PS4, minkä pelin ostaisin?
Syksy tulee ja sateiset päivät. Lemppareita ovat olleet Assassins Creedit, Skyrim, Witcher3... Roolipelaaminen, hiiviskely, tutkiminen, avoimet maailmat ja salamurhaus siis kiinnostavat. Suositelkaa jotain!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa noissa pleikkarin peleissä se, että kaikki tekstit on aina englanniksi :( Mun englannin taito ei kauheen hyvä oo. Siltikin ostin pleikkarin nelosen ja tulee pelailtua mutta paljon on tilanteita, joissa oon ihan että mitä vittua...
Jos esim pelissä on jotain esineita joita noukkia ja sit siihen ruutuun lävähtää jotain tietoa siitä esineestä ja miten sitä käytetään niin en aina ymmärrä mitä siinä sanotaan. Huoh.
Sonyn peleissä on tekstit suomeksi! Eli juuri esim. tuossa The Last of Us:issa :)
Witcher 3:sta olin tulossa suosittelemaan, mutta olitkin jo sitä ap pelannut - jos et oo pelannut niitä lisäosia niin vahva suositus!
Monia muita hyviä täällä mainittukin, mutta lisään listaan Heavy Rain & Beyond: Two Souls (kaksi peliä paketissa siis), jos et ole noita jo PS3:lla kokeillut.
Dishonored. Ensimmäisen persoonan ammuskelu viktoriaanisessa steampunk-maailmassa kevyillä roolipeliaineksilla jossa voi joko mennä pyssyt paukkuen tai hiippailla varjoissa ja murhailla äännettömästi.
Vierailija kirjoitti:
Dishonored. Ensimmäisen persoonan ammuskelu viktoriaanisessa steampunk-maailmassa kevyillä roolipeliaineksilla jossa voi joko mennä pyssyt paukkuen tai hiippailla varjoissa ja murhailla äännettömästi.
Tälle on tulossa jatkoa syksyllä! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa noissa pleikkarin peleissä se, että kaikki tekstit on aina englanniksi :( Mun englannin taito ei kauheen hyvä oo. Siltikin ostin pleikkarin nelosen ja tulee pelailtua mutta paljon on tilanteita, joissa oon ihan että mitä vittua...
Jos esim pelissä on jotain esineita joita noukkia ja sit siihen ruutuun lävähtää jotain tietoa siitä esineestä ja miten sitä käytetään niin en aina ymmärrä mitä siinä sanotaan. Huoh.
Sonyn peleissä on tekstit suomeksi! Eli juuri esim. tuossa The Last of Us:issa :)
Witcher 3:sta olin tulossa suosittelemaan, mutta olitkin jo sitä ap pelannut - jos et oo pelannut niitä lisäosia niin vahva suositus!
Monia muita hyviä täällä mainittukin, mutta lisään listaan Heavy Rain & Beyond: Two Souls (kaksi peliä paketissa siis), jos et ole noita jo PS3:lla kokeillut.
Oli psstoressa alennuksessa ainakin vielä viime viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monia muita hyviä täällä mainittukin, mutta lisään listaan Heavy Rain & Beyond: Two Souls (kaksi peliä paketissa siis), jos et ole noita jo PS3:lla kokeillut.Oli psstoressa alennuksessa ainakin vielä viime viikolla.
Siis tuo heavy rain & beyond - combo.
Destiny on helvetin kova, jos tykkää fps-peleistä!
Sinunlaisellesi pelaajalle suosittelisin ehkä just Witcheriä, Dragon agea ja ehkä Falloutia – kaikki niistä ovat tällä hetkellä kovassa alennuksessa storessa.
Far cry 4 on ihan mahtava. Valtava maailma, tuli jollain tavalla skyrim mieleen, vaikka todella erilaiset maailmat onkin. Voi hiipiä tai mennä ryminällä, ihan mielensä mukaan. Kampanjamissiotkin hauskoja. Suosittelen.
Miksen mä ole ikinä oppinut pelaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksen mä ole ikinä oppinut pelaamaan?
Mikset opettele nyt? Koskaan ei ole liian myöhäistä. Nykyään kaikki pelit vielä on sellaisia, että ne opettaa sulle alussa miten niitä pelataan.
Dragon Age on loistava peli. Komppaan. Lisäksi kannattaa testata Destinyä.