Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoit, jos joku tuntematon kuvaa sinua julkisella paikalla?

Vierailija
15.08.2016 |

Sallittuahan se on, mutta itselleni tulee ainakin kauhea olo ja yritän lähteä tilanteesta pois.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisin tykkään istua jossain lämpimässä sekä aurinkoisessa paikassa ja kuvata ohikulkevien naisten perseitä.

Meillä on noille omat sivut facebookissa joissa voimme vertailla toisten kanssa eri paikkakuntien otoksia. 

Vierailija
22/27 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirvaisen pataan niin että kuuluu hipsutahoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tirvaisen pataan niin että kuuluu hipsutahoi.

Älä oo taas tollanen..höpsö

Vierailija
24/27 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky ihmisten valokuvia kun katsotaan lasten lasten kanssa niin on kyllä melkoista kuraa.

Ennen oli valokuvia joissa isoäiti nuorena seisoi effelintornin edessä tai kättelemässä presidenttiä,mutta nykyisten naisten nuoruuskuvia katsellessa mummo selittää,että "tässä mummo hymyilee peilille baarin vessassa" oi ja tässä 10 samanlaista kuvaa.." tässä mummo on ottanut belfien rannalla"  ja katsoppa tätä! " Tämä oli mummon ensimmäinen kuva jonka mummo laittoi onlyfansiin ❤️"..

Mutta joo,tää on niin tätä. =)) Mummojen nuoruuskuvia on niin kiva katsella..tai onko?

Vierailija
25/27 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, kun vielä harrastin valokuvausta, minulla oli kuvauksen kohteena Terijoen salavia kauniisti roikkumassa veden yllä.

Koska piti myös olla trendikäs, niin otin niistä myös NIR-kuvia leikkaamalla näkyvän valon pois optisella suotimella ja käyttämällä pitkää valotusaikaa ja korkeahkoa ISO-lukua.

Tällöin syntyy harmaasävykuva punaiselle kanavalle ja salavien lehdet hehkuvat yliluonnollisen kauniisti.

Noo, paikalle saapui pullaansa tukehtuva hippi, joka sylkemisen lisäksi sai suustaan kakaistua "Että lopeta se lasten kuvaaminen, senkin pervo!".

Kehoitin häntä poistumaan, mutta se vain jatkoi möyhkäämistään ja sanoi soittavansa poliisit, johon minä olin että "Olkaa niin hyvä!". Minut kuulemma pitäisi tappaa.

Sitten saapui maija ja pari poliisia, jotka keskustelivat kanssani hetken valokuvauksesta ja poistuivat sitten muihin töihin.

Tämä ei saanut minua lopettamaan harrastustani, mutta kun pelkkä patsaan kuvaaminen torilla,tai palokärjen etsiminen metsässä kameran kanssa aiheutti kaiken maailman konflikteja, niin en sitten viitsinyt enää.

Kyllä maailma nyt on paljon parempi paikka, saavat salavat, patsaat ja palokärjet olla rauhassa.

Vierailija
26/27 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän rennot tuplapyssyt ja vinkkaan lungisti silmää kuvaajalle. 

Vierailija
27/27 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui tänään outo tilanne Kiimingin keskustassa aika lailla kello 5. koputtelin kuva ja muste-liikkeen ovelle mutta olivat jo ehtineet sulkea. Samassa kuulin yläpuoleltani 3 tai 4.kerroksen parvekkeelta jotain ääniä ja katsahdin ylös, niin näytti kuin joku olisi ojentanut kameraa mua kohti. En ymmärrä miksi, enkä tunnistanut henkilöä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi