemmän tekemisissä (ja tulen hyvin toimeen) ja joiden tiedän olevan sinkkuja, ihan vain siitä syystä että ajattelen helposti heitä mahdollisina seksikumppaneina, koska kotona sitä ei oikeastaan ole. Tää oli vähän ot avautuminen.
Vierailija kirjoitti:
Voi paska kun alaln kohta itkemään. Mun mies ei syty vaikka kuinka ottaisin suihin, runkkaisin, näyttäisin pilluni, tissini, laittasin sexyt vaatteet, kiehnäisin vieressä, vihjailisin, ehdottaisin suoraan.
Tai vaikka en vaan tekis yhtikäs mitään, niin miehen muna ei värähdäkään. Ennemmin se kattoo vaikka olympialaisia ja kittaa kaljaa.
Itke. Ja mieti haluatko oikeasti menettää koko seksuaalisen hehkusi tuollaisen idiootin kanssa. Et ole tuollaisen arvoinen. Itse elin yli 10v haluttoman miehen kanssa, meni elämänhalu ja terveyskin lähes. Sitten löysin kumppanin jonka kanssa synkkaa täydellisesti. Läheisyys, hellyys ja seksi on koko ajan läsnä. Olen kuin uus ihminen. Ja elän elämää jota en tiennyt voiva olla olemassakaan. Kannattaa ihan oikeasti miettiä mitä elämältään tuossa suhteessa haluaa. Onkos se ukko muuten sitten niin ihmeellinen, että kompensoi jollain sen, että menetät kaiken naisellisen hehkusi? JOs et haluu erota niin mee edes vieraisiin.
Menen usein vaan istumaan miehen syliin hajareisin ja alan pusuttelemaan. Tai sitten nappaan kädestä kiinni kaksin käsin ja vedän hitaasti miehen makkariin. Joskus riittää pelkkä makkarin ovenkarmiin nojailu vähissä vaatteissa, esim. alusvaatteet ja avoin kimono päällä. Kyllä siinä olympialaiset sun muut unohtuu :)
Mies yleensä tekee aloitteen halaamalla takaapäin ja pussaamalla kaulaa tai nostamalla syliin ja kantamalla sohvalle/sänkyyn tms.
En enää edes yritä. Ihan sama mitä teen, vaikka joogaisin alasti päälläni seisten, haarat auki. En saa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itke. Ja mieti haluatko oikeasti menettää koko seksuaalisen hehkusi tuollaisen idiootin kanssa. Et ole tuollaisen arvoinen. Itse elin yli 10v haluttoman miehen kanssa, meni elämänhalu ja terveyskin lähes. Sitten löysin kumppanin jonka kanssa synkkaa täydellisesti. Läheisyys, hellyys ja seksi on koko ajan läsnä. Olen kuin uus ihminen. Ja elän elämää jota en tiennyt voiva olla olemassakaan. Kannattaa ihan oikeasti miettiä mitä elämältään tuossa suhteessa haluaa. Onkos se ukko muuten sitten niin ihmeellinen, että kompensoi jollain sen, että menetät kaiken naisellisen hehkusi? JOs et haluu erota niin mee edes vieraisiin.
Taas tämä. Te aina raivoatte pettäville miehille, mutta jos nainen kehoittaa toista pettämään, niin kaikki vaan antaa yläpeukkua.
Eli AV-raadin mukaan puutteessa oleva nainen saa pettää, mutta mies ei?
Muuten olen samaa mieltä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
En enää edes yritä. Ihan sama mitä teen, vaikka joogaisin alasti päälläni seisten, haarat auki. En saa seksiä.
Voinko kutsua sinut meille joogaamaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Vietteliskin joskus. Taas iskee ihan kamala kateus niitä kohtaan joiden tyttöystävät/naiset oikeesti pukee jotain seksikästä päälle ja tulee viettelemään. Tai no, ylipäätään haluu seksiä useammin kuin kerran kuussa :D Äh. Miten tästä tuli tällasta? Lapsi ja talo löytyy tottakai jo, vähemmän yllättäen. Voiko tää muuttua tästä johonkin? Pitäisköhän ehdottaa avointa suhdetta. Ihastun helposti naisiin esim. töissä joiden kanssa olen enemmän tekemisissä (ja tulen hyvin toimeen) ja joiden tiedän olevan sinkkuja, ihan vain siitä syystä että ajattelen helposti heitä mahdollisina seksikumppaneina, koska kotona sitä ei oikeastaan ole. Tää oli vähän ot avautuminen.
Ei se kovin hyvältä vaikuta, mutta voihan sitä yrittää käydä keskustelemassa pariterapiassa. Tai oletko ylipäänsä keskustellut asiasta vaimosi kanssa. Siis asiallisesti, ei syyllistämällä. Toisaalta vaikka asiasta kuinka keskusteltiin, niin lopputulos oli se, että häntä ei vain kuulemma enää seksi niin kiinnosta. No helkutin kiva kuulla siinä vaiheessa, kun on pieniä muksuja ja uusi omakotitalo jne. Ketuttaa kuin pientä oravaa pesukoneessa, mutta nostan kytkintä sitten kun lapset ovat vähän isompia. Arki sujuu kuitenkin suhteellisen hyvin.
En pysty viettelemään miestäni. Hyvä ruoka, vähän hyvää viiniä, ystävällisyys ja iloisuus, kaunis ulkoasu, mekon alla korsetti, sukkanauhat, korkokengät... Ja minä aloitteentekijä. Mutta miestä ei kiinnosta. Minun kosketusta varoi ja ihan kuin kavahtaa. Syödään kyllä yhdessä ja jutellaan, mutta sen jälkeen mies vetäytyy sohvalle, lukee kirjaa/katsoo telkkua ja sitten kertoo olevansa väsynyt ja sammuttaja valot ja alkaa kuorsata muutamassa minuutissa. Oon ihan mukava ja sosiaalinen ihminen, meillä 15v yhteiselo, kaksi alakoululaista lasta, oon 35v, 165 cm, 55 kg, hoikka, mutta kurvikas ja sporttinen. Pukeudun klassisesti ja paljon satamaan vaatteisiin ja asusteisiin, hiuksiin ja meikkiin. Saan paljon huomiota muilta miehiltä, mutta oma mies ei noteeraa millään tapaa. Juhlissa saan laittautumalla itsestäni tosi sievän, mutta mies ei koskaan sano mitään myönteistä. Kulissit on kunnossa, akateemisia ollaan molemmat, hyvät tulot, kaunis koti. Mutta ei sukupuolielämää. Toista vuotta hiljaiseloa. Alkuun itkin, surin, yritin ja tulin toistuvasti torjutuksi. Nyt huomaan, että yhä vähemmän itseänikään enää kiinnostaa. Pettänyt en ole koskaan. Mies kyllä mielellään minun puolisona esiintyy juuri kodin ulkopuolella, käydään kyläilemässä paljon ja kulttuuri ym. Tapahtumissa ja niissä hän mieluusti minun kanssa esiintyy. Mutta kaksistaan - silloin en miestäni kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kovin hyvältä vaikuta, mutta voihan sitä yrittää käydä keskustelemassa pariterapiassa. Tai oletko ylipäänsä keskustellut asiasta vaimosi kanssa. Siis asiallisesti, ei syyllistämällä. Toisaalta vaikka asiasta kuinka keskusteltiin, niin lopputulos oli se, että häntä ei vain kuulemma enää seksi niin kiinnosta. No helkutin kiva kuulla siinä vaiheessa, kun on pieniä muksuja ja uusi omakotitalo jne. Ketuttaa kuin pientä oravaa pesukoneessa, mutta nostan kytkintä sitten kun lapset ovat vähän isompia. Arki sujuu kuitenkin suhteellisen hyvin.
Ihan varmasti seksi kiinnostaa, mutta ei vaan sinun kanssasi. Mikä helvetti nykyajan suominaisia vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheltä saa koskettelemalla. Ensin voi halia ja ohimennen puhaltaa housujen päältä miehen kaluun. Sitten vähän myöhemmin suudella kiihkeästi tai hyväillä lisää. Ei siinä kauan mene kun mies innostuu. Oikeastaan itse olen hitaampi innostuja ja siinä on suuremmat haasteet.
Puhallat ohimennen housujen PÄÄLTÄ miehen kaluun? Mitä vittua nyt taas. Älä päästää äijääsi tuulisella säällä ulos ettei ala nauttimaan tuulesta. t.m26
XDDDDDD KUOLEN
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan puhtaat kalsarit ja laitan deodoranttia karvoihin.
Juu, mitäpä sitä turhaan pesemään. Dödö ajaa saman asian. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheltä saa koskettelemalla. Ensin voi halia ja ohimennen puhaltaa housujen päältä miehen kaluun. Sitten vähän myöhemmin suudella kiihkeästi tai hyväillä lisää. Ei siinä kauan mene kun mies innostuu. Oikeastaan itse olen hitaampi innostuja ja siinä on suuremmat haasteet.
Puhallat ohimennen housujen PÄÄLTÄ miehen kaluun? Mitä vittua nyt taas. Älä päästää äijääsi tuulisella säällä ulos ettei ala nauttimaan tuulesta. t.m26
XDDDDDD KUOLEN
😂😂😂😂😂😂😂 Minä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pieniä lapsia? Eka vuosi synnytyksen jälkeen on normaalistikin haluton ja voi olla myös täysin seksitön. Onko mitään kipuja/tunnottomuutta tullut synnytyksen jälkeen?
Väärin! Vain huonot rakastajat elävät puutteessa.