Nainen, miten viettelet miehesi kun sinun tekee mieli
Kommentit (97)
Jos mulla olis mies, niin kuiskuttelisin tuhmia sen korvaan ja sit hivelisin sisäreisiltä, hieroisin housujen päältä ja hymyilisin välillä silmiin katsoen ja välillä keskittyen kunnolla hieromaan sitä housujen alla kovenevaa kalua.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä voi vietellä. Pannaan tasan kun mies haluaa eli kerran kahdessa viikossa.
Olen yrittänyt: hepenillä, munaan kiinni tarttumisella, suutelulla, silittelyllä, suoralla ehdotuksella, valittamisella... Olemalla superkiva koko päivän.
Sitten kun mies haluaa, niin hyvä ettei tunge munaa sisään mun nukkuessa. Jos yritän estellä, niin ottaa puoliväkisin ja sittenhän jo haluan kun olen lähes aina valmis. Huoh.
Sulla taitaa olla ketjun ainut tosimies eikä mikään mikkihiiri.
Vaihdan puhtaat kalsarit ja laitan deodoranttia karvoihin.
Katson "sillä silmällä" ja hymyilen himokkaasti
Alan silitellä miehen rintaa ja siirrän kättä hissukseen alaspäin.. housun alle ja alan hyväillä
Kuiskaan korvaan että oon niin puutteessa että pelkkä sun katsominen saa housut kastumaan
Laitan lapsille leffan ja pyydän miehen kanssani "päiväunille"
Suutelen. Ja kun mies aikoo lopettaa, suutelen uudestaan. Ja uudestaan. Kieltä kehiin ja viesti menee viimeistään silloin perille ;)
Odottelen peiton alla ilman alushousuja
Miehelläni on tuoksufetissi joten istun helvetillisellä ghetto bootyllani sen naamalle ja pieraisen. Siitä se yleensä alkaa.
Näytän römpsää. Tosin useimmiten hän karkaa esittelyn jälkeen lähibaariin.
Vierailija kirjoitti:
Alan ottamaan syväkurkkua niin syvälle että alan kakomaan. Samalla työnnän kaksi sormea mieheni perseeseen.
Ooooh! Kateexi käy :-)
Kysyn haluaako seksiä. On joka kerta halunnut:) Ja haluaa kyllä kysymättäkin. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimon ei tarvi kuin katsoa mua "sillä silmällä" ja hymyillä. Tiedän, oon helppo! M28 ja latino
Vähän aiheen vierestä, mutta viittaako toi latino väriin purkista vai johonkin muuhun...?
Se tarkoittaa, että olen latino. Olen syntynyt Etelä-Amerikassa kuten vanhempanikin. M28 ja latino
Okei. Mä oon valkoihoinen (kaukasidi) ja oon syntynyt Suomessa niin kuin mun vanhemmatkin. Niin ja mä olen myös mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähellä miestä. Muuta ei tarvita.
Sama
Joskus pelkkä hymy riittää 😊
Siihen ei tosiaan paljoa tarvita:) Vielä näin 50+ ikäisenä ja 20v yhdessä olleina riittää em oikein hyvin.
M kirjoitti:
Minua ei kukaan ikinä viettele enkä saa pillua kuin joskus avokilta säälistä,en ole pillua nähnyt livenä moneen vuoteen.
Pitäisköhän sun vaihtaa avokkia?
Ai saakeli nä on hauskoja :d kunnon naurut tähän aamuun
Vedän housuni alas ja pyllistän. Ja keinuttelen pakaroitani.
Kyllä se siitä yhtäkkiä hiljenee ja on tuuppaamassa mua kovettuneella mieheydellään.
Mutta - yllätys, yllätys - täälläkään ei onnistu olympialaisten aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähellä miestä. Muuta ei tarvita.
Sama
Joskus pelkkä hymy riittää 😊
Ja sitten kehuskellaan AV:lla, kuinka ollaan tehty "aloitteita"... Huoh.
Toiset hymyilee, toiset kiehnää, toiset ottaa suoraan syväkurkkuun, toiset puhaltaa? ja toiset vaan on. Turhaan miehet haukutte, ettei naiset muka tee aloitteita!!!
Ärsyttävän moni nainen haluaa herkkyyttä ja romantiikkaa, ja aloittaa seksin lepertelyllä ja puhaltelulla(?!).
Voisiko joku vaan haluta rajua seksiä? Sellaista spontaania panemista missä ei pieniltä mustelmilta vältytä.
Mulla menee aina halut, kun se karvaturri tulee edellisen päivän suihkun raikkaana, henki valkosipulille haisten, kiehnäämään kylkeen. Romantiikalle on oma aika ja paikka, haluan panna tai nussia 8/10 kerrasta, rakastellaan sitten harvemmin.
Mies75 kirjoitti:
Ärsyttävän moni nainen haluaa herkkyyttä ja romantiikkaa, ja aloittaa seksin lepertelyllä ja puhaltelulla(?!).
Voisiko joku vaan haluta rajua seksiä? Sellaista spontaania panemista missä ei pieniltä mustelmilta vältytä.
Mulla menee aina halut, kun se karvaturri tulee edellisen päivän suihkun raikkaana, henki valkosipulille haisten, kiehnäämään kylkeen. Romantiikalle on oma aika ja paikka, haluan panna tai nussia 8/10 kerrasta, rakastellaan sitten harvemmin.
Raju seksi on ihan ok, mutta yksikään nainen ei halua olla pelkkä reikä!
En mitenkään, sitä ei kiinnosta yhtään.