Kiinnostaisiko uskovainen blogi?
Heips! Olen uskossa Jeesukseen, kuulun helluntaisrk ja olen miettinyt blogin perustamista. Kirjottaisin lähinnä uskonelämästäni, mitä on olla uskossa, mitä Jumala on opettanut, arjestani, rukousvastauksia, rohkaisevia ja lohduttavia tekstejä sekä runoja. Ajattelinkin kysyä täältä olisikohan kiinnostusta? :)
Kommentit (24)
Ei kiinnosta, mutta eihän kaikki voi tykätä kaikesta. Eiköhän sunkin blogille lukijoita löydy. Sen verran kuitenkin sanon, että panosta oikeinkirjoitukseen, esim. sydämeni ei sydänmeni. Ja omana mielipiteenäni yleensä uskosta, että usko ei vastaa millään tavalla perimmäisiin kysymyksiin, eikä Jumala voi olla sekä hyvä että kaikkivoipa. Jos hän on kaikkivoipa, hän on hirveä sadisti. Tämä siis olettaen, että hän on olemassa, mutta koska en usko Jumalaan, asialla ei ole minulle merkitystä.
Ei kiinnosta hittojakaan. Kirjoittamisen ja julkaisun tulee lähteä omasta tarpeesta eikä siitä, lukeeko sitä ehkä joku. Tai tietysti kannattaa miettiä, nähdäkö vaivaa, jos kyseessä on kaupallinen tarkoitus.
Olisin saattanut lukea blogistasi ensimmäisen vastaan tuleen sivun ellei heti alussa olisi ollut niin ärsyttäviä kirjoitusvirheitä.
Olisiko ehkä kuitenkin parempi vain pitää vaikkapa yksityistä päiväkirjaa? Tai pyydä sitten joku kirjoitustaitoinen edes korjaamaan blogisi nimi.
Nyt näyttää siltä, että annat piut paut lukijoille ja intoilet vain omien tunteidesi kanssa.