Eikö Tallink Silja oppinut mitään nororisteilyistä?
Olin perheen kanssa päivä Tallinnassa -risteilyllä ja molempiin suuntiin mentäessä vessoista oli saippuat loppu. Siis sekä naisten että miesten. Kädet kuivataan puhaltimilla, käsipaperia tai rullautuvia tekstiilipyyhkeitä ei ole. Lavuaarit tukossa. Kaksi vessaa naisten puolella tukossa, miestenvessat lainehti virtsassa...
Ok. Ne on ne kanssamatkustajat, jotka saavat sotkun ja kaaoksen aikaiseksi mutta noita vessoja ei kukaan siivoa tai saippuaa lisää ainakaan sinä aikana (6.5h), minkä itse olimme Tallinnassa. Sama laiva mennen tullen.
Kommentit (24)
Ei kai noi nyt Tallinkilla vaivaudu muiden laivojen hygieniaan puuttua, jos noroepidemia on riehunut vain kahdella laivalla. Kalliiksi tulee virolaiselle firmalle, jos jokaisessa laivassa pitää olla saippuaa vessoissa ja kertakäyttöiset paperipyyhkeet käsien kuivaamiseen. Riittää että voi pestä kädet lämpimällä vedellä ja saippualla vain noilla kahdella noro-line -laivalla.
Ihan normimeininkiä noilla laivoilla.
Onko viina Virossa niin halpaa ettei laivojen kunnolla tai palvelutasolla ole mitään väliä?
Itse lennän mieluummin Tallinnaan kuin menen noilla eestipurnukoilla.