Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavoin vauva.fi on vaikuttanut ajatteluusi?

Vierailija
13.08.2016 |

Tiedän, että on todella laaja kysymys. Itse olen oppinut av:lta paljon, mikä on positiivista. Paljon on jäänyt ikimuistoisia keskusteluja mieleen aina tamponikoruista vanukasmieheen. Toinen puoli on se, että olen tajunnut kuinka välinpitämättömiä ja negatiivisia ihmiset usein ovat muita kohtaan. Kuinka ilkeästi ajatellaan esimerkiksi lihavista tai muuten tietynlaisista tyypeistä. Etenkin naisten viha naisia kohtaan on aika hurjaa :o

Mites teillä?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan nykyisin naisia ja idiootteja. En voi sietää tyhmiä naisia.

Vierailija
22/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut palstalla suomalaisen kipeän rasistisaastan puheenparren ja aina elävässä elämässä jossain kuullessani jonkun koodisanan tiedän että nyt pitää välittömästi poistua parempaan seuraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin nykyään kaikesta onko se wt vai ei 😒 Kiitos av

Sanos muuta. Mies oli ostamassa erästä tuotetta kun kiljahdin että "älä sitä nyt hyvänen aika osta, se on ihan wt". Mies katsoi aika pitkään ja kysyi että "mitä"? Kyllä tämä valitettavasti jättää jälkensä. 

Vierailija
24/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pohjaton typeryys ja tunnekylmyys jaksaa ihmetyttää vaikka naissukupuolta on aina kuvattu romanttiseksi. Toisaalta olen huomannut, että naisissa on myös kultakimpaleita, mutta niiden esiintymistiheys on samaa luokka kuin vertauskuvallaankin. Haaveilen eronneena kuitenkin löydöstä ja välillä pohdinkin olenko optimisti vai masokisti...

Vierailija
25/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuanne kirjoitti:

Jos palstailevat miehet täällä edustaa yleistä miesten käsitystä naisista, ja heidän ulkonäköodotukset on tavallisia kriteerejä jotka pitäisi täyttää, plus seksissä pitäisi kaikenlaista antaa ja tehdä ( en ole estoinen, mutta kaikesta en pidä) jotta mies ei olisi oikeutettu käymään vieraissa, -niin olen päätynyt siihen, että olen kai onnellisimmillani kun pysyn sinkkuna. Tosin ei taida olla vaaraakaan että joku sitten em. syistä kiinnostuisi. 😂

Tai täällä ne asiat voi sanoa. Esim. suurin osa miehistä varmasti tykkää kun nainen nielee kun taas moni nainen ei siitä varmasti pidä. 

Vierailija
26/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin nykyään kaikesta onko se wt vai ei 😒 Kiitos av

Sanos muuta. Mies oli ostamassa erästä tuotetta kun kiljahdin että "älä sitä nyt hyvänen aika osta, se on ihan wt". Mies katsoi aika pitkään ja kysyi että "mitä"? Kyllä tämä valitettavasti jättää jälkensä. 

Tämä. Näin erään naisen ja ensimmäinen ajatus oli "Ei helvetti mikä wt".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikuttanut ajatteluuni. Ei tätä voi verrata mitenkään ainakaan omaan elämääni. Paitsi maahanmuuttokeslustelut. Ne on samanlaista öyhötystä oikeassakin elämässä, kuin täällä 😄

Vierailija
28/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut säälimisen ja empatian sijaan pelkäämään peräkammarinpoikia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti kiitollinen omasta elämästäni sen jälkeen kun käyn lukemassa täällä juttuja. En ymmärrä sellaista ihmissuhdedraamaa ym. joutavaa mitä täältä lukee.  En ole koskaan ymmärtänyt sitä hirveää arvostelua ja muiden tekemisten vahtausta tosielämässä enkä myöskään ymmärrä sitä täällä luettuna. Itse kun olen aina pyrkinyt olemaan oma omituinen itseni enkä ole välittänyt niinkään muista. Huvitan itseäni kun on tylsää lukemalla näitä juttuja mutta en haluaisi tosielämässä koskaan olla kauan tekemisessä puolenkaan niiden ihmisten kanssa, keistä täällä luen.

Vierailija
30/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on toi wt. Jatkuvasti mietin millasia vaatteita voi ostaa ja miten leikkauttaa tukan jne. etten olisi wt vaikka olen ammattini puolesta ja muutenkin sekä ruokavaliossakin on paljon wt-ruokia :/ Pahinta että arvostelen mielessäni ihmisiä ja näen kaikissa melkein wt:ta ja yks päivä pari viikkoa sitten aurinkoisena päivänä rannalle tuli kunnon wt-mamma! Hyvä etten revennyt nauramaan ja napannut kuvaa (kävi mielessä ja vieläpä tänne postaaminen)  kun se oli niin stereotyyppinen! Ylipainoinen, kouvolatukka, crocsit jalassa, housuina legginsit, tatuointeja käsivarret täynnä, paitana joku en edes tiedä mikä se on mutta wt-paita se oli, lapsia oli neljä ja olivat sen näköisiä etteivät samasta isästä ole ja ylivilkkaita sekä yksi niistä oli nimeltä NIKO! sitten nainen puhui jatkuvasti puhelimessa ja rööki paloi sekä kirosanoja enemmän kuin tarpeeksi :D

Niin säälittävää että muistan tämän mutta se oli oikeasti live-elämän pahin ja stereotyyppisin wt-muija niiden tuntomerkkien perusteella mitä olen täältä oppinut ja kyllä vietän liikaa aikaa täällä :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pedofiili ei ole sama asia kuin lasten hyväksikäyttäjä.

Vierailija
32/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki keskustelupalstat ovat avanneet totuuden miehistä ja parisuhteesta. Luultavasti olen pelastanut aikaani lopettamalla miesten tapailun lopullisesti ja keskittymällä työhöni. Olen oppinut olemaan toistamatta muiden naisten virheitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä tuota että joku miettii vaatteitaan tai hiuksiaan sen mukaan mitä muut ajattelee. Ihan oikeasti ette pidä vaatteita joista itse tykkäätte sen takia ettei joku nyt vaan ajattele että sä olet wt???

Ihan tasan tarkasti jokaisella on joku wt juttu tai piirre, täysin wt-vapaata ihmistä en ole vielä koskaan nähnyt tai tavannut. Esim. rahalla ei saa itsestään wt:tä pois, vanhan rahan rikkaat on tahallaan wt, ja uuden rahan rikkaat on todella mauttomia, joten missä ne ei-wt ihmiset on? Mun mielestä normaali ihminen on normaali, ei mikään wt vaikka olisi kirkkaalla värillä värjätyt hiukset, croksit ja legginsit, ja vieläpä kiroilisikin. En myöskään pidä tatuointeja varsinaisesti wt juttuna, on niitä nykyään vähän kaikilla, tupakointi on tyhmää, mutta on minulla ihan järkeviä kavereitakin jotka polttaa tai on polttanut. On totta että jotkut näyttävät enemmän wt kuin toiset, mutta mun mielestä tyhmyys on se joka on pahin wt-piirre.

Vierailija
34/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeitä ihmisiä onkin enemmän kuin luulin.

Olkoon provoja, samaa ilkeyttä silti. En ymmärrä.

Mene muualle ulisemaan, itkupilli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut pelokkaammaksi muiden ihmisten seurassa. Ennen ajattelin, että pääosin ihmiset ovat ihan oikeasti ystävällisiä ja kilttejä, mutta nykyisin av:n myötä olen tajunnut, että oikeasti ihmiset arvostelevat lakkaamatta muita ja ovat muutenkin aika kapeakatseisia.

Vierailija
36/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen IRL tekemisissä itseni kaltaisten ihmisten kanssa. Ilman av:ta olisin jäänyt siihen luuloon, että kaikki ihmiset ovat samanlaisia.

Vierailija
37/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttänyt, kuinka suppea ajatusmaailma ja mielipiteet monella onkaan. Olen aina kuvitellut suuren osan ihmisistä olevan aika avarakatseisia ja pohtivan asioita eri näkökulmista, mutta ainakin täällä kapeakatseisuus aiheessa kuin aiheessa loistaa vahvasti.

Tästä johtuen koen olevani myös tavanomaista (av-mammaa) huomattavasti älykkäämpi, koska mielestäni älykkyys on kykyä nähdä asioita monesta eri vinkkelistä.

Vierailija
38/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todennut että tässä maassa on paljon kovin epäkypsiä ja itsekeskeisiä ihmisiä. Eipä ole ihme että maassa on puoli miljoonaa mielisairasta ja suuri osa viihtyy tällä palstalla. 

Vierailija
39/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi ajattelin että av:lla on sekopäitä ja trolleja pilvin pimein. Sitten liityin Facebookissa moniin niin sanottuihin mammaryhmiin ja tajusin että ne todelliset sekopäät on siellä. Omalla nimellä ja naamalla täysin tosissaan ilman anonyymiteetin tuomaa ylimääräistä provoamista.

Vierailija
40/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut kuinka hakautunut kansamme on. Tuttavapiirissäni ei esim ole ainoatakaan persua...

Av on kuin entisaikojen kuppilat. Olen viestintäalalla, mutta jos olisin toimittaja ammentaisin jutunaiheet täältä. Tai aiheita. Niinhän moni toimittaja jo tekeekin.

Olen oppinut myös sen, että suurin osa av-mammoista ei juo alkoholia. Ainakaan lapselliset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä