Millä tavoin vauva.fi on vaikuttanut ajatteluusi?
Tiedän, että on todella laaja kysymys. Itse olen oppinut av:lta paljon, mikä on positiivista. Paljon on jäänyt ikimuistoisia keskusteluja mieleen aina tamponikoruista vanukasmieheen. Toinen puoli on se, että olen tajunnut kuinka välinpitämättömiä ja negatiivisia ihmiset usein ovat muita kohtaan. Kuinka ilkeästi ajatellaan esimerkiksi lihavista tai muuten tietynlaisista tyypeistä. Etenkin naisten viha naisia kohtaan on aika hurjaa :o
Mites teillä?
Kommentit (68)
Av värittää mielikuvitusta. Radiossa pyörivien venemessujen (tai mikä lieneekään) mainoksessa kerrotaan, että messuilla paneudutaan turvalliseen telakoitumiseen. Ei meinaa pokka pitää kun sen kuulee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän täällä on tullut selväksi minkälainen suomalainen nainen oikeasti on. Hyi helvetti.
Ei kannata peliä syyttää jos naama on vino.
Musta on tullut jopa entistä kyynisempi.
Onhan tämä vähän kuin oikeassa elämässäkin, välillä on huonoja päiviä ja välillä hyviä. Välillä on niin hauskoja ja loistavia keskusteluja paljon, välillä vaan nillitetään jostain pikkuasiasta jolla ei ole mitään merkitystä. Välillä on ahdistavia juttuja että pitää laittaa koko tietokone kiinni, välillä täällä voisi pyöriä koko ajan. Joistain keskusteluista vain tulee legendaarisia, ne jäävät mieleen ja naurattavat pitkän aikaa. Välillä hyvän keskustelun pilaa kaksi ihmistä, jotka jankkaamisellaan pilaavat kaikkien muiden mielenkiinnon. Välillä av hiipii todelliseen elämään; kerrot kavereille juttuja joita näit av:lla, yrittäen keksiä jonkin järkevän selityksen että mistä sen kuulit.
Jollain tavalla av:sta tulee mieleen koulu. Kaikenlaisia häröjä tyyppejä paikka pullollaan, kaikkien kanssa on pakko tulla toimeen. Peräkammarinpoika itkee kun naiset on h*****, jotka eivät kiinnostu hänestä, toinen itkee kun mies ei 10 vuoden jälkeenkään tiskaa ikinä, toinen kysyy miten jokin ihan yksinkertainen asia tehdään, joku kirjoittaa vain jumalasta, toinen vain maahanmuuttajista, joku kuluttaa aikansa nillittämällä kirjotusvirheistä, joku kirjoittelee muka kahtena ihmisenä ja tappelee itsensä kanssa, joku on aina porvoosta ja aina joskus joku kirjottaa jotain järkevää, josta tykkäävät kaikki paitsi muutama härö. Tulipa pitkä teksti mutta minä taidan olla sitten se yltiöpositiivinen satutäti. :D
P.S. Näin yksi päivä vanhan yläasteaikaisen luokkalaisen, joka silloin kuvitteli olevansa kaikkien muiden yläpuolella. Purskahdin nauruun, koska hän oli kunnon wt:n ilmentymä! Edelleen tietenkin kuvitteli olevansa kaikkien yläpuolella...
Ilkeitä, katkeria ja vittumaisia ihmisiä on paljon enemmän kuin voisi luulla. Ehkä ne tosielämän pettymykset puretaan sitten nettiraivolla muihin ihmisiin, kun fyysinen väkivalta on rikos?
Olen oivaltanut, kuinka paljon ihmisten elämää hallitsee pelko. Aina murehditaan tai pelätään jotain.
Vihan määrän oivalsin ensin.
Olen tajunnut että osaan esittää kiistellyistä asioista kattavat, perustellut mielipiteet. Todella usein pitkä ja riitaisa ketju lopahtaa nasevaan kommenttiini mikä saa paljon yläpeukkuja. Olen nykyään paljon uskaltavampi esim. työelämässä pitämään esitelmiä ja osallistumaan väittelyihin.
Tyhmiä ihmisiä on enemmän kuin luulin. Tai no, osa on tyhmiä, sitten on esim. sairaalloisen mustasukkaisia, yliepävarmoja ja muuten vaan tietämättömiä tolloja jotka eivät edes yritä sivistää itseään vaikka äly riittäisikin siihen. Toisaalta, täällä on myös hyviä kirjoittajia nokkeline ja fiksuine ajatuksineen. Meitä on todellakin joka lähtöön!