Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö Tallink Silja oppinut mitään nororisteilyistä?

Vierailija
16.08.2016 |

Olin perheen kanssa päivä Tallinnassa -risteilyllä ja molempiin suuntiin mentäessä vessoista oli saippuat loppu. Siis sekä naisten että miesten. Kädet kuivataan puhaltimilla, käsipaperia tai rullautuvia tekstiilipyyhkeitä ei ole. Lavuaarit tukossa. Kaksi vessaa naisten puolella tukossa, miestenvessat lainehti virtsassa...

Ok. Ne on ne kanssamatkustajat, jotka saavat sotkun ja kaaoksen aikaiseksi mutta noita vessoja ei kukaan siivoa tai saippuaa lisää ainakaan sinä aikana (6.5h), minkä itse olimme Tallinnassa. Sama laiva mennen tullen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lennän mieluummin Tallinnaan kuin menen noilla eestipurnukoilla.

Vierailija
22/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai noi nyt Tallinkilla vaivaudu muiden laivojen hygieniaan puuttua, jos noroepidemia on riehunut vain kahdella laivalla. Kalliiksi tulee virolaiselle firmalle, jos jokaisessa laivassa pitää olla saippuaa vessoissa ja kertakäyttöiset paperipyyhkeet käsien kuivaamiseen. Riittää että voi pestä kädet lämpimällä vedellä ja saippualla vain noilla kahdella noro-line -laivalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normimeininkiä noilla laivoilla.

Vierailija
24/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko viina Virossa niin halpaa ettei laivojen kunnolla tai palvelutasolla ole mitään väliä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi