Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti kävelet 10km?

Vierailija
14.08.2016 |

Mulla menee tunnissa kun koiran kanssa mennään iltakävelylle.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut menee, olet mitannut sen jotenkin väärin. Minulla menee 100 minuuttia, sellaista normireipasta kävelyä.

Vierailija
2/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitut menee, olet mitannut sen jotenkin väärin. Minulla menee 100 minuuttia, sellaista normireipasta kävelyä.

Kävelen aika reipasta tahtia mutta ainakin kerran tai pari pysähdytään koiraa pissattamaan. Semmonen tunti menee. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko kova tahti saa olla, mulla menis jo juoksuksi että ehtisin, kävelen tuntiin 6km, eli siis 1h 40min=10km ja vauhti on reipas kävely

Vierailija
4/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, et varmaan kävele 10km tunnissa... Hetkellisesti nopeutesi saattaa olla tuo mutta pääsäntösesti joku 7km/h on jo tosi ripeä vauhtin

Vierailija
5/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa hitaita kävelijöitä. AP

Vierailija
6/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olisi tehnyt tuolla vauhdilla naisten kävelyn maailmanennätyksen vuonna 1962 - ja vielä kun otetaan huomioon koiran pysähtymiset ja paskomiset, niin huima on vauhti.

Vierailija
7/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap olisi tehnyt tuolla vauhdilla naisten kävelyn maailmanennätyksen vuonna 1962 - ja vielä kun otetaan huomioon koiran pysähtymiset ja paskomiset, niin huima on vauhti.

60-luvulla ihmiset oli huonokuntoisempia. En ihmettele. Nykyään ihan normaalia kävellä tunnissa 10km. AP

Vierailija
8/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ap:n juttu ei taida olla ihan totta. Kymppi tuntiin tarkoittaa 6min/km. Se vaatii kyllä ihan juoksua. Itse kävelen kympin reippaalla tahdilla 1h20min.

Vierailija
9/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettepa hitaita kävelijöitä. AP

Mieluummin hidas kuin tyhmä ja valehtelija :-)

Vierailija
10/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 min.

Vierailija
11/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tuntia menee, mutta minulla onkin sydämen vajaatoiminta ja olen aika ylpeä siitä että yleensä pystyn kävelemään 10 km, ajanotosta viis.

Vierailija
12/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on jo ihan hölkkävauhtia. Mammojen käsitykset liikunasta tosin eivät koskaan yllätä.

Vierailija
13/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10min /km eli 1h 40 min / 10km niin ei mene ihan hölkäksi. Kilpakävelijät voi mennä nopeammin mutta melkoista koikkelehtimista sekin on.

Vierailija
14/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa näitä viestiketjuja. Paras oli kerran, kun yksi mamma tuli ilmoittamaan juoksevansa kymmenen kilometriä puoleen tuntiin ihan tuosta noin vaan treenamatta. Tämä on vähän samanlainen nyt. :D

Vierailija
15/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, mutta mahdollista on. Mun mies harppoo kävellen niin lujaa että joudun hölkätä että pysyn perässä. Oletko mitannut reitin pituuden tarkasti, vai onko vain mutu-tuntuma? Monesti saattaa oma arvio heittää.

Vierailija
16/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippuu täysin kunnosta, kengistä, ja keliolosuhteista, mutta.... Heitetään puhdas arvio: 10km kävelymatkaan kuuluu aikaa n: 100 min.

Vierailija
17/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi tuntiin JUOKSEMALLA on jo aika kova suoritus...vai oletko joku Sari Essayah, joka pikakävelee lonkat napsuen? Epäilen minäkin tuota matkan mittaa, oisko joku max. 6 - 7 km oikea?

Vierailija
18/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa näitä viestiketjuja. Paras oli kerran, kun yksi mamma tuli ilmoittamaan juoksevansa kymmenen kilometriä puoleen tuntiin ihan tuosta noin vaan treenamatta. Tämä on vähän samanlainen nyt. :D

Naisilla on tunnetusti vähän vaikea hahmottaa pituuksia, etäisyyksiä ja vauhtia.

Vierailija
19/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama aloitus ollut ennenkin. Hurja kävelijä tuo ap! 10 km tunnissa on kohtuullisen reipasta hölkkää. Kilpakävelijän tekniikalla onnistuu kyllä kävellenkin, eli ehkä ap on yleisurheilija. Mulla 10 km kävelyyn menee 1 tunti 25 min, mutta siinä saan pistää tosissani tossua toisen eteen. Jos menen koiranulkoilutustahtia, pistän tuohon 20 minsaa lisää.

Vierailija
20/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60-luvulla ihmiset oli huonokuntoisempia. En ihmettele. Nykyään ihan normaalia kävellä tunnissa 10km. AP

Tiedätkö ihan oikeasti, kuinka pitkä matka on yksi kilometri? Jos sinä katsot matkaa jostain laitteesta, se näyttää ilmeisesti väärin, jos et kuulu Suomen maajoukkuevalmennettaviin kävelyssä.

Oletko sinä se sama, joka juoksi kympin puoleen tuntiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi