Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavoin vauva.fi on vaikuttanut ajatteluusi?

Vierailija
13.08.2016 |

Tiedän, että on todella laaja kysymys. Itse olen oppinut av:lta paljon, mikä on positiivista. Paljon on jäänyt ikimuistoisia keskusteluja mieleen aina tamponikoruista vanukasmieheen. Toinen puoli on se, että olen tajunnut kuinka välinpitämättömiä ja negatiivisia ihmiset usein ovat muita kohtaan. Kuinka ilkeästi ajatellaan esimerkiksi lihavista tai muuten tietynlaisista tyypeistä. Etenkin naisten viha naisia kohtaan on aika hurjaa :o

Mites teillä?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha käy mielessä useammin, yleensä niinä päivinä kun täällä käyn.

Vierailija
2/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole mitään vakavia aivovaurioita syntynyt. Ehkä yllätyksenä tullut kuinka paljon oikeasti erilaisia ihmisiä täällä loppupeleissä pyörii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeitä ihmisiä onkin enemmän kuin luulin.

Olkoon provoja, samaa ilkeyttä silti. En ymmärrä.

Vierailija
4/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on tehnyt minut onnelliseksi. Saanut ymmärtämään ja olemaan kiitollinen, miten hyvin mulla on elämässäni asiat. 

Vierailija
5/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, että totuutta on aina peiteltävä viimeiseen asti. Kun mädän kasan ohi vaan kävelee riittävän usein, se kasa häviää itsekseen.

Vierailija
6/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkipuistossa käydessä aina käy mielessä että onko nämäkin normaalin näköiset äidit niitä sairaalloisen aggressiivisia ja katkeria nettiriehujia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että minulla on mahdollisuus parisuhteeseen. Olis vaan pitänyt uskoa AV:tä ennen kuin kokeilin nettitreffejä / Tinderiä. Seuraavaks ajattelin hakea Thaikuista vaimon, mutta tänään luin ketjun erään miehen thai-vaimosta ja en tiedä onko sekään hyvä vaihtoehto. Mikäs sitten, Ukraina? Vai löytyykö Virosta vielä köyhiä alueita mistä vois naisen löytää?

Vierailija
8/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin monet eivät ymmärrä sarkasmia tai vihastuvat siitä niin että alapeukkuja ihan sataa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperheelliset vaikuttavat vastenmielisemmiltä kuin ovat irl ja se taitaa olla kuitenkin perimmäinen totuus.

Vierailija
10/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut ajatella olevani älykäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihmiset ovat tyhmempiä kuin olin luullut. Kaikki ei tietysti ole tosissaan täällä, mutta silti!

Vierailija
12/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä ylemmyyttä olen alkanut tuntea. En ole uskonutkaan kuinka avuttomia ja miehistä riippuvaisia suomalaiset naiset ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purukka täällä on enimmäkseen suomalaisvastaisia suvakkeja.

Vierailija
14/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut ymmärtämään naisia paremmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin nykyään kaikesta onko se wt vai ei 😒 Kiitos av

Vierailija
16/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palstailevat miehet täällä edustaa yleistä miesten käsitystä naisista, ja heidän ulkonäköodotukset on tavallisia kriteerejä jotka pitäisi täyttää, plus seksissä pitäisi kaikenlaista antaa ja tehdä ( en ole estoinen, mutta kaikesta en pidä) jotta mies ei olisi oikeutettu käymään vieraissa, -niin olen päätynyt siihen, että olen kai onnellisimmillani kun pysyn sinkkuna. Tosin ei taida olla vaaraakaan että joku sitten em. syistä kiinnostuisi. 😂

Vierailija
17/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minun ajatteluuni ole vaikuttanut millään lailla. Hyviä vinkkejä olen saanut kun olen kysynyt jostain aiheesta. Mutta en todellakaan kuvittele että kaikki mitä täällä kirjoitetaan on esim. naisten kirjoittamia. Varmasti suurin osa näistä naisten keskinäisestä vihasta kertovista viesteistä on trolleja tai teinipoikien tai katkerien peräkammarinpoikien kirjoittamia.

Vierailija
18/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon enemmän varovainen ja kyyninen ihmisten (naisten) suhteen

Vierailija
19/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin vauva.fi on vaikuttanut ajatteluusi?

Pidin aikaisemmin miehiä ja naisia täysin tasavertaisina mutta mitä enemmän olen seurannut täällä keskusteluja niin tämä ajatus on alkanut katoamaan päästä.

Toivon todellakin, että osa näistä tänne kirjoitetuista viesteistä on vain trollausta mutta niin monesti meinaa kadota usko ihmiskuntaan, kun täällä käy.

Vierailija
20/68 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purukka täällä on enimmäkseen suomalaisvastaisia suvakkeja.

Minun mielestä täällä on enemmän maahanmuuttokriittisiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän