Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 175cm ja 79kg liikaa?

sepäse
16.08.2016 |

Nainen kyseessä. Kiinnostaisi kuulla mielipiteitä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon sun kehossa on lihasta, mutta kun olet nainen niin ei siellä nyt niin hirveästi voi olla lihasta ellet ole harrastanut aktiivisesti urheilua vuosia.

Vierailija
22/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juuri noissa mitoissa ja voin hyvin. Kun painoin joitakin vuosia sitten 70kg, kroppani oireili ikävästi, olin usein kipeänä ja muutenkin olo ei vain ollut "normaali". Mulla on solakat jalat joista löytyy myös lihasta, aika leveä lantio, jossa alamasussa pieni pömppä. Vatsalihakset tuntee ylhäältä ihan selvästi kun vatsaa jännittää. Parin päivän kevyemmän syömisen jälkeen mahani on ihan litteä. 

Eräs ystäväni on myös 175cm pitkä ja painaa 74kg. Hän on suurinpiirtein pelkkää lihasta. Painon sijasta kannattaisi keskittyä esim. rasvaprosenttiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 177cm ja 73kg ja musta tää on liikaa. Siksi laihdutankin. 65kg olisi sopiva paino tämän pituiselle.

Vierailija
24/24 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 176 ja 70. en ole koskaan ollut alle 63 kiloa edes nuorena, kun selkäranka törrötti esillä. Nyt olen Liki 50.

En ole "läski" nytkään. Ei vyötäröltä saa makkaraa kiinni. Ei ole selluliittia näkyvissä, tietty jos puristaa niin näkee. Tissit painaa varmaan kilon kappaleelta...G70, ja lantio yhtä leveä. Mutta tosiaan, ei ole edes pömppövatsaa.

Se, että ei ole pieni ja siro, ei tarkoita että on löllö ja läski.