Suklis/månsteri pahoittelee hiljaiseloaan
Yksityiselämän pyöritykset vievät suklista nyt sata nolla, mutta kunhan pöly laskeutuu, palaa suklis takaisin asemiin XD.
Kommentit (10)
Kerrohan kaffimånsteri kumpi ompi oikea taivutusmuoto: EU:hun vai EU:iin?
Käyttäjä2506 kirjoitti:
Kerrohan sukkulamato suklaareikä kumpi ompi oikea taivutusmuoto: EU:hun vai EU:iin?
Tietenkin EU:hun!!!
kaffimånsteri kirjoitti:
Käyttäjä2506 kirjoitti:
Kerrohan sukkulamato suklaareikä kumpi ompi oikea taivutusmuoto: EU:hun vai EU:iin?
Tietenkin EU:hun!!!
Väärin.
"Isokirjainlyhenteet voi lukea kirjaimittain tai lyhentämättöminä sanoina, ja siksi lyhenteeseen voi valita jommankumman näiden lukutapojen mukaisista päätteistä.
EU:hun (ee-uuhun)
EU:iin (Euroopan unioniin)"
Näin se nyt vaan on. Olet ollut tämän asian kanssa jatkuvasti väärässä.
Nejjjjjjj ! Minä kirjoitan vain EU:hun, kirjoittakoon muut väärin. Lyhenne on EE UU. EE UU IIN ? Ehhh ei minun aikanani XDDDD!!!
Kotus on opetus- ja kulttuuriministeriön alainen asiantuntijalaitos. Mutta sinähän tiedät taas tämänkin asian paremmin. Onneksi olkoon.
Käyttäjä2506 kirjoitti:
Kotus on opetus- ja kulttuuriministeriön alainen asiantuntijalaitos. Mutta sinähän tiedät taas tämänkin asian paremmin. Onneksi olkoon.
:) XD Kiitos!!
kaffimånsteri kirjoitti:
Nejjjjjjj ! Minä kirjoitan vain EU:hun, kirjoittakoon muut väärin. Lyhenne on EE UU. EE UU IIN ? Ehhh ei minun aikanani XDDDD!!!
Kyllä sua ketuttaa vaikka miten XD nyt oisit olevinaan. Yli sadassa viestissä olet paskonut näitä vääriä kielioppisääntöjäsi. Miltä nyt tuntuu olla virallisesti väärässä.
Olet melko huomiohakuinen persoona.